Cumu insignà à u zitellu per amparà i culori

U sviluppu di u zitellu hè quella chì a maiò parte di tuttu preoccupa i genitori rispundenti è cunzignati. Dopu tuttu, capisciamu quantu u futuru di i nostri zitelli dipende di e nostre azzioni. Hè sopratuttu chì avemu travagliatu per u primu piriudu: dopu à sei mesi è à dui anni, finu à chì u zitellu entra in a kindergarten sottu a guida sensitiva di maestri furmatu. U nostru cumpagnu hè di dà a fundazione assai di quale u pidagoghi avè principiatu. U sviluppu di u zitellu hè custituitu di parechji momenti veramente impurtanti, è a capacità di ricanuscimentu è di chjamà i culori hè unu di elli. Oghje, vulemu fighjà a nostra attenzione à cumu per educà un figliolu per ricanuscià i culori.

In fatti, ci sò assai tecnichi mistieri chì vi diceranu cumu degenu d'insignà à un zitellu per ricanusciverà u culore è chjamanu. Pudete cumprà à cumprà cumercii nantu à e stile di e venditi o piani di cunfini - perchè in u nostru tempu, diversità di tecniche sò diventà sempri più populari. Ma puderà insignà à u zitellu per ricanuscià i culori basi è cù l'aiutu di simule "esercitazioni" di casa.

In quantu à i ghjucarii di e magazzini - poi ponu dette l'attente à u sorter - hè un scopu di evoluzione bisognu pè u zitellu, è ùn solu ùn insegri a foglia per ricanuscià i culori, ma ancu introdutore à u zitellu à a nozione di forme è di grande dimensione. Pudete piglià un cattivu perttu cube, cù un lignu multi-culore è un linzone nantu à ogni solu. Fate à u zitellu per truvà un cercolu culuritu rossu è inseriu in u burcu in u focu rossu di u cubu, sceglie una figura adattata da u culore à a rossi blu. Solu dispunibbili à piglià cun i culori básici naturali: rosso, giallu, blu, verde, biancu, nìvuru. Dopu tuttu, ora i sacchetti di a stasera sò di culori di i ghjoculi di sfumaturi "veri", per identificà è nome chì qualchì volta hè più da u putere ancu à noi, maiori.

Un altru ghjugnu grande chì ghjocu correzzione è bè correlemente i fiori fiori, è ancu indispinzibile per u sviluppu di capacità di multa fina è di migghiori fantasimi hè un mosaicu. Pudete cuntribuisce à u zitellu per cullà ritmi in u scopu di scambiu - per esempiu, si ha cresciutu à questu livellu di travagliu. O daraghju a libertà di creatività. In ogni casu, anu mancu già almenu ligne - a vostra cumpagnia in i mosaichi di ghjochi serà u nome di i culori di l'elementi chì u zitellu hà da u box. Prima, basta vede i cumenti, è solu dopu, quandu vi vede u prugressu in studià i culori - pudete pruvà à "ordenà" elementi di certi culurite.

Ma questi sò ancu opere pruvinenti - crede chì l'estudo di fiori ci anu da principià immediatamente, intruduciutu i so nomi in i nomi di l'uggetti chì circundanu u vostru figliolu. Hè assai impurtante di sceglie u vettore ghjucatu di e classi. Per esempiu, pudete basà lezioni in i ghjoculi favuriti di u vostru zitellu. S'ellu hè un picciottu chì hè ghjustu cum'è piacè dopu vedenu i carru - questu hè grande! Clippers pò esse un megliu l'aiutu visuali per studià i culori. Sò bisognu di cumprà parechji machini idèntiri di diversi culori è, in u corsu di u ghjocu, mostrà u zitellu chì, dicenu, u carru rossu hè, hè in u garage, è u giallu hè nantu à a strada, quì sopra u carru blu chì chjude à u carru biancu. Di sicuru, ùn caccia micca sopra à l'animali cù una nova infurmazione, ma ricurdate a regula simplice: i nomi di i culori sò sempre esse tradutti in cunvirsu, è cun una indici clarificate di u sughjettu.

In quantu à e macchina, sè vo avete assai di quelli - pudete piglià un antru ghjocu di furmazione, chì, in u stessu tempu, hà insignatu à u tarritoriu per doblegà i ghjoculi sparpugliati. Da petite casamenti (se permettenu spaziu), facenu diversi "garaxes" multi-colore. E pruvà cù u zitellu per insufenni quale u vittura chì vene per questu garage per culore. Chì ponu tutti i carchi vermili - in un garage rosu, o quarchi vicinu à quellu, è i culori azzurri - in blue.

U stessu eserziu pò esse fattu è, per esempiu, cù bundeddi. Questu hè facilmente sèmpieru sè stessu un pale "fogliu" inchjutu cumpratu di bundeddi plastichi culuriti. Sprughjendu e pilchettiche in a stanza è dumandate à u zitellu per cullà tutte e pilcheghje gialli in a piscina, invece quandu tutti i chjudi, blu, rozi ... Fendu stu sternu sempre, avarete bisognu chì i pilche di u culore chì avete bisognu sò dopu a vostra dumanda.

