Prughjettu pupulari Grigoriu Antipenko

L'attore populari Grigoriu Antipenko hè unu di i attori più "seri". Hè stata suprani un mirisatu di eroi-amatori è villani. Ma ùn ci mancu stàteci.

Ricertamenti, Julia Takshina hà dettu l'attore popular Grigoriu Antipenko un secondestu. A stu mumentu, a stella coppiu tutti i so tempu libbira cunsacra à i zitelli. Avà vivenu fora di a cità è sò preparati per i novi successi creativi. Chì sò i vostri vittori in u campu creativu? Ci sò prughjetti chì site piacevule? Se parlemu di propositu intruduce, sò quì tuttu di u listessu, i storie sò tutti simili. Comu regula, cun un situu maleficu è un ucitatu tutale ... È ogni cosa si mette in una qualità cuestionable di i prudutti, chì ghjè un ingrossu quantità à e pantalone. Hè quarchi vergasi à participà à questu. Ni cume ni cori. È se hè pussibule, scrivite, chì à mè tuttu questu hè digià vicinu à reste. Per quessa, quasi nunda ùn sò sguassatu. Eppuru, estu preoccuppatu annantu à a prublema di i prucessi, è in u vaghjimu duverà "appughjà" in un prugettu.


L'attu famusu Grigoriu Antipenko hè digià u terzu babbu! L'anzianu di u primu matrimoniu. Avà, sicuru, u tempu hè ingrossu. Hè necessariu di furnisce tuttu u tempu, cattivatu, in corta, per participà à a vita di u zitellu in u ghjornu è in a notte. Vinemu Yulia facenu cusì. I figlioli sò felicità! E chì invintò u nome di u figliolu più chjucu? Julia hè stata cun nome in u ospitalu. Ci hè caputu chì u ghjornu di l'angelo Feodor ùn hè micca luntanu. Cù Julia in u salottu, a mo mamma hà stindatu, è hà guardò à i santi. Ma u nostru primu figliolu ùn puderebbenu esce cume un nome per dui mesi sulle ... - Grigoriu Antipenko è a so a siconda mità allora ugnunu quì tutti i prublemi di i domiciliu? In queste materia ùn ci hè nè prublema per tutti, perchè puderebbe preparate per mè è per a famiglia sana, è per mè. Bonu, u colazione pò esse purtatu à u tavulu è Julia. In più, avemu aiutatu da l'infermiera di Yulia. In ogni modu, cù a babbu di noi hè avà u prublema. Avete digià cancianu assai. Uni di elli persi per un o dui ghjorni, micca più. Succece chì ùn pudemu micca ricunniscenu una persona in seguita, ma ore dopu o dopu si hè revelatu.

Forsi u livellu di i pretendituri attuali famusu hè troppu altu? - Admitting a stranger à a famiglia hè un tema delicatu. Hè chjaru chì a babbone prima di tuttu hè da guadagnà u dirittu ... È ci sò quelli chì si sò prupietenu à cunfidenza. Se una persona manca senza ànima, hè chjaru inacceptable. Vuliu truvà una persona talentu à travaglià cù i zitelli era a so vocazione. In generale, l'umanità hà avutu trouble. In cerca di u travagliu, u soldi si situata prima.

È avete bisognu di circà qualcosa chì hè a vostra piace ... Dunque un puderebbe aghjunghje piacè à e persone è per voi. Bonu, avete scuntatu quelli chì travagliavanu nantu à a vucazioni? U professore Shchukin College - un cusì vientu. Ancu chjucu per dì quì un miseraghju salariatu. E questu artu hè veru. È e so presentazione, ancu cù studienti senza sapienti, diventenu un avvenimentu divinu in vita teatrali. anu u putere creatore, è assai più influenza nant'à u telespettatu cum'è qualchì teatri prufessiunali. In generale, hè impurtante di avè una disposizzioni spirituali versu u travagliu chì site. È sicuru, dinò ghjocu dinò un rolu ... Ma questu ùn deve esse un finu in ella stessu. Cuntate cun u figliolu maiò? Di sicuru. Aiutari. Prima ch'ellu ci era assai longu, provi è sbagli ... - E chì ùn ti personalmente pirdunassi? Latu cù a me laziness with terrible force.


