Età di i zitelli à chì i genitori pò esse nudu cun elli


In famiglie cù reguli assai stretti, è ancu in i genitori strangulenti ùn anu sempre cù i zitelli nudi. E in nostri famìglie - qualcosa di succede. Ghjudicate per sè stessu, chì tipu di pietà pò esse un discursu quandu una famiglia di quattru cunnosci in una sola o ancu un appartamentu di dui camere?

Dognu di cambià a ropa à i genitori per chì u so figliolu addevu ùn sinsente micca incestu, avendu trovu i so genitori darrise stu prucessu - micca in u bagnu, in fattu!

Eppuru hè quellu di l'età di i zitelli, à quali parenti poni esse nudu cun elli. Comu regula, per i genitori di i quessi sessi d'questa età hè diversu.

Questu problema cumplessu è cumplessu ...

Quandu a dumanda di a moralità hè risuscita (hè normale o immoral a caminari nudu cun un criaturu?), Tutti l'altri dumande cuncernate sò aperte.

Cumu prutezzione di a so zitiddina da u prublema prima?

Allora, per risolvi solu una quistione - per determinar per elli l'età di i zitelli, à quali parenti poni esse nudu cun elli, è ùn abbandunate u restu unavailable - hè impussibile.

Società o famiglia?

Per una banda, hè a famiglia chì dicta a moralità è e regule di cumpurtamentu. E nimu, prima di i so parenti ùn anu micca esse in l'educazione sessuale di u zitellu. Decide à a famiglia senza chì ùn valenu a pena.

È da l'altra banda, se l'età di i zitelli, à quali parenti poni esse nudu cun elli, artifice «righjunghja» à a pubertazione tempesta - questu incarcerata. In più di u fattu chì una ghjovana nova di tretze anni chjama un membru di "lettere". Ùn sò micca maravigliu chì i so amichi risolanu i risorse, è l'adulti - per sbuccerà.

E ancu s'ellu hè un ziteddu in normi legale è legale, in certi questioni, hè megliu criscinu un "accademicu" in anticipu da què di mantene à u zitellu in ignorancia finu à l'ultimu.

Allora, a sucetà è a famiglia influenze entre si. E nunda ciò chì chettu (o vice versa-chì permettenu assai) nè a tradizione in a famiglia, a sucità "hà" curretta ". In quantu à u contru - anche in a più spaziata "rotta" sò parechje persone di a zitella chì sò sinceri in i sentimenti, ùn pruvate "vende a virginità più cari", etc.

Cumu per evità l'anormalità di u sviluppu?

In tempu di spiegà a funziunalità di l'esfera sexuale, per fà chì hà sacru abbastanza, intima - significa, per salvà u zitellu. Dopu tuttu, a più parte di viulenza sorgienu o da prucessi eccessivi (punizioni per interessa in l'istruttura di l'esfera di u sexu oppostu), o da permissità.

U fattore determinante hè l'età di i zitelli, à quali parenti pò esse nudu cun elli. Da u mumentu chì u zitellu sappieghja u primu parolle, quandu u so vocabulu traspenda - hè necessariu d'impedisce a prutizza di rilazioni cù u zitellu - solu o parzialmente sexual (flirting). Sì, hè chjucu è ùn capisce micca, ma a maiò parte hè in questa intrigenza chì i causati di tragedii ghjienesi.
Cume à evità a tragedia in una manera sessuale?
Ùn aghju micca stette per l'età di i zitelli à chì i genitori pò esse nudu cun elle - perchè u traumu di giogru pò esse non solu l'azzioni contra i zitelli. Hè abbastanza chì alcunu cumpatibile passa cun elli.
L'interpretazioni di ciò chì succede (in l'intelligenza di u zitellu) pò esse sfarenti. Per esempiu, a norma hè di caminari nudu. O u fattu chì un masciu adultu ponu vede u so "pussy" per una ragazza. Ùn hè cunnisciutu, prima, cumu si a figliola o u figliolu rilacciarà quandu vede u so babbu è a mamma spugliati à una età più consciente, è cumu questu quì affettwa a so percepzioni di a sessualità.

L'sola eccezzioni a regula
I paisani sò ricumandate di valdi è ancu in i so mutanni quandu sò 5-6 anni. Eccu, da a prima pregunta chjina "unni vinni?" Ma l'eccezzioni hè u principale di u stessu generu è a situazione cunnessione.

E figlioli sò utile per esse ghjente à una mamma nuda in questa età, se hè cundutu per a necessità - un bagnu, una regula in a piscina. Cumu ancu i figlioli è i babbi. Comu regula, questu ùn porta nisuna influenza nant'à a furmazione di motivazione omosessuale, è per vede a so vistimenti. Per esempiu, un fratellu ponu vestisce u vestitu di a so surella in casa senza averebbe, questu quì si mostra u so intiressi à u dettagliu è a ropa chì distingenu i picciotti è e zitelli.

E finarmenti - un pocu umore

Figliola (4 anni), a mo mamma, nantu à a spiaghja e: E perchè ùn si pò esse "cun gulfikom?" Hè un adultu, veramente? E quannu cresci, avè ancu avè cusì cobardi?

Figliolu (5 anni), a mo mamma: Fighjate à mè! Sò una spider-man! (appressu nantu à a testa è calà a pezza in i so braccia). MOM! Get me out of here!

E parenti è disfunttu davanti à u zitellu, è anu alluntanatu à u bagnu - lavatu, di sicuru, nudu è cun solu. Ma quandu u zitellu annunzià per parlà - tutti i dati eranu dissenu à parenti è ùn amaru. Chì duce chì u capeddu di a mamma hà pensatu, imagine, trà i peri! E Papa hà una salsiccia! I Paisucci ùn sapianu chì fà cù a vergogna. E ora tutti i genitori famigliali sò cunsigliati per andà in casa, almenu in shorts