Cucina italiana, i platti più famusi

Cumparemu in una ciabatta di farfantarila, chjamemu amici à a pasta di Bolognese, è da chì, se avemu furtunatu per esse in un restu romano o tuscanu, in sparti, avemu realizatu chì tuttu questu hà avutu pocu da fà cù l'origginali com'è un vestitivu veru da D & G cun falsa cosa falata. Cuina Italiana, i platti più famusi - u tema di u nostru articulu.

Ùn hè mancu in a ricetta è micca i sicreti di i chefs italiani. A cucina località hè cuntenuta è simplice, cum'è i culonni toscane di i tempii romani, facenu a più popular in u mondu. A raggiuni hè in u sole di l'Italia, cù chì i prudutti lucali sò saturati è saturati. Ùn ci hè micca cusì nisun locu.

Italielli stubborni, anchi tuttu, ùn si ricunniscenu micca a mozzarella in briquettes, o a sustituzione di l'oliu d'oliu cù l'oliu di girasole. E persiste per un pruduttu parmiggianu solu in Emilie-Romagna, è micca in a Tuscana Tuscana o Lombardia (è ùn anu micca urganizatu u furmagliu parmiggiu fattu fora d'Italia). Sò parechji milioni ghjusti, tutti li diranu chì anu l'uppurtunità di pruvà i platti di l'Apenin.


"La Trinità Italiana"

Taliani sò sicuri chì per un bonu mancianu avete bisognu d'ingredienti: pasta, furmagliu è oliu d'aliva. Da questu trio incù l'aghjuntu di leghje è frutti di stagione crea un incridibuli parechji platti. À quelli aghjunghjenu solu pocu di salitu, pepite, cugliunamentu lucale è, sicuru, un vetro di bon vinu russu.


Oliu d 'aliva

Prima vi maravigliate di u so culore: prufonda, quasi esmeraldata, sopra à l'esprimintu l'oliu da i frutti bianchi corsi di culore verdi è sferisce lentamente à una tina prufonda per una stufa fina.

Allora pigliate l'odore: erbaccia, fresca, china di ricordi di l'alivi di l'alivi, arganti in piani di l'Umbria. Allora, per i visitori chì sò prisenti à stu sacramentu, portanu una granca cun pane di triglialu, frittu fuglitu. Trasfurta u fiocche cun un clavu di l'agliu, sprinkle cù u salinu, generosamente vende oliu, è per a prima volta in a vostra vita sì u piazzu veru di l'oliu d'oliu. Questa hè a bruschetta italiana - a quintessenza di a cucina lucali.


U so bacinu cù u salinu nantu à l'Apenin hè micca un cundimentu, ma hè una basa basta, chì pò esse supplémentau cù un ingrienti: vegetale o pesce frescu cottu nantu à a parrilla, pizza test (pizza bianca, chì hè servita in parechji ristorante invece di pane) è ancu una bola gelato di vaniglia. A principal hè chì l'oliu chì pudete aduprà da esse da a più alta qualità.

In quantu à i vini, per l'oliu d'oliu per a cucina italiana, i più cose famosi anu sviluppatu i so qualità di variità: da e dining à l'elite, vintage. Solu un spettaculu pò capisce tutti i matte. Hè per quessa chì in l'impresa Monini (u più grande productore di u pitroliu di u pitali d'Italia), u pruduttu ùn hè micca bottilatu finu à u Monin, un rappresentante di a dinastia di furmagliu, prufumi è appruvazioni. Cusì, sceglite u pruduttu deve esse basatu nantu à a marca.


Oliu

Un bonu oliu sempre oleje frescu, note d'erba o di legnu, fiori o amanduli. Aghjustate se sente l'odore di u moltu, a rancidità o a terra: significheghja chì l'oliu hè stata produtu da l'alivi di l'alivi, u prucessu di a decadenza hà iniziatu. Ombra di fermentazione sò quandu u fruttu hè sparatu bè, quandu u zuccaru hè fermentatu in l'acitu o l'alcohol.


Taste

Sentate amarezza? Ùn àbbia paura! Questi sò polifenoli - sustanzi curative, antioxidanti. Sò assai abbundanti in frutti d'oliu verde. Cum'è a maturazione in l'alivi crescenu a quantità di l'oliu è reduci u cuntenutu di polifenoli. Per quessa, u megliu prudutori utilizanu l'iniziensi à avè i frutti. Se ùn ci hè micca amarezza in l'oliu, hè stata fatta da frutti immubilius - sò qualchì pocu sughjettu utile in questu, è a so vita di stallata hè più corta.