Grigoriu Antipenko hà e ghjilosu di Julia? Sò l'impegnu è assai ghjilosu. Julia ancu. E quale hè u primu à piglià un passu? In prima ùn avemu micca veramente amichi è raramenti parlavanu. Julia hà scupertu per ella stessu da u rejetu à l'admirazione. L'attrazioni hè chì sò assai simile à l'altri. Aghju vistu a mio ima spechju. Ci era ancu passioni è sentimenti. Ma ùn avissi vulutu micca un altru errore, quandu era digià maritatu. E ùn ci era micca impressioni assai piacevuli. Per quessa, avemu sempre in u matrimoniu civili, l'aneddu per mè ùn sò micca cusì impurtante. Sò più interessatu in a matrimoniu, micca in a pintura stessu. Allora aghju aduttatu i me figlioli (surrisu). Avete avete alcunu moments crisi in a famiglia chì tocava a vita di u ghjornu? Ghjulia hè a natura un guarantore di u focu. Questu hè u so predisposizione à l'astri, in relazione parlante, hè una mamma, una mistressa. È a famiglia pò ancu esse purtata. Ancu prima ancu veramenti ùn puderanu cocerà. Avà, à u cuntrariu, deve esse rallintati in u sensu di creatività. E a speranza chì hà prestu saldutu. Di sicuru, ùn pò micca lascià i so zitelli per un bellu tempu, questu hè micca a so storia. Ma senza travagliu - ùn pudete micca.

Grigoriu Antipenko, prima di diventà un attore, anu da studià per un farmacist. Una professione diversa per a natura. Partenza cù a medicina à a insistenza di i genitori? I studiau biologia assai. E vulia diventà un biologu. Dopu avè a zitiddina sò stufa in l'enciclopediasi, participonu à l'oliumpiadi è hà studiatu in u circhiu. Era una vera aspirazione. Ma avemu cambiatu in un altru area, è andò dopu à ottu gradu in una scuola farmaceutica, perchè ùn ùn vuleva trasferiri à una altre scola. E chì avete apprendu per sè stessu? Prima di tuttu, aghju dettu di l'Esperienza in a psicoluggìa. Chì hè? Era l'unicu omu di trenta studienti.


E, prubabilmente, ogni cumpagnu hè stata amatu cun voi? Questa hè una prova assai difficultu à questa età, crede à mè. Eranu tutti simili. Perchè a professione hè una cuminittiva. Ma ùn era micca nunda di parlà cun elli. I amè amici solu cù una sola donna chì era più di un carusu per natura. Solu quellu chì hà dettu ella cumunicà cun ella. Era u servitore. E ùn era micca a faciule. Pensu di sta professione cum'è una transizzioni. Ancu per l'omi, questu hè una prufittu prufessiunale in a risposta di a creazione di carriera è esse u so propiu attività. Quand'e graduate, aghju pruvatu è assicuratu di assai soldi. Ma u risultatu hè tantu sproportamentu à u pianu piacevule ch'e aghju ricivutu da u prucessu chì abbanduneghja stu casu.

E quale hè a vostra mamma per professione, babbu? U mo babbu era un ingenieru, mortu micca tantu tempu. È a mo mamma si sia graduatu in Leningrad LIKI per u sviluppu di u film è hà travagliatu in Mosfilm trenta anni. Hà grown up to the assistant to the deputy director di una figura. Allora sò un zitellu Mosfilm. A nostra casa, induve aghju vissutu finu à u vittzu gradu - era in fronte à u studiu di cinema. Ci hè l'atmosfera hè stata prima. U microclimatu speciale. A genti tutti canuscemu avutu l'altru. Ci era un sensu di una cità petite.


Scrive vi riguardu. Sò per natura ùn hè micca un misantropamentu, ma più un sociopatale. A volte mi piace à esse solu. Ùn ùn appartenenu à a categuria di "grliegghi", chì anu fattu a so furtuna è "criri" nantu à ellu per u restu di i ghjorni. Sò una persona battaglia, è aghju da realizà i mo emozioni, u talentu è l'ambizioni. Avemu assai piani nantu à l'estremu noble. Mi devu occupà stu mondu per mè perchè torna. Ùn pozzu accettà u fattu chì tuttu s'hè apertu davanti à mè ... Un vaghjante per natura, mi piace di visità pratiche posti virginità. Dognu chì ùn ci hè nimu è pudete cammaru, per stende un panzuniu.