Logica maschile è femminile da u puntu di vista di a psiculugia è a filusufìa


Dioni è anecdote benestanti spessu implicanu un tema acutu - i diffirenzii trà a lògica di l'omi è di e donne, questu quì hè una altra - da u puntu di vista di a psiculugia è ancu a filusufìa. Dopu tuttu, a bellezza di e relazioni, cum'è sapete, dura finu à quellu sfurtunatu u momentu, quandu dui pirsuni pensanu d'iddi nun comu l'héros romantica, ma cum'è pirsuni veri. È in stu mumentu, "vylazit" tuttu ciò chì hè statu cundottatu bè successu "in u closet."

L'omini sò da Marte, e donne da Venus. L'omu ùn pò micca capisce a mente. La lòggica di a donna, chì duverà da ellu! E, finu à l'amica, in coru - "o sti omi!" (O femini). Sembra chì un omu divisu artificiàmente à dui campi abbastanti ostili, chì ani mancu necessariu à volte oghje. E forsi questa division ùn hè micca artificiale?

Ma ci hè qualcosa naturale in questa division. Dui donne chì si capiscenu più megliu chì una donna è un omu. Allora, sti "campi", incù i so leggiti indrintu è "guerra" di ghjornu per l'intelligente ci sò ...


Ripùti mututi

A lòggica di Male hè chjaru. À a dumanda di a so moglia "Cumprate un pani, se ci sò ova di piglià una doccia" - un omu à a meza i casi portanu ... ten pani. Perchè, sicondu a lòggica di e cose, u prugrammu hè simplice è cumprumbu. Pigliate una pagnotta, è se ci sò ova - poi purtate deci.

E una cosa chì rindia assai donne. Sì a casa ùn hè micca salsiccia è un sbagliata, purtarà da a tenda hè questu solu è solu chì. Ci hè difficiule di avè avvistu chì u papelu toccu serà necessariu dumani. In quantu à pigliàllà dumane nantu à a strada di casa - è quì hè stesu e vostre servitori favorito cun un bonu patru di Natale ...

A lògica femina hè quella cosa. A dicenu chì ghjè casi pronta, per èssiri vistutu, è di ricurdate chì mi vulia pittura u mo unghji o raffianà e moe. È à questu tempu l'omu si pruteghja, è vistutu, in a porta, è murmuri cum'è un fiacu: "Invece sò ghjornu per visita". Per palluzzà per a limpezza, per vitture per una carattere irregulare o di calzini (si trovani sicutanu in una roccia!) È, à u stessu tempu, scattererà e fraschi, tondini, fratte, pettini è ciuperti in strada di u balcone da a cucina è à a porta di l'entrata.

E u più tremore di u mumentu - per esse dumandate ch'elli cumprendenu u so desideriu cariutu, ma momentu. E duverebbe vole - una donna à questu mumentu è a trova difficiuli di dì. Allora u fatturau tipicu di a lògica femminile vene à u salvamentu - u vituperiu "Allora, sì un omu!"

Vita o micca vita, questa hè a dumanda ...

Perchè un omu, trè tazze in u lavapu - ùn hè micca una scusa per lavà i pranzi, ma per a donna - quarchi à l'occasione per u scandalu. Dà cuminciate cumbre cunflaggii è disputa o malizi muderni è ricerchi. Qualcosa variante di reazzioni - cum'è tempore, "attaccu" di l'altri, è u silenziu, evitazione - affettanu negativamente e rilazioni. Siccome dichjaratu, è micca esse riprisentate è "neponyatki" minacciassi l'imbuscia di a famiglia, chì riceve per espansione di a vita ...

Tuttu hè cumplessu - hè faciule!

Lògica male è femina da u puntu di vista di a psiculugia è a filusufìa sò simuli, cum'è una goccia d'acqua. Ùn simu micca di i pianeti differenti, sò solu da i hemisferiti. Sò cusì - u core. Una donna hè più faciule è più habitual di penser à l'imagine - chì hè chì una donna hà capitu una donna più velocia. "Eppo ... hè cum'è cibo in leggeru, capì?" Hè bellu, cum'è a chjesa di u mare in l'estiu è altri, ancu più "fugliate" imagine - hè sempri "fiori". Un "berry" hè chì no femicili, cusì tratta a realtà.

Avemu vede chì a pasta finisci, l'avemu sentitu cù i nostri dite, l'olfattu da a bocca avanti, se a pasta di denti hè finita, ma u novu ùn hà micca. Attenti à a publicità è à i bè in embutui brillanti. E ancu se a casa ùn pare mancu bisognu di sempre, ùn manca ùn riparà a scumette di malamenti!

Cambiammu di decisione nantu à ellu, avemu trattatu è agitu. A lòggica masculina è femina da stu puntu di vista si difende (è in psicoluggìa è a filusufia ch'elli sanu micca) - se un omu decide di fà una insalata, elaburà dui, trè stanzi, è cumprà i ingredienti. Sì una donna in a prima buttiglia ùn mancanu tuttu ciò chì hà bisognu - hè adattata di creà. Per esempiu, pensate à sustituti o decide di fà una altra insalata.

Amnistia pè tutti i sessi!

Tutti sò cunsideratorii (è per quessa un gran dislike per a tecnulugia), è mobile chì l'omu vi seguità l'algoritmi. Allora hè ora di annunzià una amnistia per tutti e particularità di a lògica di e omi è di e donne, ùn solu da u puntu di vista di a psiculugia è a filusufia, ma ancu da u primu puntu di vista!

Per capisce una persona estimata hè assai impurtante. E più impurtanti, cumprendu cumu travaglia una altra persona, rispettu u so modu di vivere è interagisce cù u mondu. U significatu chì duate pane sò intitulati per esse. Dopu tuttu, una donna hè una criatura creativa, hà da pensà à fà, per esempiu, un passaghju romantica à u lavu per alimentà i cigni. E a prossima vota eseguisce e dumande, dapoi a lògica grossa masculina.

Semu tutti sfarenti, ma avemu cercatu punti di cuntattu cù l'altri. E quantu cun aligria hè quandu i truvamu tutti i stessi!