Quandu Natale celebrà l'Ortodoxu, i Catòlichi è Protestanti

U Natale hè unu di e festioni religiosi più impurtanti, una festa ufficiale in casi 100 paesi di u mondu. In questu ghjornu, i veri credenti celebranu u nascita di u zitellu Ghjesù Cristu in Betlemme. U Natale hè precedutu da un rapidu di parechje ghjornu, chì finiscinu cù l'apparizione di a prima stella di notte. Quandu u Natale di 2016 celebrà l'Ortodoxi, i Catòlichi è Protestanti? A Gloria Ortodoxa elude l'incarnazione di u Salvadore u 7 di ghjennaghju, Catòlicu Romano - u 25 di dicembre.

Cumu è quandu u Natale hè celebratu Ortodoxu è Catòlicu

Sicondu i canoni di a Santa Iglesia, Natale Ortodesimu hè un triunfu di l'amore divinu sacrificiale di Diu u Patre à u Figliu è u triunfu di a speranza per a salvezza. À a vigilia di u nascita di Cristu in e chjese ortodoxu servite à a vigilia di tutta a sira, in quale e le profeciasi di Natale sò legguglietti è sings. A mezanotte di a matina principia: i sacrificadori cantate u canon "Cristu hè natu" è leghje frunze infurmatu nantu à u Natale di u Vangelu. I tradizioni folklori di a festa di a Natività di Cristu è Svyatok sò insaute in u passatu distante. In questu piriodu, era cumunitariu in Russia per affari, di ghjucadore è di partiti. L'arbureti di Natale accuminzanu cù tradiziunali trattà - kutya, torti, muredda. À a festa, i patroni sò sicuru di purificà a casa, lavate in u bagnu, preparanu 12 platti - questu numaru hè cunnisciutu in 12 apòstuli chì anu avutu in Ghjesù à a vita terrenu. Un altru ritimu santu ubbligatoriu è carols, glurificà u nascita di u zitellu-Salvadore.

Chì hè a data di u Natale Protestante è Catòlicu?

A Chiesa Catolica celebra u Natale nantu à u calendariu gregorianu - 25 dicembre. A vacazione anticipa u Peruviale, da 4 settimani dopu à Natale. A so ghjustu hè di preparà i catolichi per una sperimentazione più penetrante di celebrazione. Sicondu a tradizione settimata, u 25 di dicembre, trè liturgii siranu in i tempii - una massa di notte, una missa à l'alba, una massa di ghjornu. A celebrazione dura 8 ghjorni (u 25 di dicembre u 1 di ghjennaghju), in tuttu u Natale u periodu u cleru serve masses in bianche robes. Per i Cristu veri, u Natale hè una festa famigliali, chì hè significatu exclusivamenti religiosa. 24 di dicembre, tutti i membri di a famiglia si attendu à u serviziu, u Natale nevene cullonu nantu à una grande mesa festiva. Un'altru elementu caracteristicu di u Natale Catòlicu hè a stallazione di un apicultore vistutu à a vigilia di a festa. In i paesi europei, sippuru simbolizza un arbre paradisu cù frutti abbundanti.