A relazione di una figliola adulta, adulta cù a so mamma


A relazione trà una figliola adulta è una sola mamma hè spessu dramaticu. Cumu truvà un outlet chì suitellu à i dui parte? Ci hè chì hè questu! Solu bisognu di mette un pocu sforzu nantu à i dui costi ...

I amici

Ùn ci hè difinitu di dì: "Done a partenza un figliolu per mè stessu". Ma hè questu casu. Quandu a relazione trà un adultu, una figliola adulta è a so mamma torni in un círculo viciosu. U figliola sustituì tutti i mariti: interessi, passatempi, cumunicazioni cù amici, omini. A donna faci cusì chì a zitella cù a so mamma era megliu cà cù i so cumpagnie. Hè intrattinuta in a furmazione di a so figliola, viaghja cù ella à i resorts, per viaghjà, arrangiassi i vacanze di casa. U cunfini necessariu entre l'adulte è u zitellu hè borrattu - elli, cum'è dui amici, sapanu tutte di l'altri. In fattu, a mamma pruteghja u so sviluppu, chì ùn permettenu micca a crisciri.

Unu di i simmulitichi di tali rilazione malsana: una zitella in l'addezia ùn pò micca fallu in amore. Ùn hà micca cunnisciutu a sulitudinia è a malintenciona, naturali per questa ora, è ùn hà micca scopu di circà una persona chì rimpiazzà i paisani. I relazioni cù u sessu oppostu sò superficiali. A zitella chì saparà chì nimu ci amarà più di a so mamma. Allora, hà facilmente spartutu cù l'omi. Ma ancu s'ella casca, dà nascita à un zitellu, curri à a so mamma cù tutti i prublemi. U maritu ùn hè diventatu u più cercanu à a chjucu. Un ghjornu a so mamma li diceraghju: Un omu hè necessariu solu per dà nascita. Avete digià un zitellu, perchè andate in casa!

Da u cumbatteru

Questu matri fu curaghja sistematicamenti un sentimentu di culpabilita à a so figliola - era a basa di tutte e so rilazioni. Spiegatu hà dettu chì era difficultu di crià un ziteddu solu, cumu ùn avia micca durmiu durmititu in notte, preoccupatu quandu a zitella hà falata cun pneumonia ... E più importantissima, sacrificò a so vita persunale in modu per ùn injure a so picciutta.

A figlia cresce cù un sensu di un debitu infinitu à a so mamma. Per abbandunà è inizià una vita indipendente hè un delittu per una figliola adulta. E si ella facianu un tentativu di surtite, ella sarà ricufata immedtamente: "Quandu eravate cinque, puderia pacà a mio vita persunale. Ma chjese, è aghju stete in casa. E ora, sicuru, quandu sò vechju è inde indeperate, ci lasciate.

In fatti, questu quì hè un chjoriitu cumuni. Ùn pò piglià a responsabilità di a vostra vita persunale per un criaturu di cinque anni. Ma se a zitella ùn capisce micca i motivi vera di a so mamma, stà cun ella cù u sensu chì ùn hà micca drittu per pensà à a so vita persunale.

In un corpu corpu

Cù crescita questa mamma hè a diretta opira di e dui precedenti. Dice à a so figliola: "Va, divete à l'discò, meet meet a young man! E ju ... Aghju avutu stava a so vita, aghju intesu ... "Ma se a zitella ùn accunscente u sotettutu è veramente si cumencia à una data, a mo mamma definidore avarà un attaccu. È a riunione cù u vostru amatu hà da esse postponate. E si, Ddiu, pervece, a figliola hè maridau, a mamma hà perfetta paralizà. U casu sarà malatu. È a donna ùn fingenu micca. Simply, u corpu risponde à u so desideriu di mantene a so figliola di u cantu, cum'è u corpu di un zitillù picculu chì ùn vole micca à andà in lu kindergarten. Sì una tale mamma permessa à a so sposa, stà sola cù a cundizione ch'elli viaghjanu nanzu o parcu à viertu. Inutili, a night calls: "Sò mutu, mi murivu" - farà chì una ghjovana abbandunarà l'interessi di a so famiglia è vive sola cù i prublemi di a mamma. In casu, si a figlia si puderà difende u dirittu à una vita indipendente, ci sò spessu cases chì i mariani miraculously ricuperate. Succe chì a paralizazione passa ...

