Pudeme cù un omu maritatu?

Spessu in a vita sò parechje dumande chì ùn pò micca esse rispostu immediatamenti. Unu di queste hè: "Pudete viaghjà cù un omu maritatu?" Puderete dì! Tuttavia, valore prima di tutte cumu si sarà perciatu da l'altri, è esse permettenu a so propria cuscenza! Eccu nant'à qualchi situazione.

Per esempiu, una coppiu maritatu chì hà visatu per parechji anni in un matrimoniu è avè i figlioli adulti hè stata aghjustata sola in a relazione è i cagiuni sò l'idea chì qualcosa deve esse cambiatu. A maiò spessu in casu di tali casu, i novi passatempi appare, u reste dipende nantu à a persona stessu, o a coppiu scumpare o si sò in casa. Hè in questu casu chì l'altri a sguillà in più fideltà, ma ancu à i cungrigazioni stanu sta situazione hè aggradèvule. A parte più durata hè di e donne. Doppu novi regulanu a so vita persunale sò più problematique. Ancu s'ellu ci sò omi in questa situazione, puderanu perderu l'autoestimi, perchè, cum'è sapete, l'omi soli sperienze una criscità di a mità di a vita, è se ùn anu micca un cumpagnu decentu, pò esse addossivamenti addiciti à l'alcohol.

Avà cunsiderate stu prublema da l'altra parte: "In a sfurtuna di qualcunu ùn site micca a felicità". Un gran numaru di donne cum'è l'omi chì anu stati in vita, perchè "crescenu" si, se pudete "piglià" prestu? E preferenu viaghjà cù un omu maritatu. I più frequentie di l'omi, di modu naturali hà digià a so propria famiglia, per esse, cumu dicenu, tutti l'omi boni ghjè spessu usati. Ùn hè micca sicretu chì, à u principiu di e coppiu di vita in casu, anu sperienze certi difficultamenti finanziarii, soprattuttu si avianu chjamatu figlioli à una età curretta. E per cunsiquenza, per "fà" una certa ricchezza va assai più tempu, beni, nervi, sicuru! È hè duranti stu piriu chì a persunità di un omu si sviluppeghja, perchè ogni donna tenta sottumessi boni qualità in ellu è fate l'omu chjamatu "omu ideale", naturalmente per ella!

E zitelli chì ghjugna persighjenu l'omi ricchi saranu più difficili di rilancià è di vive cun l'omu maritatu ùn hè micca cusì faciule, finu à quellu tempu hà digià u so propiu carattere è l'abitudini chì unu ùn pò micca micca sempre cun ellu. Cumu per esse questu situazione, cumu pò esse chjera viaghja cun un omu maritatu? Dopu tuttu, sè vo avete digià decisu chjudarà a vostra famiglia, dunqua induve avete a fiducia chì, in u vostru tempu, u solitu ùn succideva micca? Ancu parechji persone ùn pensanu micca nantu à questu è vive da u principiu: "Quellu chì ùn faci micca riesce, ùn ùn bevia champagne". Ancu a vita pò piglià un inesperu turnu. Eccu, per esempiu, una ghjovana chì hà cuminciata à partendu di una età curretta. "Incidentally" anu un figliolu micca planificatu, per suprattuttu, in questi casi, spessu spessu cù un vutu, anche u fattu chì a coppula ùn hè micca pronta per a vita di famiglia è a vita cumunu. U risultatu di questu, di sicuru, sò tradimentu. Se un omu cumincià a cambià, e donne simpaticamente chjude l'ochji, tentativu di salvà, l'"Famiglia" o quellu chì hè stata di stà, cum'è perfettamente capiscenu chì hè più forte per un zitellu à inizià una nova relazione.

È hè in casu di ciò chì tuttu hè stata. In questu casu, u mistressu duverà esse cuntenutu cù tuttu cù i più impurtanti: "stampate in u passaportu", è altrimente vive cun u omu casatu serà toleratu. Ma micca per ognunu questu materia. Perchè ùn ùn si mette à l'affa sicuru per maritaru. Hè abbastanza per ellu chì l'omu li furnisce finanzjaramente, ùn ave ancu pruvate à distrughjini a famiglia, perchè per ella hè solu un passu à a strada di benessere, è dopu, si ella vole, ella pò casà à quellu chì hà veramente amanu, riguardu di a so prosperità. Avà hè abbastanza cumuni è scumpite cunmbuli, sicuru, tù stessu!