In a lista di i ghjoculi in casa per i culori di a nostra pedagugia, pudemu aghjunghje i seguenti: custate un zitellu qualchi sacchetti grandi capaci à u Velcro, tutti devanu esse di parechji culori (ancu puderebbe diferenze in furmagliu - à u stessu tempu se desarrollerà i stessi mutori mutivi). Allora truvate in la casa parechje ghjucadere, ogetti, e fotografici chì currisponde à i sacchetti di fiori. Fogliate in un saccu, permettenu chì u zitellu sguassate l'uggettu - è mette in petra di u culore giusto.

Eppuru, se u vostru figliolu piace à scaccià cù lapis o penne di feltti! Forsi, questi primi lezziò di fine arti pò esse a basa megliu per studiu di fiori. Eppuru, ora, mentri la migghiara hè sempri chjucu è ùn pò micca sturgiunà i pensi feltti in a manu, anu da esse l'artist principale - ma permette chì u zitellu hà ancu participatu attivu in u disignu! Dà ellu à selezziunà u culore di i marcatori per u disegnu. Per esempiu, dumandite ch'ellu duve un pappu sintasi amaru, perchè vi pintarà u sole è u sole hè giallu. Dopu, dumandate à circà un grass verde, selezziunatu quandu un markatore di u coloru desitxutu. À u listessu tempu, assicuratevi di cummentarii nantu à tutte e vostre attività, scrive u dibuchju è l'ughjetti prisutti nantu à questu.

Un altru jocu cù pensi, chì vi aiutarà à insegni à u vostru zitellu per ricanuscià a basa è i culori derivati, ripiglià i tappi à u marcatura in colore. Elimina tutte e taglioli è a mischienie, sguassate da u pile un marker è dumandate a foglia per truvà un capu per ellu. Dientta diretta è aiuta u babbu, perchè per ellu hè un travagliu assai duru!

Ùn avete micca scuntatu di tutt'ella propria è mancia u zitellu? Puderete cumprà tinimi di u mele - è diventa a creatività, mentre studia i culori in parallelu.

U ghjornu di casa prima, prubbabbirmenti, seranu più apprupriti per i zitelli - postu chì tuttu puderanu pruvate à u vestitori di a mamma è per ricercà trà i veshchichek chì, in u so opinione, falla un vestitu harmoniu. Leghjite u cumentu di Capicorsu Rossu cù l'annunziu, studià e ritratti, è dumandate à u zitellu per truvà trà e cose chì quelli chjamanu in l'imaghjini di stu caratteru di fata. Hè dunque, simpricimenti pusavanu, dumandate à u zitellu sughjettu nantu à a listessa Capanna Rossana. O pensate di qualchì mutivu interessante perchè un zitellu deve esse vistutu di listessa manera cum'è a so mamma o papà - permettenu pruvà cù a ricunione qualcosa di corru è grandore.

E, sicuru, pudete insegni à u zitellu per ricanuscià i culori básichi, solu cammendu nantu à a strada. Se a finestra hè l'estiu, poi furmà nantu à i fiori. Dà à u zitellu una dumestra interessante: per esempiu, per fraccionari un bouquet per a l'avanna, chì solu esisteria solu di fiori gialli. Allora a cumpagnia pò esse cumplessa: "ordine" un crochet per un papa, cunsistenti di i so inflorescenza bianchi è blu. In u vaghjimu, pudete pruvate di dumannà à u zitellu per vede l'ultimu verdu nantu à i foglie gialli è bianchi. Pensate di qualchì fantasia di fiancì è fugliale: per esempiu, quantu ellu truvarà foglie verde nantu à u ramu, cusì parechji volte à piglià à u zoo. Bé, in l'invernu hè assai bellu per amparà un culore biancu. A cosa principal hè micca di scurdà di rinfurzà a cunniscenza ricivutu ancu in casa, in u prucessu di altri partiti.

Comu pudete vede, hè pussibule educà corre formule à un zitellu per ricanuscià è chjamà culori, è ancu necessariu. Solu hè necessariu di fà un qualchì sforzu è di pacienza. Perchè nunda hè acquistatu da a prima volta, duvete avete bisognu à un aspettu assai per l'apprendientu per esse apparituti in a pratica. In ogni casu, tutte sse cose accade tutti i primuri o dopu, postu chì tutti hà crisciutu, è sapemu i culori, a quistione hè solu quantita rapidamente i paisani avianu d'insignà i fiori.

L'ultimi sèveri: quandu avete passatu assai pezzi di tempu di l'insignamentu, è i risultati sò micca quì, u zitellu pigghia bisognu à u so dettu per l'aleatoriu è ùn falli micca in i culori giustu. Questu hè una scusa per turnà à attizzi ristretti, postu chì ci hè una scassa pussibile di a probabilità chì u zitellu poni una cecità di color.

Dari, occupanu cù u zitellu - è prestu hà cunnisciutu tutte e culori, è a vostra ànima a calmà - perchè u zitellu ùn serà micca detta da i parenti, è quarcunu, forsi, avarà ancu in u sviluppu!