"Sì, induve hè sì!"

Una donna chì raffende solu un ziteddu solu hè spessu anzianu. Tuttu u tempu pari cun ellu cum'è se a cosa puderia succede à u zitellu. Tali amichi si vanu à travaglià cum'è babysitter in a kindergarten induve a figliola vanu, quand'elli ponenu un maestru di a scola, induve studia, in l'estiu, travaglia com'è cocilu in u campu induve a zitedda ripiglia. U mutivu di sta tutalità tutale hè chì a mamma hà cunsideratu u poviru sanità di u zitellu - quarchi cosa reale, è quarchi fictitious. A figliola hè esposta da l'educazione fìsica, da a limping class, da a treccia. Forsi sempre ricorda à a zitella: "Ùn bisogna chì avete asma (eczema, malatie coriu)", inspiannu a so bèvule è a necessità di a dependenza completa di ellu stessu. Nè questu nantu à i sentimenti romantice, nè à a creazione di a famiglia pò esse sia fora di sta quistione: "Induve sia cun l'asma (eczema, malatie coriu)!" Questu ansi mutuale è veru compilate a so rilazioni - una figliola adulta adulte cù a so mamma tornanu un sanu indivisibile . Sì a zitella crede cusì, e anu da esse a mamma anu da venerà anch'elli, guariscenu è carizzi à l'altri.

Cunsiglii di a mamma

Aghjeghjate à u fattu chì una figliola prima o dopu avè esse tralate: hà de custruisce a so famiglia.

Pensate in anticipu cumu si vi vive sempre quandu a to figliola parte micca: duvete interessi persunali, a vostra propia esfera di cumunicazione.

Ùn cuscu micca bè chì avete da esse impegni à i figlioli. Prima, i ghjovani ùn anu micca pressu per acquistà figlioli, perchè averebbe micca averebbe cusì. Siconda, hè pussibule chì a to figliola stessu duverà educà, è ùn sò solu avà da visita.

Mantene in cuntattu cù i vostri amichi: amatori, collegues. Ùn chjude micca solu in casa è cumunicà cù a to figliola.

Ùn impose una figliola adulta di i so cunsiglii, se ùn li dumanda micca. In una situazione difficiule, sia dettu cunnosce chì l'amate, ùn importa ciò ch'ella hà fattu.

Pariraghju di a figliola

Ùn andate in casa, anche si trova assai bè. A gradualmente afastarse da a mamma - a partenza primu per u passatu di u ghjornu à a dacha à una sposa, in po di vacanze cù cumpagnie di i classi. E se avete bisognu di acquistà una educazione o una professione in altre città, in un altru paese, ùn abbia micca a negligenza di tali opportunità.

Reduzza u nivellu di francità in cumunicà cù a mamma. Hè prubilmente, era cunvinta chì a prima menstruazione - un signu chì indica chì ùn sò più una mamma è zitellu, ma dui donne. Ùn li dì micca e dettagli di a vostra vita persunale, sia micca solu a famiglia.

Mantene in a so mamma a so vulete cumunicà cù i pari. Ùn intruducirle, ma piace, si ralleghe, s'ellu hà amicu o ella hè stata casatu.

Ùn lasciate à chjoriu se a vostra mamma principia à suggerisce ch'è avete bisognu di sacrificà a vostra vita per ella, cum'è una volta. Tandu cumprà u debitu à a mamma, solu avè cuminciatu i figghi degni.