U culore ùn hè micca un indicatore di qualità. Puderanu da ghjornu à u amaru, secondu a regione, u metudu di a pruduzzione è a maturità di u fruttu. È a presenza di un ombra rougesiana in l'oliu indicatu un'agricultura incorrecta.

In u casgiu di patale è di manufa, à u cuntrariu di l'oliu d'oliva, ci sò assai "grasi" saturati.


Tip

L'oliu d'oliva hè un pruduttu vicinu, per quessa hè bisognu d'accatammu: in cuntenuti fermamenti stampati, per chì ùn ci hè micca cuntattu cù l'aire è in un locu fridolu per chì a clorofilla cuntenuta in l'oliu ùn ùn attivate interaccumpere cù u lume. I rai di u sole è l'aria sò distruttivi per u gustu è i pruprietà ùtili di l'oliu.


I pruduzzioni di l'Oliu

Qualchese Italiani o, almenu, un dilettante di cucina italiana, i platti più cresciuti pò cantà un hymn à l'oliu d'oliu, mentre ch'ellu lampèndulu da una tassa di grassu speciale in sopa, insalata, pasta, risotto, carne è pisci, in corta, tuttu ciò chì hè nantu à a tavula. E, annunziendu u tipu di lucale, volenu bè. E se cuminciate à dubbità, pudete sente l'opinione di i spezialisti.

A vitamina E è i polifenoli rizieli risistiri l'azzioni di i radicali liberi chì distrughjenu i celuli è anu un effettu reale.

A prevalenza di l'acidus monoinsaturati reduce u risicu di l'ateroesclerose è di e altre malatie cardiovascular.

L'oliu hè digià facilmente digeriu, è, grazia à l'altu puntitu d'ebbulenza hè ideale per frittura. Nutricionisti ùn recomanu micca di calà di grassu chì avè un puntu di ebbulenza sottu à 180 °, altrimenti susteneurichi di carcinogeni accuminzanu a formà in elli.


U Signore di Paste

L'italia di pezzi chjamanu quasi tutti i tipi di massa e assòrbanu in quantità enormi. I calzi Acini di Rere sò messiate in corsi aromatiques, Casarecce cù casseroles sò casseroles, è i Spaghetti più famosi sperenu cù pumati. È trattatu cun circoncisionemente cun Maccaroni. À a più grande fabbrica di realità di pasta italiana, Barilla pruduce più di 200 tipi di pasta, è ogni annu inventà una cosa nova. A maiò parte di e differenzi ùn anu micca cuncernamenti formulazioni, ma e forme. Tutta pezza italiana secondu dividita in dui tipi: alcuni sò fabbricati solu da farina speciali è acqua, mentri in altri, aghjunghjenu un ovu. E senza additivu artificiali! U sicretu di u gustu, forma è utilità di a pasta italiana hè in a farina è e caratteristiche di u prucessu tecnologicu, cum'è u tempu di sechete. Questu hè assicuratu da parechji anni di prufessiunale di pruduzzione. A farina di paglietta hè chjamata "Sèmola" è hè ottenuta solu da u triple duru. Tali gicanti comu Barilla grind à u so propiu mulinu (u più grande di u mondu). Per toccu a semolina s'assumiglia à una manga. Rassutta intrecciata rifletti l'essenza: a pasta hè una fonte di caratteri di caratterificati, chì, à difettu à simple, liberate lentamente l'energia necessaria. Un pezzu di pasta vi darà un'energia per un tempu più longu chì un pezzu di carne o una insalata.

In Italia, hè impeditu à aghjunghje a farina di varietà di granu dulce à ricette di pasta. Dunque, a pasta italiana - 100% di e variità durata.


Per cocchi in Talianu

Italiani sò incredibbilamenti pedantina in a materia di pasta di cucina. U principale famusu di Al Dente hè osservatu cum'è sacru cum'è a campagna per a Missa di u Domenicu. Macaroni deve esse l'unicu livellu veru di disposte: u fora arghjintinu è liggeru fermu intra. Per fà questu, pigliate una panedda di questu voluminu in modu chì a pasta cù u liquidu ùn occupeghja più di 3/4 di u voluminu, è l'acqua - à a tarifa di 1 litru per 100 g di prudutti. Dopu avutu fogghiu, aghjunghje u salinu è mette a pasta. Ùn aghjunghjenu micca l'oliu d'oliva: quì copre u produttu cù una film. Stir a pasta durante a coccia. È fighjate u tempu dittu in u pacatu. Quandu si vedi chì a pasta hè prestu, descarta micca in un colatore. Ùn pourle solu u caldu. Pò esse usatu per fà salsi.


