Un debule di una donna forte

In una sucità muderna, quandu e donne cun grande entusiasmu sò pronti à piglià à e so spalle, tutte e rispunsabilità di u sessu più forti. È l'omi cun ughjettu enormi in quasi tutti sò capaci di manifesta u so infantilismu, un tema cumuni chì affecca a debule di una donna pruvucà molta polemica è reazzione inesperu. Custa chì ghjè per quale parechji femicili anu dettu esse vulnerable è fragili, scantannusi di falla a so debule. Ma, ùn dicenu micca, ma i debili di una donna forte fate sempre sensu ...

U caratteru di una dama di ferro, per regula, hè stata data di a zitiddina. Dui signori sò primi di tutti i puteri in tuttu. Una donna forte hè sempre capacitu per piglià e decisioni responsabbili in u so propiu, per truvà un modu di qualcosa situazione difficiuta o problema, essendu rispunsevule per i so azzioni è ùn importa ciò chì hè dolore hè in a so anima, sempre passendu a vita cù a so testa cuntatu alta. In modu, sti e donne sò casi sempre capaci di successu in tuttu. Chì ùn puderebbe parlà micca di a so vita persunale, induve a maiò parte di a donna hè solitaria, è a so rilazioni cù u sessu forte hè cunnanna di fallimentu. Tuttu ciò hè dovutu à u fattu chì e donne è assai esigenti. Hè ripulsii da elli micca solu pussibuli cuncurrenti, ma ancu amichi cercati. Ma però, anche tuttu, una donna forti hè stata accustata à aduprà travagliu fisicu fisicu è hè menu menu prubabile di portà calzari femminili nantu à hairpin. In una parola, una donna moderna ùn ponu ancu impedisce à passà per un gallupu è intrinu in a cabane livante ... Allora l'omi ùn anu dighjà à l'omu una prima di principiu, ma in quantu à e dèbbiti di una donna forte, si senti à stà.

E credenze di vita di una donna forte.

Dunque fermani i forti in tutti i so ambienti vicinu, è micca solu cercanu, ùn aghju micca vede esempi per si stanu. Hè assai probabbli, questu hè duverevule per u fattu chì nantu à a vita di a vita è a furmazione di a parsunalità di a "Lady di Fèrra", nimu ùn hà micca firmatu, ma ancu a pusessu à u cumandante, cuminciendu da i cele. Hè per quessa chì una donna era realizatu in tutti l'esferi di a vita è ùn si vede nemica in tuttu. E nimu hà u dirittu di mette i travaglii in a strada di a so perfezione. Hè per quessa l'esercitu forte di a donna è hà furmatu u principiu di vita, chì ella hè un esempiu per l'imitazioni è cusì. Ma questu tutti porta in i so correzione à a so vita, hà da esse di campà in a so regula, chì ella ùn hè micca drittu à viulenza.

Pruvate à l'imaghjini di un omu.

Spessu, pruvà à l'imaghjini d'un omu, cù tutte qualità masculine, una donna ùn conta micca chì ella hè divintendu feminina. Frà l'altri cose, sti omi miranu l'omi cù l'occhi diffirenti, à un nivellu subconsciousu per capimienti cum'è "debbule". Per questa causa, a donna più forte di u primu locu in a vita hè una carriera, a libertà assicurata è l'indipendenza. Di sicuru, questu ùn priveghja micca a natura femminile di u desideriu di sentite un forte spalla vicinu à l'ombre, ma per tuccari sta débilèvule vole dì à sente un competidor vicinu à voi, chistu, un omu. Dopucimu tuttu, una donna forte, tutta a so vita era pratendu à pruvucari à l'omi tutta a so indipendenza è forza. Hè per quessa, pruvatu nantu à issi qualità masculini, una donna hè teme di perde a so indipendenza.

Un omu per una donna forte.

Un omu hè, cum'è una regula, un cavallu fervidu, propiu è bravu nantu à un cavallu biancu. Ghjè sta sta stampa chì una donna unica chì vulia vede in un campu forte, ma à u listessu tempu hè scantatu da l'idea chì un novu avarà più forte chì ella. Dunque, tali ladies, più spessu chì nun, scelta a precisa perde di questi omi. A strada, sta scelta di a donna ùn solu ùn aiutanu à a so sentire felice, ma a reine, perchè hè piacevule.

Un debule di una donna forte.

L'omu dèbitu, in particulare paradoxiche pò esse, cum'è un magnetu attrautu à questi femini. Allora ci hè da scelta di ciò chì avemu avutu. A strada, cun un omu cum'è una donna hè diventata un veru tirannu domesticu, chì eventualmente leva a un rupture in relazioni è ancu malentà è critichi da i zitelli. Questu hè primuramente debite à u fattu chì ogni persona di putere hè carattarizatu da a reencarnazione in u generale (in u nostru casu in una falda), è i geniri assai spessu incontratu l'età vechja in una sola suluzione.

I sbagliati in a vita di una donna forte.

L'errore principalu di una dama di ferro hè chì ùn hè micca capacitu per dà un scontu ancu per ella stessu. Per esempiu, perchè in un ghjornu off, quandu u tempu permette, per dorme prima di l'omi o si lasciate per a notte micca lavare platti cun un vestitu non ferru ... Tal donna, sopratuttu, rispunzabili è curretta. Quessi sò tutti picculi, ma ancu però, questu tuttu ferma influenza in quant'à e persone vicinu à ella.

Eppo, tutti i punti di a debule forte sò ridotti à a so vuluntà constante di cumpete cù un sessu forte, è ancu i "dames di ferru".

L'ultima hè l'educazione di i zitelli. A so mamma hà sappiutu suppressione tutta l'indipendenza di u zitellu cù u cunsigliu constante è l'esempi di a vita.

Cumu ùn esse un "mostru in una falda"?

Prima di tutti, hè bisognu di cumprenderà per sè stessu chì ùn sò micca ciò chì vulete imparà in a realità. Cambiate i vostri priorità è i valori di a vita. Ùn circate di fà u so travagliu per tutti, in particulari pà l'omi. Tuttu chjama l'aiuta per ùn sentir micca una "màquina di travagliu", ma solu una donna vera.

À u travagliu, ùn pruvate di piglià tuttu nantu à sè stessu, stà un pocu dèbitu è ​​accetta l'aiutu di i vostri cumpagni. Certamenti certamenti attruvà à e persone è l'omi digià.

E lastly, hè abbastanza per pruvà à a so mascara d'un omu, altrimente, tardu o dopu, finarà pervenà integramente integrata è perde ogni feminità è a sessualità. Fighjate cun vostri ochji sfarenti. È per u megliu effettu, ogni matina, in fronte à u specchiu, imagine una donna sexy è vulnerable. Questu certamenti avete aiutu à sente assai più còmicu cù l'omi. Ricurdativi chì a forza di una donna in u so debule, è a più maschera di una "dama di petra" ùn si pede sola à a soledad. E in generale, eterna rivalità cù l'omi ùn vi darà micca l'oppurtunità di sentu l'armunia sana di una vita di famiglia felice. Ricurdativi chì una donna forte pò sempre affordà per affirmà a vaca è questu ùn hè micca puniscibile da a lege!