Parigghi è cartoni per u Dia di a Mamma u 26 di Novembre

In ogni paese hè abituale aduprà a so mamma à una di e vacanze familiale. E anchi si a data di u ghjornu di a mamma si hè stabilitu in parechji paesi distinti, l'imbiancà assai simili: i ziteddi ricerche e matinees è prestazioni, donate articuli articuli è fiori, figlioli adulti è e figlioli chì facenu i so cumpagni di a casa è ricordi. In Russia, sta festa hè statu introduttu solu in u 1998 - avemu avutu quasi 90 anni più ghjovira chì l'americana. In ogni modu, u valore di u triunfu da questu ci sarà più cumplementu, perchè u principiu principale di a tradizione hè di cresce i relazioni in a famiglia, per sustene i fundazioni è i valori di i Russi.

Tuccutti à e lacrimi

Mamma hè a persona più impurtante è cercana per un figliolu o figliola di qualche età. Da a zitiddina prima, ella dà calidez, cura è affettu, sacrifìcchia sè stessu grazia à un sentimentu forte è forte - amore maternal. In seguita ella cura è pruteghja, insegenu tot ciò chì si sapi ella, dà u so figliolu u più bellu. A parolla di gratitùdine à a mo mamma si pò parlarà endlessly, perchè ùn ci hè micca una misura per u regiu più impurtante - vita nantu à a terra.

Quandu si trovanu cù noi, i prublemi sò cum'è s'ellu ci hè nunda - Fugitè un fogliu calmu è i cunsiglii chì avete bisognu. U Figliolu (figlia) appriva a cura di i pratichi umani è di e mani di vita, è adora u bisfigliolu. Tutti volenu viaghjà per un tempu longu, per ùn cresce vechja è, guardendu a vigilanza, ùn dispite micca u passatu!

Dear Mamma! In u mondu ùn ci hè u sensu più forte chì l'amore per voi. U core di a to mamma si sente sempre quandu mi sentu male, è a vostra calidez sempre calienta in moments difficili. Questu hè pricable. Allora ellu guarda u sensu luminosu è immortale chì allianzò l'anima di mamma è zitellu!

U ghjornu di a Mamma Felice hè prestu à felicità, U mo ànghjulu, a mo mumma. Aghju salvatu parechji volte in a mo vita. A to prichera hè calda. Aghju bè a felicità annantu à u vacanze, Eghjate i vostri ochji credi, mi vulì, u mo figliolu, pruvate, Per fiertà di mè ùn pudete. Per voi aghju in prumessu, Mommy, Victory, sò patitu. Hè facilitatu di pittura in una biancu nera Qualchessa frasa in vita.

U ghjornu di mamma, u mo figliolu, u gustativu di a mamma. Chì u coru sia aggradèvule è calmu. Kind, vulnerable. Chì l'alarmi ùn anu micca esse affettati, I dubbiti saranu, Càlculate sempre permetti i nostri relazioni sò.

Quantu quantu vo dìete in vita, ùn aghju micca, Mamma, parlà. Sapemu chì sì stanu solu in u mondu. Pudete capisce tuttu è pardunà. Buona mamma, mamma mia, vogliu felicità. Aghju pigliatu di novu, ingiunatu lagrimi, à u mo spitali nativu. Rispò di ghjornu in silenziu, Per a felicità di tutte etoile belle. Perchè chì u mo mamma era allora, aghju da tutte sse vacanti.

Beautiful congratulations

Hè sempre fermu impurtante in a vita di qualcunu, qualse andate in quantu sviluppanu a so rilazioni. E ancu s'e mamma ùn averia micca, ella sempre viaghja sempre in l'anima di ogni persona. Questa festa hè cusì faciule per fà una mamma felice, grazia aiutendu è dà e so fiori. Ci hè un bonu ghjornu in novembre - micca solu una risurrezzione. Cumparanu i matri è celebranu u nascita. U nàscita di quelli chì ci dettu a vita, Chì i nostri mariti. È tutti i chjami sò oghji per elli, fiori è telegrami! Oghje, tutte e parolle per voi, i mo figlioli. Grazie, per a prima classe è i taglioli cusci. Live, caru, in bonu è in aiutà grati. E cunnuscite, cum'è figlioli è revere figliole. Felute ghjorni è ghjorni, Grazie per u nascita. Grazie per tutti i zitelli è e pacienza eterna!

