Diette ciò chì ùn deveru micca fà in a vostra vita di famiglia

A felicità famigliali hè una cosa assai fràggile, gentile cum'è un ghjovanu spine, chì deve una attitudine attente. Ogni disputa è un cunflittu o un insultu pusatu fora, ogni disputa è micca solu di disputa, ci allora nantu à i vostri nervi, avvilinate è annurava a vita. A vita di una coppia cumuni è unicu in u so modu, hè impussibile di deduce a formula di felicità di a famiglia. Diette cose chì ùn avete bisognu di fà in a vostra famiglia di famiglia sò queste scumbatti, chì simu esiquemu, chì pò esse cumplate.

1. Ùn avete bisognu di purtarli stizzi, anche si a casa hè fridda è a calma ùn hè micca datu. Se vai in u closet per i stivali, pudete cascannu un panore cù farina, i piacerebbe cascati nantu à voi, è da esse diventate solu chì i stivelli sò prescelti è smarendu di querosene è dust. Hè megliu preparalli un bagni caldu è arrossa, u soli unu cundite.

2. Se u vostru amatu hà vedi u so match, impannucciatu sottu una manta, ùn hè megliu micca per andà in i cicli cù u bagnu, ma sughjate à quì sottu a manta. Pudete adupirà, è ùn hà micca peghju chì in i botni, pudete amparà assai nantu à u football, è ùn hè micca significatu è terribili chì pare avvede. Ùn hè micca cummirciali senza aspirazione, più impurtante si trovanu sottu una manta.

3. U scontru sottu u roccia sottu, ùn aciute micca sottu à u manta un domu, un ghjornu fine, ancu s'ellu ùn vulete andà in ogni locu. Ancu se u caminu hè curtu, serà utile per a figura è per l'umore.

4. Ùn avete bisognu di trattà cù calculazioni, calculi di i vostri meriti à i vostri amici. Sicuru, si cumincianu a lista di i vostri servitori, chì, sicuru, ci sò, listinu pò piglià assai ore, è se u vostru amatu ancu principiatu à fà u listessu.

5. Pigliate e passeti cumuni. Ma quì hè ancu una trappula chì deve esse elluvata, è micca persu, ma senzualmente abbandunatu in casa. Ùn avete bisognu per andà dopu à ellu in tuttu u tempu, perchè volse volte cun l'amici

6. Sì tutti i stessi chjappini, ùn avete bisognu di ricordu di i so servizii, è da quistione. Ùn fate micca una lista di ciò chì u vostru amatu ùn hè micca fatti. Ma s'è vo vulete criticallu, vi megliu parlà in casa, perchè vi criticari l'amici. Inutili, ellu vi scandalizà solu è ùn serà incunificata cù i so amichi. Dopu à quelli, l'omi, cum'è i zitelli, serebbe sottumette un alcune per l'offensiva è i rivenuti. Un alcunu se daveru da e vostre parolle, veritativu. Avarete interessatu à sapè cumu rimpruverà, ma hè u vostru omu favuritu, ma ùn crede micca vale a virsioni.

7. Ùn li dì micca chì hè stupidu. Ancu se l'amichi si bufanu, ma rimannaru, è site stete. Ùn bisogna micca, ancu solu insulte u to esse amatu, da chì vi vargugnate di e vostre parolle. Dopu tuttu, un insulte ùn hè micca una scelta, ancu s'ellu hà fattu aghju fattu tortu, avete o ùn capisce micca qualcosa. Dopu tuttu, per qualcosa chì hà sceltu, è era cun ellu.

8. Ci hè ghjorni chì quandu ùn senti micca ballu, diventendu è impastu biancu. Pubblicazione diverse pads chì permettenu di portà bianca, ma micca di scurdà chì ghjè in quelli ghjorni, tuttu hè pari. E, pari in tuttu, a culpa, u vostru favuritu, micca u fondu hormone. Ùn ciucciate senza frunze da stu prublema, megliu per piacevi cun cambià chjucu, cumprà un gelato, dumandate à massà u so spinu. Serà assai nicer.

9. Ci hè parechji ghjorni chì pudete aduprà bianchi, balli, ma micca ballatu. Ùn vulemu qualcosa, piacè, u desideriu di rifflughjà nantu à u lettu. Ma pudete ghjucà à un cignu di morte, u principale ùn hè micca di replay. Perchè un ghjornu u vostru amatu si sentenu chì site finta.

10 A cosa principale in a vita famigliali ùn hè micca esse egoista, ma per capiscenu chì una persona hà u dirittu à a debule.

Avemu appruntate di deci ghjorni chì ùn avete bisognu di fà in a vostra vita di famiglia. Sè à quandu, quandu ùn pensà à pensà à sè stessu, è l'eseguisce, dà intesu. Dopu tuttu, tutti l'insulti, cum'è u soffiu in l'anima, è avete bisogna à stà à sente da elli è fate è accetta com'è.