Pantalla urmina com'è sustitutu per ciò chì ci hè micca mancanza di vita

Hè oghje chjucu, u capu di a rivuluzione mundiale crede chì "a cinematografia hè una di e formi d'arte più impurtante è impurtante". È, quandu prestu prestu chjaru, ùn era micca errone. Tuttavia, ùn turnemu micca à e cinimaghji cusì spessu, ma in u torbellino di u munnu di a tedesca avemu a scopra di ghjornu.


A mente di i psiculoghi, a magia di u screnu blu è assai ingannante è astuzia: ognuna avemu ved in u screnu ciò chì manca in vita di a vita quotidiana. E si puderà esse precisamente ciò chì ogni noi ùn manca.

"Curació" da l'amore surrogate

Quandu u populu dice: "A serie hè diversu!". Oghje ghjovani ùn "micca" di cunfruntassi à l'esistenza di a cucina, perchè tendenu di dà preferenza à l'intitulati "serata" mongramatique "prolongada". Hè assai piacè di parlà di e so impressioni di l'amici in u sughjettu è cun elli cù una gran impatrunita cresce una nova seria è u risultatu di a trama.

Chì ci duna? L'abbundanza massima di telepatiche ombreva a vita cù diversità emutivu. Frà l'altri cose, a trama di tali seria hè custruita nantu à temi di u ghjornu - u matrimoniu, u tradimentu, u divorziu, i zitelli è finu à una situazione dulurosa.

"Dretu l'scena"? Succe chì u fanàticu di a serie pruvate à pruvà a so vita una linea seriale di relazioni. E, cum'è a regula, u vestitu ùn hè micca cusì ùn hè micca l'heroina ... Quì hè per vede com'è u risultatu, è hè in a vita verita!

"Amici" di diversi "Distritti"

E e donne chì dedicate a parte di u lionu di a so vita persunale per u travagliu prefissi più lagrime, ma di più umidi ("Melrose distrettu", "Sexe in a Big City"). Un fattore significativu hè chì ogni seria hè una "petita filma" finita: beni, ùn anu micca tempu di vigillà ogni ghjornu u sviluppu di i rilazioni di i principali caratteri in tutti i matte, anu bisognu di un "grandi cutu" di a trama. Inoltre, i donne anu amatu per vede l'interjuri di casi, di vestiti, di make-up è di hairstyles di eroi.

Chì ci duna? Famiglia pezzulili cù i tendenzi di a moda. Queste seri sò una stampa impiegata impiegata di e pubblicita di moda. Inoltre dinunziali seri attu à u rolu d'una splutazioni brillanti.

"Dretu l'scena"? In caccia di un'altru vestitu da u "Kevin Klein" pudete fà passà comodamente à i posti di u distinu triste di Ellochka l'ogre, chì, senza risultatu, pruvatu à cumpetenu cù a figliola di u volu militante Vanderbilt ...

Passioni "Clone" per "poviru".

Sviluppà assai e passioni di u passatu di u passatu hè in u gustu à l'anziani o à i gruppi di i bassi: i primi è i secondi ùn sò micca prubilezza di discu i so ligami cù i so "marcelli di nascita".

Chì ci duna? Allora sti pirsuni rializzaranu attruvamu a so desideriu di "cambià i posti" è per acquistà cù e vicissitudes di u ghjornu di a vita di l'annu. Un fattu interessante hè chì i pensioni straneri, chì spissu viaghjanu in viaghju di seri, preferanu film di documentale, in quale avemu parlatu d'esòticu passi in famiglia è fauna.

"Dretu l'scena"? Andate da a "noble è bella" telemirir vseryye a vita di u ghjornu hè volta assai difficili è doloroso.

E una lotta eterna - una massacre ...

I militanti, in regula, cum'è o donne chì anu una struttura musculale, o "amici di guerra" chì, per a seconda mezzo, sò pronti à vediate films di u genre per ghjorni longu. Per via, succede chì i film hè sceltu per e donne sex dissipate.

Chì ci duna? Dopu à vede i musculari "mali avianu" quarchi cosa ci hè quarchi cosa per esse fantasizzata nantu à u lettu, sia cun u vostru amatu è senza ellu ...

