Alika Smekhova, vita privata

Una digna fianna di u so babbu-actor. Talentatu è carismàticu. Tuttu questu hè applicazione à Alika Smekhova. Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Alika Smekhova, vita persunale".

U 27 di marzu di 1968 hè natu Alika Smekhova. U so nomu cum'è Diu. Alika hè figliola di u famosu attore Veniamin Smekhov. A so mamma Alla Alexandrovna hà travagliatu cum'è editore di radio, journalist, è ora hè u capu di a partita littiraria di u teatru "Rumanu".

Malgradu u fattu chì a famiglia era cunnisciuta, Alika è a so sughjera di l'Elena era micca figlioli stella. L'unicu ciò chì manifesta a starilità di Aliki hè insignatu in a scola cù l'ingiru di l'inglesi, induve i studienti eranu figghi di famigghi parenti. In più di a scola, Alika hà assistitu à music è i clubs di ballu, un cercolu di ceramica è compone poema. L'scelta di a professione hè influinuta da i genesi di i genitori. Da a so zitiddina, i passioni di Smekhova anu sempre statu di una natura creativa.

Carrusciu di Alika Smekhova

In 1991, Alika hà graduatu da GITIS, spicializatu in u teatru musicali. Sempre avia vulutu travaglià in musicals, per esse un cantante. Ma ora pudemu dì chì u so obiettivu principale hè stata nantu à u palcuscenicu, ùn importa micca da esse un cantante o una attrice. U rolu di u diretturi assistentore in a comedia A. Alcove Mayor "Agente d'Assicuranza" hè u debut in a filma per Aliki. Aghjunghje cù ella in questa film i famosi attori Semen Farad è Alexander Abdulov fô sparati.

Alika Smekhova hà avutu rodi episodicu in u filmu "Courier" Karen Shakhnazarov è a film "Step". Dopu quellu ci era u rolu di un gitatu in l'Accelerator. In a film "U mo princellu" Alik hà avutu u rolu principali. Tridà sceltu i so roles Smekhova, comèdia è drame predilettu. L'attrenda "fatal women" hà statu un attellu luminoso. Per esempiu, in u rolu di Zhanna Aguzarova, in a pelicula "Kicks", publicata in 1991. Inoltre, in più di i film, parechji ricordi èranu riurdati in u drama "Hearse" (1990) è a cummedia "Idiot Dreams" (1993).

A grande pupularità hè stata à Alyx dopu a serie "Edizione di Balzac, o Tutti l'omi di u so ...". Parechji si cumencia di l'eroine cù l'attrìccia, tutti l'azzioni di l'heroina eranu trasfiriti a Alik. Alika hà travagliatu ancu cù i so babbi Veniamin Smekhov. Anu avutu un travagliu cumuni in u dramma di televisione "Un meditore mandibula-nilly" in Moliere nantu à u canali TV "Cultura". Li tocca à l'urge, è in u rolu di u direttore Veniamin Smekhov. Inoltre, cumparenu starred in a serie "Edizione di Balzac, o tutti l'omi di u so ...". In a serie avè una scena cumuna. E in una di l'entrevista chì Alik hà dettu chì in i piani cù u babbu avianu un prugramma cumuni, chì anu sempre pensate.

Alika Smekhova: mariti

Uni pochi anni dopu aduprendu di l'à l'urbe, Alik starring in un poghju di pittura pocu cunnisciutu, ricorda a so passioni: vocals è music. Alika Smekhova pruvatu per fà una carriera nantu à u palcuscenicu. Da u 1996 à u 2002 hà gravatu 4 albums à solitu. In a seconda meza di l'anni 90, Alika divintò unu di i manifesti più famusi in u cummerciale in Russia. A famosa canzone in u duplu cù A. Buynov - "Ùn m'interrompi micca!" Ma, sfurtunatamenti, Alika ùn era micca cunfidenza sensu in questu materia.

