Cumu aiutà à u vostru amatu si trova u so postu in vita?

Quandu amare una persona, sempre vulemu esa persona per esse u più happi. Hè per quessa, videndu chì ùn pudere micca truvà u so postu in a vita, avemu da principià per pruvà ponderu, imparenza, cunvince. Ma per qualchì propiu, ùn hè micca sempre a nostra assistenza hè ricevutu cun gratitù. À u cuntrariu, pò aiutà è in còllera, dumandate micca per entra in u so stessu affari. Cumu funziunalità in stu casu è cumu per aiutu appruprià u vostru amatu di circà un locu in vita?


Questu voli?

Prima, per a vostra aiutu per passà per u bonu, è per ùn fallu per dannucci, avete bisognu di risponde à a pregunta: chì vulete da a vita? Eccu, micca micca. Parechje persone pensanu chì di u partitu hè megliu sapè cumu hè megliu per una persona. Per d 'altra banda, sta frasa hè corta, è da l'altra banda hè falsa. Forsi hè megliu per vedi ciò chì hè megliu per ellu si vi vede a situazione da u partitu finanziariu, è vede tuttu in u prismu di a so satisfazione morale. Cusì, prima di cumincià à cresce cù un certu accorsu, fate dunque sicurità chì ùn li manca appena un preghjudiziu. Succece chì una donna pare chì u so omu ùn pò micca truvà un locu in a vita, è hè infeliz. Per quessa, a dama bella principia tutte e manere pussibbili è impidenti di spende, tira è arraggiò u ghjovanu à a so felicità. È per qualchissia perchè ùn ùn vole micca di và cun ellu, è se facia, diventa più infullitu. In questa situazione, a zitella ùn pò capisce micca ciò chì hà successu, è ciò chì hà sbagliatu. Qualchidunu accumènti accuminzanti tutti i carusi per esse grati. Eppuru, in fattu, ùn aghju micca gràzia, da chì a so vita hè aghjera.

Cusì sì veramente voli aiutà à u vostru amatu, pruvate à capiscenu cusì. Escuttu à ciò chì dice, observe com actues. Solu una intrepretazione maxima di i sperienze è i mette persone ci permette di veramente aiutu à truvà un postu in vita.

Undo

Tutti volenu decisione indipindente. In casu di impostà in u vostru pensamentu di qualcosa, prima o dopu una persona si cumincià à risistiri. Spécialement s'ellu hè un omu. Hè assai impurtante per quelli chì facenu per ellu stessu ciò ch'elli vulianu di a vita. Quandu e femine decide da elli, hè assai inghjùliu à a dignità di l'omi. Dunque, ancu s'ellu hè sicuramente sicuru chì sapete cumu per un amatariu, serà megliu, mai forza da fà ciò chì vulete. Spessu chì face a confrontazione: l'omu principia Fate cos stupidu, ùn hè micca ghjucatu nantu à una donna. Allora si vulete chì u zitellu sia a scelta bona, ùn parlà micca questu direttamente. Ùn hè bisognu chì u pruverbiu dice chì l'omu hè capu, è a donna hè u collu. Tandu devi guidà, ma per chì u zitellu pensa: ellu ellu sta strada. Dunque, se vulete aiutà à una affable person find their place in life, pruvate micca per pricà è esci. Pò dassi chì hà bisognu di più di un mesi per avè da decisione ghjustu. Allora vi cunzignativi è ùn pruvate di alcuni un ghjornu. Se "cavalci cavalli", puderebbe più, u chjamarè ùn anu micca esse esse o accettate i vostri suggerimenti cum'è scusa di impone un scandalu. Dunque, mai avè parlatu solu in una volta è direttamente. A cuntrariu, pruvate d'espresà a vostra opinion in tale manera chì pare mancà Sùbitu puderebbe definite chì avete tentativu di cunvinciri quarchi cosa in qualcosa. Per fà questu, ùn principia u vostru parolle sgrraz: "Pensu chì avete bisognu ...", "Pensu chì hè urdinamentu per voi ..." "Ma Petya hà fattu chì, micca comte". Hè necessariu di parlà in termini generale, cum'è s'ellu si parlava di cundizione impurtante, pudete dì chicchi. Per esempiu: "E intesu chì Taras viaghja à travaglià ...", "Ùn aghju mai avete pensatu chì Vovkasmo ...", "Ma Pasha hè tantu piazzatu ...". Hè sti frasi chì causanu l'omi chì pensanu nantu à elli si elli stessi cambiani una cosa in vita, se altri carusi. Per l'omi, l'opinione di u sessu nominali hè assai impurtante. Ancu s'ellu ùn averanu micca forti, ùn anu micca vogliu esse aghjunte di Vova, Petya o una altra persona. Dunque, da questi cunversi, pudete assicutà u zitellu à cambià in a so vita. Solu ùn si compara à nisun altru, dì ghjè.