Pudete sempre aduprà tuttu in a casa, è in a mane dopu - u primu unu nantu à i vostri pedi, Perchè sì sempre ansiusa, Perdà per questu timore! Madly, mamma, amemu, sì, solu idolizza, Fate a vostra felicità sia longa, Diu hà caliu u vostru calore!

Quandu ci anu avà crescate in l'annu, Quandu si parlamintemu più intelligenti, Sempre più di solitu sò stati tristi nantu à a mo mamma, Pensemu sempri di pensà à ella. U so amore ci hè un pezzu per noi in a vita, hà datu per a felicità. Amichi ùn anu micca assai in u mondu, è a mamma hè una. Amore a vostra mamma! Amore com'è un santuariu! Ammese più forte chì sè stessu! Ella ci hà datu a vita è hà purtatu. Amore a vostra mamma, hè a nostra unica!

Parolle parolle di SMS

A voti a mo mamma è aghju sparte a distanza, è pò esse difficili di chjamà o di chjamà. Allora aiutatte vi sms fermosa, chì ponu tocà à u core. In u ghjornu di a mo ghjurnata sempre hè luminu, Tutti sò cusimmi è caliu, Perchè ghjornu à a mo mamma Sempre hè faciule in l'anima.

In u ghjornu di a mo mamma, vogliu dete dettu chì aghju immensamente gritu, caru à u sole, l'astri è l'amori di u sonnu, Dopu chì a mo vita hè stata chjesa à a creazione!

U ghjornu di a mamma ghjè u sole santu brillatu, hè una festa sante chjamata, Dopu tuttu, Mamma, u più preziosa chì avemu avutu, Dete sere afettu in ogni momentu.

Cartoline Postali è imagini

In questa festa hè abituale di fà e postale tù stessu. Ma s'ellu avete già avanti l'età in furmagliu, a nostra selezione vene à i nostri aiuti. Comu signu di attenzione, e postale chì pò esse mandatu solu, è pudete sdurnà è arreghjanu una felicità in forma di articuli articuli.

Divertente congratulations

Per mè i mammi cun un sensu sensu di l'umuri, pudete selezziunate u salutu appellu. In fattu - perchè ùn sia triste, perchè e vacanze hè u listessu! In u nostru tempu da a publicità ùn caccia micca, ùn ci ammuccià. Avemu intesu ogni ghjornu da a pantalla: "Eat our pizza, Super-soup e super-moutarde! Lavute u so sapè! »Solu ùn ci hè nè publicità di a nostra super-super-mamma! Tuttu incruciate in i mani di a mo mamma - Lavoru è coglie Mette, litri, kilogrammi - Tuttu l'imprudenza dipende senza ellu, avemu da persa, cum'è benessiri senza publicità. È per questa chjama a nostra mamma una super mamma! A mamma di Papa insegna, sìammu cura ciò chì hè necessariu. E gestione a gestione, È u travagliu hè felice Ci hè chì vivemu in una famiglia amichevule - In oghje ccà in u mondu - Super Mom cù u super marinu E, ovvi, superiuliani!

Parenti, Mamma! In u mondu ùn ci hè più di voi! Dunque, ci serbatecimi, ma amiamate più forti!

Ju ti vògliu, oh a mamma, À u prugramma di u listu stessu: Banquet da u chef-me, È per dui o trè ghjorni. Fiori fiori, no - cesti, è compre nantu à e prime centesimi. Rigalu di tuttu u Uceanu è cù una fontana di chocolate, bona nutizia, Centu culle di i visitori, È da mè una cunfissioni, chì megliu mamma ùn pò esse.