Dopu l'esempiu di u babbu d'Alik, hà scrittu un libru. Ùn hè un cummerciu di cookbook o storia di a vostra vita. Questu hè a novella "A è B eranu fianchi nantu à a tromba" - una rumanzu about beautiful love, fervente odi, u soffrendu è a felicità elementale di una donna. U libru hè reale è sinceru, perchè tutti queste alik sapi, avè stati espertu nantu à ella. Alika Smekhova hè una persona versatili, luminosa in l'apparenza, interessante in cumunicazione. Ma, anche tuttu in a mio vita persunale ùn hè micca tutte bè. Doppu avianu assai fanali, ùn era micca pussibule di creà una famiglia forte. Hà avè duie duminii registrati.

U primu hè statu sempre in l'università, à l'età di l'anni di e divinità ella hà spusatu direttore direttore Sergei Livnev. Stu u matrimoniu dura solu sei anni. E a seconda dura solu dui mesi. In più di l'ufficiale, ci era dui casamenti civili. Ma ora Alika hè liberu.

L'attrìzia ella crede chì cù parechji omi in a so vita era suficientemente felice, simplicemente, chì hè naturali, certi rilazioni cù u tempu anu subitu stessi; avutri faintini sò inventati, è altri eranu misicanzii. "Curnutu", dice l'attrice: "Aghju pruduttu chì a donna nurmale, vulia esse maritata sola una volta, vive cun questu amatu, un omu tutte a mo vita, dà nascita d'ellu è solu da ellu, i zitelli è Canonically die in un jornu. Ma, sfurtunatamenti, a ritmu di a mo vita, a manera chì cambienu alcuni cambiani, certi manifestazioni è e qualità peculiarii à una persona, m'hanu impeditu di esse affattu. D'interessu per mè hè solu una persona rich in spirit, crescente è sviluppatu in un pianu persunale ".

L'attrice Alika Smekhova rigala à u so cumpagnu, chì puderia diventà una donna digna è longa in a so vita persunale, dumande abbastanza grande, chì, sicondu l'attrice stessu, ùn currisponde micca à ognunu. I so cumpagni di cumpagnia di vita, l'attrìccia cunzidira omi chì anu più cunsacienti cà ella stessu. Di sicuru, u cantante ùn significa micca forza fisica, hè un sensu spirituali, spirituale, veramente vital. À l'opinione di l'attrice, l'omi chì a visitavanu in u travagliu di a vita, eranu incapaci di rispunsabilità, ùn sapianu cumu per risposta per i so azzioni, ùn vulianu micca cumprumiggià è cambià nunda. Eppuru, ma dopu à a forza esterna è a masculinità chì attrae l'attinzioni di ogni donna, spessu oculta l'infantilismu assolutu, a dulcezza è a maturità - dice Alika. "Ghjè inacceptable per a parte di a so vita cù una persona moralmente immature".

Avà l'attrice hè stata averebbe una donna libera è moderna, aperta à l'amori. Ella crede chì si ncuntra à a so vita una altra persona chì prumesse per un esercitu attuale è di creazione in u pianu spirituale. Un omu chì hè adattatu per una attrenda, in u so propiu opinione, hè una persona profonda religiosa cun principii morale è morale clarificate è solidu. Questu sensu deve esse unshakable, duie stanu un amori in quale u cantante ùn crede micca solu per parlà di e so parolle, ma ancu in a so anima, in u core.

L'omi chì prefittàvanu un cumpagnu di vita è una donna di casa tranquilla, una donna chì hà cunsacratu à a cucina, di pulizia è di altre cura domestica per l'attrice di interesse ùn pò micca representà. Sicondu Aliki, una donna muderna ùn hè micca un servitore per "a mezza forte" è certamenti un schiavu di u so maritu. Prima di tuttu, dice l'attrìccia, una donna muderna hà da esse una persona chì eletta u so modu, a so vita. In relazioni in a famiglia, u maritu ùn deve micca ghjucatu u rolu di primu "cum'è l'aghju dettu, per esse!". Sicondu Aliki, in a vita di a famiglia, tutta a ghjustizia è a so vuluntà è a capacità di campà in casa, l'abilità di cumponisione è di decisione cumuni. U scopu di a listessa persona ùn hè micca solu.

Hà duie zitelli - Artem (10 anni di età) da u so maritu Nikolai è Makar (3 anni), rumoreu da un affare in Russu chì l'abbandunò durante a gravidanza. I figlioli sò l'orgogliu di Alika Smekhova.

Eccu, Alika Smekhova, chì a so vita persunale hè cusì luminosa.