Quand'elli fàcenu ghjustu à e donne?

S'è dumannà parechje donna, quale era un omu chì vulianu? Sùbitu risponde: "chì ùn avete micca chiancinu". Hè sappiutu stranu, ma studi recenti in stu campu anu dimustratu cusì appuntu questu resulte.

I donne sò spessu si mette in situazioni unni l'omi sullenu e so vuci e cumincianu a gridari. I ragiunari pò esse sfarenti, da una cammisa impastata è di fàrimule in a so parte. Ancu u più chjusu pò causà irritazioni in l'omi, chì face un disgrazia nervosa. In ocasu, queste griglià pò esse malamenti per i dui. Ricurdativi di quelli chì, quandu, dopu avè gridendu, l'omi ripetì à a so mani contru à e donne. A quale in sta situazioni si furtuna? Nimu. A donna hà teneu u foglie, questu hè megliu, è un omu hà ricevutu un avviziunamentu di pulizie si era furtunatu. Più di una volta dopu questu ci era divorziamentu o prucessi giudiziu chì fineru malamenti per l'omi.

Ci hè moltu di gridari nta i nostri casi contatti. L'omu chianci, a donna hè stunnata, cumencia à teme è cumporte inadecuate.

I siculiani spessu i ghjustificate l'omi, dìcenu, èranu in un statu di affectu. Quandu l'omi chiancieghjanu à e donne - ùn hè micca u megliu arma, perva ancu efficace.

Allora chì hè un chianu è cumu interprete? Un chiane hè una reazione di un omu o di una donna per un stimulu di l'esternu.

A causa di u screamu pò esse a incapacità di influenzà a donna è alcanza ciò chì vole. Siccome chì chiancià hè l'arma sicurizone più putente chì pò esse paragunatu à u pezicu fisicu. Un cianciu intimidante chjusa un forti inhibitu in u corti di u cori, dopu à quale u cervu ùn pò micca esse realizazione diferenze precisa. Questa operazione hè unu di i aspetti più impurtanti da u puntu di vista di a fisiologia.

L'animali, u chianu simbolizza a suprana di un animali nantu à l'altru. Lione, per esempiu, eliminate u so avversu cù pienghje risichi forti. E trà e pirsuni, questu hè ancu a norma. Quandu l'omi cridanu - questu hè esattamente u listessu affirmazione cum'è di l'animali. Quand'elli critanu à e donne, questu, sicondu i psiculoghi, porta à a distruzzioni di a so psique. In seguitu, a donna si corse à u so amicu. Ella dici à tuttu ciò chì in u minimu dettu, in a speranza di truvà a cumprinzia è a tranquillità. Ma u so amicu avissiru aiutà à cumpensà a situazione. A cosa principalu ùn hè micca di scanzariè una freba è cun tranquillità capisce i motivi di chiancà un omu chì a causò. À questu puntu, hè necessariu chì aiutò à calmà è stabilisce e relazioni cù u so maritu, postu chì questu hè di assai impurtanza. Chì significà di stabilisce? Hè per capiscenu di sè stessu è di guardà da l'esternu. Forsi la donna avvintuta in parechje situazioni si cunsumava incorrectamente è ora coglie i frutti di e so azzioni o parolle? Tutte e donne anu teme di l'omi chiancennu, ma spessu si sò micca averebbe chiancianu, chì pruvucà à l'omi per i mali actions in u futuru. È certi volte in a rispunsenza per quarchi di e donne chì ùn volenu micca risposta. Cusì, per esempiu, annantu à qualsiasi ritardi à u travagliu o di invidenzi suspittichi nantu à u so telefunu mobili. Quandu l'omi raffrenu à e donne, pruvate di pruteggià è di scurderete di a risposta. Tuttu a tutti hà cunnisciutu chì a prima difesa hè un attaccu, perchè l'utilizanu à protetti d'auturità. Solu s'ellu fècenu quessa, significa chì anu un stigma in u ghjocu, per dì.

Cosa da fà in una situazione chì l'omi cridanimi à u so sceltu? A cosa più chjave à u stessu tempu ùn ùn risponde micca cù un chianci per i so tichi elevati. Una donna solu bisognu à avvicinà è abbendanza, è a so còllera cum'è una manu tira. Puderete capisce è intende à l'omu, hè ancu una persona vivente. I so reaczioni pò esse diretta à u bè. Puderete pruvà à scuntrà per ghjustu?