"Dretu l'scena"? Sì avete vistu novu l'atleti Statham "puniscenu" vostri nemici, pudete cambià di qualcosa in a vostra vita. E a maiò parte di tuttu, si tratta di un cumpagnu per u sessu.

"Elementari, Watson!"

Pusenti di l'idee mituloggicu, chì anu avutu assai tempo liberu, ùn ponu stallate à i stòchi di detective è à i drambitichi drammichi. L'audience di u generu hè a donna di l'età, chì, anche micca tutti, anu tante parechji vita in a so vita è chì ùn soffrenu micca di prublemi domestici è finanziarii. A so preferenza hè a qualità non solu di a vita, ma dinò di u cinema. Per questu causa, u cartulare passivate in u so facciunu un sonu indulgente, primitivismu di a vittoria sola, stranieri - sbalordimentu è risati.

Chì ci duna? In regula, l'estabilizazione ùn hè micca sempre una guaranzia di felicità. Hè per questa causa chì tutta a rutina di una vita altamente assai organizzata a volte volarà esse diluta cù i pezzi chuzhih clever è bellissima.

"Dretu l'scena"? U mondu virtuale ùn vole micca cunfidatu cù u veru. E ancu u megliu heroe di filmi ùn pò micca rimpiazzari un satellita riali è mediocre. Per quessa, tutti i stazioni di televisiunale devenu esse impresa in a vita di u cinema.

Art house error

Unsure di elli nisa è cun dritti constanti di l'uriginale prestite preferenza à a casa-house. A spessu ùn ponu spiegà spiegà i so preferenzi è ùn pensanu micca nunda in tuttu di a basa culturale di ciò ch'ella vittiru, preferichinu a essere penalizate per e so preferenzi cinematografiche finu à quandu viaghjanu bè.

Chì ci duna? U scopu di essiri accettatu in u "cerculu sceltu", chì a forza di sughjurnà nantu à temi assai inaccurate.

"Dretu l'scena"? Farina farina, è unite parte di a cumunità di l'intelettuali oh cume non è faciule: a cultura interna ùn serà micca pussutu reutilizà l'abituarii malattendu.

Quantu sunnu i "aneddu" per i "orchi"?

Rapprisintanti di u sessu dèttu cù un "centelle" à l'ochji, gnawed unglès, in etichetiche, robbi long-wear, attivamente per circà quellu stessu "cavallu" - a principale parte di i fanni di fantasija.

Chì ci duna? Questu hè cumparèvule à u prezzu cigar, chì hè cirlu in parechji partiti.

"Dretu l'scena"? Circa sittimendu dopu à una tale film, ponu osservà a vittoria completa di l'arte nantu à a raghjonu. Sì, è invece di u cavaliere vicinu à una persona pò esse luntanu da l'ideale.

Cum'è Alexandru de Macedon in a "Troia" hà trascinatu

"Peplums" di a storia è di e monumentu monumentali da u cine ZHZL cum'è, com'è regula, abbitanti è pedantii chì sò abituati à vivere d'acordu cù a so morali.

Chì ci duna? Queste persu invisibbilamenti perceive i so lochi veramente visibuli in a furmazione scola, e l'opera di u mùsculu di stu prugettu pò aiutà arriccutu è prezzu di aiutà à rializà u tempu pertu.

"Dretu l'scena"? E perseveranti attempti è i cuncipitii chì vulianu retellà una trama ancu à u megliu amicu pò guadagnà un stabile "turnà da a porta".

"Telepresenza" per a vita?

Ùn hè bisognu à esse scuntutu à tuttu, dopu à tutta a nostra vita, tutte e nostre adaptationi di film si trovanu assai modificati. À u modu, u so sviluppu cambiamentu pò esse un signalu - hè tuttu cusì tranquillu in a vita? Or ha ora venutu à cambià una cosa?

Un altru odysnymptom di implementazione televisiva hè a crisa di identità. U mundo sguatu di erate in u spaziu è in u tempu dà a persone l'ilusione di participazione à a vita "cum'è esse" mentre à u stessu tempu libera da u rischiu cunfruite cù a participazione attuale.