Metodi in furmazione per leghje un zitellu

Un novu mètudu d'insignà à un lettu di u zitellu permette un zitellu apre l'aprile di leghje, mentre passene a quantità minima di sforzu. Per capiscenu l'essenza di a metodulugia, partemu da i so fundamentali.

A so tecnica

In u settiu - 20 cubbi: 10 singuli è 10 doppia. In u dice u lettu.

À u primu sguardu, tuttu hè normale: Cubi cù e carte sò vindutu in ogni tenda. Ma siddu i cascii cunchi di stu gruppu è a virità ùn sò nunda spéciale, u dischettu patentatu di dòvri cubi (u risultatu d'anni di ricerca) fa una impressione. I parechje di cubbi sò attraversati è misi nantu à e plataforme speciale. U Cubi pò rotà, chì cresce d'un paru quantu parechji 32 cumminzioni di littri! Ma ùn sò micca cumercii semprici. I carte nantu à i bucchi eranu selezziunate in una manera speciali in u risultatu di longu spirimenti, studiu di a so frequenza è a compatibilità.

A basa di u metudu di insignà i zitelli per leghje

À u core di a metodulugia hè a lettura di maghjina, propositu da Leo Tolstoi. L'innovazione principali hè in u disignu di cubbi (per quessa, sò chjamati dinamichi). Substituisce davanti à l'ochji di u zitellu una carta à l'altru, pudemu micca solu un novu magazzinu, ma dinò una nova parola. Cusì, per esempiu, a parolla MAMA hà datu a parolla MASHA, è da quì - PASHA, MISHA o KASHA.


Unu dui è una parolla!

Tuttu hè assai simplice - u principiu è u fundamentu assai di u metudu di a duttrina di u lettu di u zitellu. Per a prima volta, avarete bisognu à rinunzà e lettere in furmazione. Ancu ma a maiò parte di i zitelli con carte fate un travagliu assai fast. I prublemi principianu dopu, quandu u zitellu ùn avè micca per vende a lettera in sillà è parole. In l'insignamentu di leghje un ziteddu tuttu ùn principia micca cù e lettere, ma cù l'agnanti è e parole. U zitellu ùn deve micca bisognu di tutte e magazzini chì ci anu da appiecà, dì, in a classa vicinu o in un mesi. Ogni lezzione usa solu ciò chì hè valore issa.

I so lezziò di daveru permettenu à u zitellu à dominarse u principiu di a leghja, è in solu qualchi classi. Un cumprendimentu cumu, per esempiu, a parolla PASHA hè lettu, u zitellu facilmente inserisci una o duie lettere (quandu si cunnisciutu da u so sonu) è leghje i palori SASHA, KASHA, etc.


U zitellu immediatamente cumanda appiecà ciò chì hà amparatu. A primu parulla hè nantu à a prima lezziò. Studi senza pratiche ùn vene micca quì. Sì stu sensu, u principiu solu ùn hà micca travagliatu! Ùn ci hè micca cramming è sapienza "per più tardi". U zitellu pigghia li cubi, cumponi una nova parola è riceve u risultatu.

E novi palori di i gallari di Chaplygin si sò prisintati in e mani di un magu: una sola volta, è quì hè - una nova parolla! È tuttu ciò chì cambia, i figlioli apprendu assai megliu.

I carte nantu à i cubbi sò scelte in modu specialu. Eppuru chì ci sò solu trinta cubi in u cartulare (è questu hè ancu menu di lèttere in l'alfabetu!), Pudete fà circa vechji parolle da i primi dui cubbi digià. Riturnemu - sò stati familiari, perchè per u zitellu u significatu di a parolla.

Dui i trè cubbi dèvuli, più di 500 paroli seranu acquistati, è di u settore sanu (10 singuli è 10 doppia), solu un numbru impussibile di parole è ancu sentenzi. Per esempiu, pudete cumpunà e parolle è di sentenzi cum'è "car", "Mi piace à leghje", "cun un bonu ghjornu".

Quandu avete apertu a casella, vede a sentenza "Aghjustu è scritta faciule corsi di cubbi".


In u kit, tuttu hè prestu per l'usu - ùn avete micca bisognu di cola o di cutà nunda. Inoltre, u settore tutale hè colpiatu in una casatta fairly compacta - ùn avete bisognu di liberazione sottu un prugrammu sanu o assignate un cantonu in u vivero.

Cubi sò utili per leghje i zitelli. Questu hè un "designer" eccettu per spirimintari è cumpunendu parolle, ancu i paisani facilmente succumbanu à sta magia: ogni quantu e cazzi di Chaplygin cundiscenu in manu di un adultu, i mariti è i papi accumincianu istantanevi à torce è combine, incantati, tentativu di truvà novi cumminzioni o cumprà , o una altra parola.

