Barack Obama hà ricivutu una offerta di mani è cori da u presidente di Zimbabwe

Barack Obama

U presidente ardente d'omofobu di Zimbabwe, Robert Mugabe, in risposta à a decisione di l'EEUU di legalizzarigghiutu sposi sexu di u sexu, hà fattu una offerta di mani è cori à u Barack Obama stessu.

Barack Obama addivintò micca solu u primu presidente americanu americanu americanu, era ancu u primu chì hà decisu di legalizzaru u matrimoniu di u stessu sessu. Allora, essendu u primu significatu l'esse u primu in tuttu. L'altru ghjornu, Obama offre a manu è u core. Questu hè fatta da u primu prugettu di 91 anni di Zimbabwe Robert Mugabe. Questu hè cumu u capu di u statutu sudafricano facia riscertu à a decisione iniziale di u presidente americanu.

Mugabe criticò a decisione "anti-cristiana" di u presidente americanu, chì prumove a sodomia. Tuttavia, volse chì sustene una idea dubious, da u so puntu di vista, hè prestu à spusà u Barack Obama è ancu hà da fà, chì hà traditu inzertu un ghjornu.

"Aghju fattu una decisione: se Obama accunsente di i matrimonii di l'omi sessuale, pruteghja l'omosessuali è hè attrattivu, per bisognu, vai à Washington, cun ellu è dumandate a manu"

Per sarcasimu Mugabe ùn hè stata pigliata per un belli, u Nhe Zimbabwe Daily iddeċidiu di cunferenza nantu à a so proposition. Ci hè chì, secondu u presidente di Sudafrica, l'omu di Barack Obama hè gay, postu chì ellu decide chì permette à i persone cun l'orientazione sessuale micca tradiziunale ufficialemente à registrà a relazione. Cusì Mugabe vulia chjappà l'attenzione di u mondu à l'assurdu di l'idea di l'omi sessuale.

U cunflittu longu trà Mugabe è Obama

Cum'è un ombiu, Mugabe hà longu riflaventate fermamente à qualsiasi decisioni fideli à a cumunità gay. Dui anni fà, accusò u presidente di a prighjò americanu di pressione in Zimbabwe, chì categuricuu refusà di sustene u muvimentu gayu in ogni modu. U capu di u paese hà dettu chì per a continuazione di a famiglia è di l'evoluzione demográfica di u paese, ùn hà micca bisognu gay è lesbiane, ma l'omi è a donne ordinariu.

"Stu presidente americanu, Obama, chì u so babbu era un africanu, dice chì ùn sustene micca aiutà s'ellu ùn sustene micca l'omosessuali. Vulemu sapè: l'omosessuali anu da nasci? Avemu bisognu di continuà a nostra famiglia, è per questu avemu bisognu d'omi è donne, senza rapprisintanti di e minuranzi sessali "

A pulitica omofóbica Mugabe ùn hè micca piacevule per quellu in u so paese. Cusì, in u 2010 hà incurru a furezza di i so citatinu gay, quandu ùn solu ùn solu ricusà d'introducing a disposizione in a Custituzione nantu à a risuluzione di u matrimoniu gay, ma ancu hà dichjaratu chì i gay sò "peghju di i cani è i porchi".