Duna l'aiutu di ludari

Se u vostru omu hà sempre decisu di circà u so postu in a vita, fate sempre ellu è accede. A strada, in questu mumentu pò esse chì ùn faci micca ciò chì avete spèttu in tuttu. Per esempiu, invintenu chì ellu puderia diventà un programatore famoso, è u zitellu sviluppà imparà in pienu di ritratti. Ricordate ciò chì avemu discututu à u principiu di l'articulu: truvendu u vostru locu in a vita significa di fà ciò chì a vostra persona preferida voli, micca sè stessu. Pò esse prestu per sustene a qualche di e so scelte. Ancu s'è avete bisognu à pruvince è senza prufittà. Ricurdà chì per truvà un locu in a vita ùn hè micca per esse un bustier-avvucatu riprisentatu chì pezza di soldi cun una pala. Per truvà un locu in a vita hè di sentu a cunfortione emutiva è diventà ciò chì site. Allora, se sente chì in fattu, sottu a porta di l'aiutu, vulete purtà i vostri sogni è i desires through l'omu, andemu perchè. In altri casi, avarete cresce risentimentu è dicepimentu constantemente, chì, probabilmente forse, ùn vene micca chì cresce.

Ùn mai avete a vostra amare in i ciclichi cù slips, ma ùn l'anu glurificatu. Se ricordià sempre, quantu hè bonu è cumu tutte ciò chì hè ghjustu, in a fine, diventenu un scorsu sfruttatu, chì o ùn si prisenta micca, o hè perciutu com'è una fonte d'irritazione. Dunque, ricurdativi chì tuttu hè devu una misura. Pudete criticà un pocu, sappieghja i sbaglini evidenti, ma hà bisognu à fà per chì u zitellu sia chjucu. Dite cusì solu perchè tù cunnosci - puderebbe fà tuttu megliu. È ùn si scurdate di chì ogni persona hà u so caratteru stessu è percive tuttu in u so modu. Qualchidunu bisognu à criticà, qualchissia per ludà, ma qualchissia hè megliu per dì una è pocu più unrepeat. Cusì, tentativu di aiutà u vostru amatu, fate tuttu cù un ochju nantu à e peculiarità di u so caratteru, a percepzioni di ludari o critichi. Ricurdà chì qualchissia cù una critica dura accumbe tutte e so forza è si ghjusta à a battaglia, è per quellu chì hè una raghjone per falla è di lascià e mani.

Se vulete aiutà à u vostru amatu truvate u vostru, in seguita di dumandà u primu: ma pudete esse cun ellu quandu a ricerca finisci? Serà cusì cusì attrattiva, intelligente, bonu per voi? Ogni noi hà u nostru modu di vita è hè assai impurtante chì quelli chì l'amèranu pudemu camminate cù a nostra propria volizione. Se sapete chì ti piace u perceive u vostru amatu, ùn importa micca quella viaghju hà ellu sceglie, perchè avà digià cumminatu a mità di u travagliu. Quandu qualchissia cerca vicinu à qualchissia chì ci circallu in a listessa direzzione, questu hè inspiratu a persona à e azzioni è facenu assai per ottene. Eppuru, in più di sparghje i desideri di u to ghjovanu, m'hà dettu, ma ùn imprima, aiutà, ma micca pigliate tuttu nantu à sè stessu. Hè bisognu di truvà u so locu in a vita stessu, è pruvate diventà per ellu un cumpagnu affidatu è fidu, chì aiutarà à passà tutte l'ostaculi è avè alcuni ciò ch'ellu vole.