U zitellu ùn vole micca à andà à a scola

I vacanze d'annu passanu, a prima parte di u annu hè finitu. I primi graduate sò largamente cambiati vistimenti per ogni ghjornu, per suluzioni aperti a porta di a scola, cunnosci sò maestru è cumpagni di scola, crianu a manu per risponde ... Ma s'ellu i so parenti puteva avè qualchissimu prublemi chì i so figlioli sò tormentati! A principiu di a vita di l'iscritta per i zitelli, è vultà à a scola dopu a festa di i zitelli più antichi, diventa un stress forte. È ùn hè micca surprisante, perchè ancu in l'adulti, u statu post-liberazione di l'anima hè qualchì sensu prolongatu ...

Li picciriddi, anu avutu uppurtunità enormi, anu da esse uttene à una nova attività per elli per un tempu assai tempu - u tutale di u primu cursu. Qualcosa adattazione à l'scola hè, cumu si va è quì da fà chì u zitellu ùn vole micca di vultà in l'scola, è avemu da parlà. Un periodu agutu di adattazione, chì hè paragunatu cù e crescente crescente, in i primi fiuri dura durata 30 settimane. À questu tempu difficiule, u zitellu trasladu à una attività nova novu per ellu stessu, in ghjiru à parechji novi, anu da esse dumandatu nova dumanda. Di sicuru, tutte sse cose bisognu à cumpressione è accettate. A seconda stage l'organu accumene di circà modi di adattà à i novi circustanze, cumpresi i fisiològii, questu hè u stadiu di ricerca. E a più parte di i zitelli anu da utilizà à studià, truvà u so postu in a scola. Ma ci sò i zitelli chì sò adattati assai difficiuli, è ci sò praticamenti in ogni classu.

Hè difesu à i zitelli nezadovskie per entra in u novu munnu di scola. Per a maiò parti, sò assai sviluppati, pronta per amparà, pudete leghje è scrivite, è anu insegnatu in casa. Ma sti picciotti ùn sanu micca cumu cumu cun cumunità cù e so parenti è eterni relazioni cù elli. I sperti: cun una alta intellizione generali, anu un liveddu di socializazione.

I figlioli cù l'alta autoestima pò ancu cunfondenu in novi circustanze. Accustomatu à u successu assolutu (in casa cù l'adulti adulti, hè faciule per esse successu), quì sottu a primu difficultà. Sè i prublemi in a scola ùn sò micca resoluzi, ancu i zitelli dispostu à a scola pò spiccà interesse à studià, vede depressu, rinfriscà di i maloforti, u dolore abdominal, affronti freti. Ùn hè micca un capricci, u zitellu hè veramente bellu, incùmodu è dulore. Questu hè u risultatu di u fattu chì u zitellu ùn vole micca di vultà in l'scola.

Sfortunatamente, in tali situazioni, i genitori venenu in cunflittu cù i maestri, accusate l'escola. E avete bisognu di agisce assai. Sdu perdenu un tempu, cuntattate un psicologu! E attitudini negativi versu a scola, a vuluntà di vultà à a classe nantu à a matina, incapacità di travaglià indipindente nantu à a lettoriana, suggendu chì u vostru studiente hà sempri un liveddu di adattazione è precisa assistente especialista. Qualchidine i genitori di i primi università è i studianti futuri pò fà nantu à u so propiu per aiutà prestu à apprendre à a scola.

Pundu à l'autoestimu di u zitellu è cumu avale l'evaluà. L'errore principalità di l'adulti hè chì custattate dinò nostre cun l'altri figlioli, è spessu pèrdite. Pare sapè chì in cunsumu stimulemu u zitellu à u crescita, u sviluppu, ma in fattu chì scuraggiamu ogni desideriu d'mudificà di qualchì modi, ridduemu l'autoestimu. U zitellu hè cunfirmatu in u pensamentu chì ùn pò micca fà nunda, à u tempu, hà perditu ogni desideriu di fà nunda! In u risultatu, un zitellu ùn vole micca di vultà in l'scola, ùn vole micca à fà nunda in tuttu, ùn nunda li piace, ùn l'hà micca purtatu.

In u primu cursu, i genitori hanu da esse attenti à particularmente, pacenti è simpatici à u zitellu. Hè bisognu à interessà micca solu in i valori di l'pupulare, ma in u mondu sanu di u so zitellu. I Successi, per suprattuttu, devenu esse monitoratu, ma ci sò parechje mudificazione impurtante in i rotizii, chì anche a scola di a vita di u ghjornu di i zitelli. Stàtelu à i storii di u zitellu, empatizza, aiutà.

I parechji sò sottumessi à scrive unione di l'impurtanza è di u significatu di l'studii, lettres. Quandu u studientu s'asseu pour le lezioni, riduce u sonu di a TV, calmà i zitelli più ghjovani. Sì u zitellu hà da fà i travaglii nantu à elli o in a vostra prisenza à a sera, dicenu per sè stessu. Ma in questu casu, ùn avete micca furore, ùn esercanu cinque volte per scrivite ciò chì era fattu perfetta, ricordate chì ellu hà rapidamente stancu.

Nun mai puniscia un zitellu avendu passageru, duverà caminariate per duie ore à ghjornu. L'aire frescu è l'attività di motore hè necessariu per ellu, hè digià in u scola in una pusizioni staticu, chì face a postura è a visione.

Continuu a sviluppà a fine motor skills di e mani di l'pupilla, u successu in a scrittura dipende direttamente di questu. A manu devendrà tutti i tipi di creatività di i zitelli tradiziunali: mudelli, taglioli, colori. Impurtante hè chì u zitellu ghjucà, perchè ghjucà, ellu apreva tuttu, cumprese rilazioni cù altre persone.