Pussessità: bona o mala?

Pussibbilità in a nostra vita è hè distruttiva! Ùn impedisce di ghjucà i nostri scopi. Hè una lazundanza chì ci aghja à noi è si fa ancora chjappà. Tuttavia, avemu averia chì, per tuttu u so destruzzione, la lazundanza hè una parte di noi è a so prisenza hè dovuta à e peculiarità di u travagliu di u nostru core. Se applicate a filusufìa, pudete ghjunghje à a cuncludiarlu chì a la lazundanza hè una lege di a natura. È a nostra esistenza hè impositu senza esse capace. Allora pruvate di scioglie quella piazzu hè - hè bona o mala.
I scienti credi chì in u 2020, a dipressione diventarà una di e malatiei cumuni. Tuttu chistu hè u risultatu di u fattu chì una persona ùn intesa micca per passà assai sforzi di l'attività mentale (se ci hè nunda à pensà ...) è ancu etere forze per l'attività fìsica, ma à u stessu tempu longa di ottene piacè maiò, scontra tutte e so bètezza è creanu e prime cundizioni per esse . Ùn ci hè nudda forza o scopu di alcuna cosa.

Ogni passatempi, per quali l'esforzi internu ùn sò micca eserciti, ùn attivate micca u corpu è a cuscenza è porta à u sviluppu di un statu depressivu. Questu inhibisce una persona in u so sviluppu. In u risultatu, una persona vive per a maiò parte di u so tempu in pena, mancanza di testamentu, ansietà, irritabilità, etc.

Ci hè chì a raghjoni di tuttu hè la lazadezza, interna è interna.

Chì ghjè mandibula è vale di falla?
Invece, hè una altra visione nantu à questu tema. Scupremu. Ozziu hè in azzione. Inducazzioni impediscenu à alcuni u scopu chjamatu. Ma ubligatoriu chì genetizammu avemu vernici naturali chì pritenanu l'ambizioni è l'ambizioni umana irrepressible. Ozziu hè u salvamentu di i risorsi umani. Quandu ci scappanu di u ghjacaru, unni hè a vostra pietà? Instinti ... Pessoaltezza hè una forza chì ci duna un rompe da a vita frenu. Avete risponde à e quistione seguente, è sarà chjaru chì ùn sanu micca tuttu ciò! Quandu site perchè a vostra brigante? Quandu ci hè troppu ghjustu per aiutà, è chì avete avutu succorsu si ùn era micca stata per ella? ... Questu funziunamentu tira? Pensemu chì la laziness ùn deve micca cummattata. A battaglia hè sempre aggressione, negativa. Pare sapemu chì simu avemu u nostru trattatu è spessu reste, questu hè, currettamente distribuisce e so forze.

Avà digià cunsiderà chì dipressione hè. Questa hè quandu una persona ùn pò micca accettà è affruntà cù i tensi di ogni ghjornu. Risposta à situazioni di vita, prublemi, persone, etc. Hè necessariu d'amparà à pensà beni è cum'è di reabilitate adattà. Sicuru chì si sò cunfunditi in tuttu (per questu, u caosu in i atti, in a testa), chjamate aiutu da un psicologu. U specialistu aiutà à l'intende, esce da u statu di deprimente. È se ùn fate micca nunda, pudete pudè mette à un statu di depressione profonda è da quandu avete da turnà à psiquiatri, pumetti di ...

Qualchese malatie psychosomatice hè una cunzidenza di l'uperazione sbagliata. Allora, certe volte chì a lotta hè una reazione protettiva (cumpurtamentu) per una persona. È se ci disturbe stu statu, in u futuru ci hè l'ingerimentu, a culpabilita, l'ingerimentu à u vostru, u risentimentu, etc. Hè necessariu per sentu ghjustu quì, ci sò faciti assai trasparenti. Hè necessariu di cumpensà l'ecunia, a tension musculara, a tensione, informativa, a tensione di l'immunità. Ci hè una frustrazione - una distanza trà l'ughjettu desiderate è u veru. Eccu, hè necessariu di travaglià in emozioni, ci sò parechji tecnulugia.

Avete a cura di a vostra salute, cumpurtamentu, pinsamenti. Analise, pensate, curreghja in u tempu, curretta. Cundite à voi è a vostra intuizione, u vostru corpu. Cundite a vostra espiritualità. È ùn avete micca paura di una diprissioni (ùn ci hè nimu per pudè pensà à questu). Inoltre, e la laziness ùn sarà micca un postu in a vostra vita.