Prutege i diritti di u zitellu in a kindergarten

A Cunvenzione à i dritti di u zitellu hè u Strumentu Legali Internaziunale, chì guarantisci u dirittu di i zitelli. Cuntra l'altu normi sociali è moralu di u standard internaziunale è a basa pedagogica per a cumunicazione tra l'adulti è i zitelli.

Dritti di u zitellu

A prutezzione di i diritti di u zitellu in a kindergarten hè basatu ca ùn deve esse fiszutu nè fisicamenti o pressu emutivu. Tali influenza porta à una dumanda in u sviluppu di a pirsunalità, individualità. U zitellu ùn deve esse micca sottumessi a critica constante, minaccii è rimarche da u persunale di l'istituzione di i zitelli, espressi in una forma chì degrada l'autoestima è suppressioni a persona.

U zitellu hè una criatura vulnerable. Ogni avvene chì succedi à ellu deixa una marca definita nantu à a so ànima. Semu devi esse ricordati chì i zitelli sò parenti uguale. I trust adulti, amanu, sò distinti da a purezza di e so ànima è di l'spontaneità.

U preistoricu hè u sustincu di i dritti è l'interessi di i zitelli.

I figlioli avaranu familiarizàghji cun i so diritti in a kindergarten in order to be ready for a life independent adulti.

Ogni zidovu hà u dirittu à rispittà, ùn deve micca offisu è despicable.

U travagliu di i educatori è i psiculoghi di u kindergarten hè dirigutu à creà una sughjera còmicu di i zitelli in i pre-ikastola in una istituzione di zitelli, sviluppatu i so capacità creativa, pruteggendu a salute, nutrimentu è un successu pianu fisicu è emotivo.

Cità ​​citadini in a kindergarten sò ntenenu à cumprenderà è rispundunu l'altri, cumunicanu liberamente cun l'altre, usandou u dirittu à a cumunicazione libera. Durante a cumunicazione, u parlammu è i sapienti creati, sviluppanu e qualità persunale chì determinanu un cumpurtamentu moralu, sentenzi di rispettu è amici hè cultivatu.

Ogni zitellu hà u dirittu à vita è nome. Per piglià l'enfasi di u zitellu à a so persunità, di sviluppà un sensu di individualità, di a so impurtanza in a soziunità hè una di e funzioni principali di i maestri di kindergarten, induve cada zitellu hè trattatu cun rispettu è cunzidiettu cù i so diritti.

A più grande ricchezza di i nostri zitelli hè a so salute. Ogni visitatore chjamatu à una istituzione pre-istruzione hè u dirittu à l'assistenza meditaria è per riceve, se ne necessariu, l'assistenza medica.

Un zitellu in a kindergarten hà u dirittu di sviluppà e capacità fisiche è creativa è a prutezzione di questu dirittu à e mani di i prutezziunisti chì ghjornu di ghjornu cun pacienza è persiste l'aiuta à i zitelli appieghenu e cumpetenze di u disignu, modellini, sviluppà ballà è abilità vocale.

Per aduttallu à un accorsu umanu à l'educazione di i zitelli, u rolu di u cullettivu pedagogicu di u kindergarten hè di grande impurtanza per a prutezzione di i diritti di u zitellu.

A prutezzione di i diritti di ogni zitellu deve esse manifestatu in i seguenti cases:

Eccu i diritti catalogati di u zitellu deve esse protetti è micca micca viulati in una istituzione prezistu di zitelli, chì hè visitata da un picculu locu di u nostru paese.

Ogni zidellu hè un omu chjucu cù i so diritti, chì devenu esse necessariamente osservatu da l'adulti.

Per una educazione cumminata è u sviluppu di u zitellu, hè necessariu creà una atmosfera appruvata in u kindergarten.

Ricurdativi chì u zitellu u rispettu di i dritti di l'altri si rispettanu i diritti di u zitellu.