Cumu si comporte à i genitori quandu u zitellu più grande ci hè ghjelu di i più ghjovani?

A verità hè stata dichjarata, chì i zitelli sò fiori di a nostra a nostra vita. Senza mancà i difficultà faciti da assicurà tutte e genitori, hè sicuru di dì chì i zitelli sò u megliu chì ghjè in a nostra vita. Questu hè senza dubbitu, è ùn ci hè un puntu di parlà di questu, chì ogni ghjugnu hà u so gustu di a maternità. Ma per parlà di prublemi chì ponu influene a genitori hè almenu una cosa utile. Allora, u tema di u nostru oghje di u ghjornu hè: "Cumu si cumportanu à i genitori quandu u zitellu più anticu hè gelusu di u più ghjovanu? ". Comu pudete vede, a publicazione riguarda à quelli chì sò dui (o più) i zitelli di parechji età. Quelli chì si ncontranu i ghjilosi di i zitelli è avèndulu quantu hè difficiule à esse solu questu problema.

Cumu si cumpurtava à i maritu, quandu u zitellu più anticu hè ghjilosu di i più ghjovani è mamma è u babbu? Chì pò dicu, chì deve fà per eradicate questu sensu innecessariu è infundate l'amore è a tendernità di ricusalli l'anziani?

Credu chì vene bisognu à principià assai prima di purtate un picculu fasciu di l'uspitalu à a casa chì faci un scherzo. Surely averete dumandatu à repetitu u vostru figliolu maiò - vi voli un fratellu? Ricurdativi chì u vostru figliolu più grande risponde à voi? E push your line of behavior, precisamente da a so risposta.

Sì u zitellu hà dettu chì avaristi cuntentu d'acquistà una sughjera o un fratellu - hè veramente grande, u vostru affari ùn sia micca permessu di u zitellu si cunfunnià in stu sighjornu, per ùn falli micca. Quandu avete scupertu a bona nova nantu à a gravidanza - dite à u più anzianu chì, per esempiu, a so sughjettu (o fratellu) chjamatu è hà dettu chì hè prontu. Coperta observate a reazione di u zitellu - ùn era micca state? Pi quantu pussibuli cun felice dite chì quandu u sicritru figghiu avà nantu à a famiglia, hà da una maravigliosa opportunità per ghjucà cun ellu in parechji partiti! Havi avè un veru amicu chì sarà sempre quì.

S'è cunnisciutu u sessu di u futuru criaturu - pudete puru ghjucà. A figliola maiò terà una surella? Hè bella, à quellu chì hà duverevete qualchissia per ghjucà à i dolls, à quellu chì l'anu da aiutà à l'appillazioni d'una casa di bonica! Insemi si coceranu l'alimentu in un pappagallo di ghjocu, è poverete u so babbu è a mamma. Se u fratellu hè misticu - ancu bè, un grande forte forte fucalizza fora da ellu, chì ùn devi micca permessu à a so surella!

Se u figliolu maiò hè un picciottu, allura mi pensu chì ùn hà micca avè problema cù u so fratellu. Dopu tuttu, un fratellu hè stupidu, hè un ghjocu di carichi racing, pesca, bicicleteli, cunsoli è assai, assai più! Forsi quellu ùn hè micca avà simu utilizati à l'idea chì avarà una sughjera - perchè puderebbenu pensate chì una zitella in una famiglia sia abbia. Pudete sempre argudiallu cun ellu, cunvinta chì puderete ghjucà una balla cù una picciotta è u pesce, è di sicuru, chì a pruteggila, hè tantu picca? Li carusi anu amatu quandu i genitori u cunsideranu forte è indipindenti

Tutti issi discorsi sò sempre parranu di i vostri labbre si u zitellu maiò ùn vole micca sughjettu o un fratellu; vole à cuntrolallu tutte l'attinzioni di i so genitori è micca di scambià i so amori à qualcunu. Pi capigghia à i genitori in questu casu deve esse assai dulce, pulito, perchè una parola accidintali ùn aggrava a situazione. Ùn vi scurdate di dì chì ti vògliu è hà sempre amà, è ancu di voi, ùn hè micca putente di trattà cù u zitellu più grande senza l'aiutu di l'anzianu. Li dete avè sentitu chì avete bisognu cum'è prima, chì l'avete amatu è ùn site micca rinunziatu per una famiglia nova. Ùn li daraghju rigali - questu ùn sustituisci u calore parenti. A più frequenza ci andà in ghjocu, impedisce per ghjorni à i zoo è di culori, è cose da quantu prestu quì camperà quì trè, è l'anzianu farà mostra u più chjucu di tutti l'animali in u zoo.

Organice sesioni di "communication" di u zitellu more anziano cù i più ghjovani in u panicu. Li devi sentenu i so pizzicelli, è cummentà chì questu hè u futuru fratellu o fratele passà u zitellu oliu!

Quandu u zitellu nasci, per suprattuttu, quasi tutta l'attenzione di i genitori t'hà ribitatu per ellu. Hè mpurtanti quì micca per fà u nostru pezzu più vicinu, chì u feraghju per survie. Agghicà à a cura di u zitellu, dà a realizazione fattibili: per esempiu, sceglie colti di colti, lavate i so ghjucette, sceglite un cane in a tenda è cusì. Permettenu à petite, basgià u zitellu è ùn fate micca attacheti offensivali, se u figliolu più grande anu deve fattu quarchi cosa sbagliata. Dopu tuttu, a maiò parte di u zitellu hè in ghjilosu di u zitru più novu chì si senti per esse superfluitu. Ùn lasciate u più grande sperimentate stu sensu!

Prima, quandu un picciottu necessita una mamma, permettenu u so babbu passà u tempu cù l'anzianu, cammanu quantu pussibule è dite tuttu. Ma quandu a mo mamma hà da pudè esse da abbandunà u zitellu cù u so papà, è passanu u ghjornu stessu cù u babbu maiò, perchè ùn ùn hà micca bè affiche maternal!

Avete mai vistu chì fuglielli più avanzati i zitelli currutti di caduta di ruota cù u so frère (sister) in u parku? Sì, si sò di brillanu cù a felicità, da u fattu chì sò stati cunfidati da sta rispunsabilità, da u fattu chì sò quelli chì indicanu u novu mondu à i figlioli chì vinianu!

E quantu interessanti sò per spiegà u scopu di queste o altre ghjucate, e cose? Tuttu chistu è eseguitu deve esse l'insegnamentu di u zitellu maiò, cuncepimentu cuncepimentu: quale hè un rolu enorme in a vita di u sicrittu babbu chì tocca! E comu serà u so picciottu amuri si ellu ùn hà micca teme dà u so amori è cura ...

Senza bellu sinu cù u sicondu ventu. S'ellu ùn capisce micca chì ùn pò micca dedicate più di tempu, spiegà cusì chì u più chjucu hè sempre lesta, ùn pò mancu più à tumbà u zane, è chì a so famiglia di a so famiglia hè di aiutà in questu.

Sempre chì pudete cumprà un ghjocu per migliore in a tenda - ùn esci micca di u zitellu more anziano, ellu serà piacebulu quandu avete da dà un rigalu petite à u primu - hà dettu almenu a volte di più u primu!

Eppuru, più impurtante - per spiegà chì a famiglia ùn hà micca u primu è u sicondu, ùn sò micca micca amori è i più amori, ma ci sò quelli persone chì deveru bisognu di u supportu di l'altri! È se sentenu stu sustegnu, a famiglia diventa più forte di ghjornu, è ogni parte di questu serà chjete di felicità è di giòia!