L'autura rifiutavanu di diversi mètudi è di metudi di memorizà ogni accorsu teoricu, per esempiu, lettere o magazzini. Ùn ci sò micca canti, nisuna stampa, nisun jocu (fora di i ghjucuri cù parolle). In questa teknika, ùn ci hè nunda di sapè per dumani, u ghjornu dopu dumane, o per un mesi prumessa. Ùn hè micca necessariu.

Per mezu à simplicità à cumplessu

U zitellu ùn hè micca faciale (è micca sempre necessariu) per capisce chì un fonema, magazinu o sillabba chjesa hè. Dopu tuttu, in a so vita di ogni ghjornu, tuttu questu ùn hà micca ghjucatu qualcosa rolu! Chi si chiuriu - questa sillabba? E hè chì u magazinu induve l'Uncle Kolya òpira? Se ci hè una cunsunanti, deve esse un disconformità, un prugettu hè struitu per fà ralegra, è duru - da culpisce nantu à una tavola o un pianu.

Ma i cubi sò ripresu è sùbitu quellu chì cumpone. Dite elli, per elli (in prima, sicuru, cù a vostra aiuta), sò ottene parechji parolle divertenti - MOM, KASHA, MASHA. Hè ricunnisciute oghje in a prima lezioni - è questu hè digià un risultu tangibule, chì hè cusì impurtante per u zitellu! Inoltre, queste sò e parolle chì u zitellu utilizeghja in a so vita di u ghjornu. Allora, si mette in memoria è facili per un pezzu tempu - senza memorizazione speciali.

I primi lezziò nantu à a "Libru-Cheat Sheet", chì hè attaccatu à u kit, sò deskritti in qualchi detallu. A ghjustizia di seguita cù i cubbi sò realizati nantu à u principiu d'analogia, chì simplificà grandemente a memorizazione di lettere è sona, è a pruduzzione assai in leghje. , assai assai scritti - scrivi l'imaghjini di cubbi. Hè aiuta à u zitellu à sapè a manera di relazione a parolla, chì sia cù a parolla scritta - perchè "scrittura" pò esse micca solu una penna o lapis, ma ancu cube.

In generale, l'autori di a metodulugia ci duna una libertà d'action enormamente grande, senza scurdà di furnisce suggerimenti, cunsiglii è ricuperazione, quantu rapidamente à insignà à leghje u vostru amatu è u babbu più talentu.

Per via, Polina, cù a storia di quale emu accuminzatu stu articulu, quì à a fine di u so viaghju in u compartmentu sappieghja micca solu per leghje, ma ancu per scrive à carta alcune parolle semprici. E hà comprenda u più impurtante: lighjia hè facilissimu è interessante.

Cumu si tratta di cilesti dinamicule di Chaplygin?


A prima lezziò

Aprènza à leghje hè un prucessu chì parechji maridani prenenu troppu in seriu: ovenu i ghjoculi, pusendu u zitellu è dicenu: "Avà avemu aprile di leghje!" E spessu si scrive, malentendi è, in u risultatu, i marmi l'incusicà à l'amichi: "U mo ùn ùn vulete leghje à tuttu Ùn sò micca sapè chì fà. "Ma tuttu pò esse simplicità è ancu interessante. U zitellu serà capaci, è piace à leghje per ellu stessu. L'appressu di leghje à i cubbi di Chaplygin ùn hè micca una lezioni à l'desk, ma un ghjocu.


U ghjocu cù parolle

Cumu turnà a parolla MAMA in a parolla PAPA, sustituì una sola carta in un cubu? In questa lezzioni pudete fattu mudicci magichi. Si cambia a parola in una sola carta, u caprettu riceve un risulte divertente. A sta lezzione, tutte e parolle chì avemu toccu cun ughjettu familiaramente à u zitellu. Allora, avete a pussibilità di ripetiri è à a listessa ora vede cumu si ricurdò. Emprinzammu cù a parolla MAMA è, chì rotate u cube correspondente, cambia una carta.

MAMA - MASHA

MASHA - KASHA

KASHA-PASHA

PASHA - DAD

Trasfurmendu a lettera, prima permette chì u zitellu ricordate è leghje a parolla solu, è solu s'ellu si scurdò o si cunfundite, aiutà.


A diclina

Fate u zitellu a mozza MOM. Di sicuru, ellu ricivete. Pigliate u sicondu cubu: "Avete scurdatu di questu questu hè lettu?" Di sicuru, ellu ricorda. "Questu hè, questu hè MA". Change A to W. "E hè MU. Lea tuttu? "U zitellu sù tistimunieghja:" Mamma ". "Vulete amà a vostra mamma?" Siccome, sì! "Dìtela à MAMA". Nant'à sti paroli, "turnà" W in E. Quandu manifesta a parola MAME, fate un accentu chì, per fà esse chjaru chì questu hè esattamente chì hè scrittu in cubbi. Quandu indetta e parolle à a fine di a lezziò, puderete ripetiri stu dialogu, è pudete pensà à qualcosa cosa.