Mesturà à u gustu

Macaroni hè assai faciule d'esse amparatu è cù u fervore Meditarraniu per cumincià à creà ungechjite assicurativamente incredibile. Ma se vulete acquistà una veru Pasta italiana, sia pacienza.

Segui a regula "hè menu megliu più menu". Preparate spaghetti classic cù aglio, olio e peperondno cù alli, oliu d'oliu, pezzu chili di seculu, è un pappulusu. Dopu ad elli i Taliani anu passatu a sera. Or combine l'oliu d'oliu cù l'agliu, purcelli, pagliaru è pagliaru frescu.

Ci hè più grossa a pasta, u più grossu a salsa.

Verdi freschi aghjunghjenu u gustu di u Mediterraneu. L'alfabbetu delicate hè megliu per aghjunghje a salsa à l'ultima minuta. Un romarin de culori - in una pasta cù mushrooms.

Pruvate mette in salsa u grassu di u minimu pussibuli: per via, u cuntenutu di calori di u platu aumenta drammatichi. Invece di crema, ponu purgà o puree di vegetale (per esempiu, da pumati o pumati rossi).

Pudete puru arricchisce a pasta cù a prutea aghjustendu fagioli o prudutti latte di grassu.

Ùn àbbia paura di spirimintari: u zucchini è l'alogerdi in salsi sò perfeziunzione intranscambiable.


I furmagli

Ùn avemu micca chjamatu Italia un furmagliu, dannu stu titulu in Francia. E in vanu. Dopu tuttu, i Gaulati amparonu a tradizione di furmagliu pruduttu in l'antichi Romani, è l'arti di l'antenati ancestrali in l'Apenin hè vivu à questu ghjornu. Questu hè nutatu in seguita, quandu si trova in un mercatu locu impastatu, sparghje sottu i paravani bianchi, induve l'immensi roti di u granu cuniscienu cù i cappi di cavalli, è i cunsati bianchi di riccot sombra u verde verge di a gorgonzola. Oghje in Italia ci sò quattro 400 tipi di furmagliu, chì i residenti lucali ùn servenu micca solu cù u vinu invece di postu, ma ancu di più di i più platti populari.


Mozzarella

U mozzarella di u zitellu hà sappiutu divintà parti di u pianu cchiù patrioti Un salata di caprese: u furmagliu biancu, u basilica, u tomate rosso sò i culori di a bandiera nazionale.

Per a salamaria di Capri, fate tazzi fini di i pumati è di a mozza (mozzarella di bufala da u bùfalu). Spruvule cù foglie d'albahaca fresca, salitu, pepite è sprinkle cù oliu d'oliu. Sì pettite tuttu in a massa, pigliate Pizza Margherita - a più populari in u mondu.


Grana Padano

U questu hè cuntrullatu da l'urigine. Unu dî megghiu rapprisentanti di a famigghia grana, furmaglioli hardi cun una struttura granulosa, senza divirsioni in l'ombra di u famosu parmiggiu. Piccatu, cun un gustu nutitu, hè età per almenu 9 mesi, cù u passatu di u tempu fugliale per digià. Quantu più ripigliatu u furmagliu u furmagliu, a più cima sarva. Un pezzu salatu, ghjovanu grana Padane hè bellu cù vinu russu. U furmagliu piccu hè servitu grated à pasta, risotto è pezzi vegetali.


Vinu

Un cumpagnu invariable di quasi ogni janariu in Italia. E divèrtanu lentamente è per un longu tempu. In l'Apennine 20 vini e vini, in ogni - interessanti vini lucali. Quì, cum'è in altri prudutti d'Italia, ùn truvate micca una "globalizazione di u gustu". Hè megliu cumincià acquistà cù i vini di una regione. Per esempiu, da a Regione Veneto - a più grande "cantina" in Italia. Questu hè quì chì i più venuti da i so vinti più populari: u Soave biancu, chì u fanàticu, secondu a legenda, era u Teodoricu Gòticu, u lividu Bardolino (rosu è rosatu) è a più famosa - Valpolicella - un arriceltu chjaru è un gustu fermu. Di tutti i variità di Valpolicella, i vini più prestigiosi sò u vini d'Amarone da u raghju oldered, di età in bisturi di roure. Amarone hè l'orgogliu di a Regione Veneto è a carta di visita di a cantina tarritorii Masi, chì in a sesta generazione hè fideltà à i tradizioni lucali di l'enoteche.