Hè pettinativi per fuma durmendu l'ambrati

Oghje, ognunu sapi chì ùn pò micca fumà una madre amanti. Eppuru, ancu un gran numaru di donne cuntinuanu a fumà à questa ora, cridendu chì i danni ùn hè micca cusì grande. Invece, hè qualunque preziosu per fumà? Forsi ùn avete micca abbandunà l'abitudine, chì furnisce tanti minuti piacè, per via di u zitellu? Vede si hè dannuu à fumà mentre allargatu.

Hè necessariu per capiscenu questu, postu chì e investigazione speziale ùn sò micca fatti in Russia nantu à questa problema. In ogni casu hè cunnisciutu assai chì:

Cumu a so nicotina travaglia in u corpu?

Fumigante durante a lactation

I sintumu di l'avvilanamentu chronicu nicotine:

Ora imagine chì da a mamma duranti l'alleanza, una parte di a nicotina entre u corpu di u babbu, è in questu produzzione tutti l'azzioni destruziva.

Influenza di u fume di mamma nantu à un organimentu di u zitellu

Fighjendu i zitelli, chì e zitoni ùn avè micca tastà per fumà duranti u pezzu di l'ameglie, trovi u seguente:

Inoltre, a nicotina freni a produzzione di l'hormone prolactin, stimulating the excretion of breast milk, perciò, in u tempu, l'ammontu di latti in a donna di fumari disminuisce. A tampiratura di a latta à a qualità di u latti ci reduce a quantità di hormone, vitamine è anticorpi.

Ancu più periculosa per u zitellu hè duvutu passive quan a mamma o una altra persona fuma in a stanza in u quale hè u zitellu. Dà fumatori fate più dannu à l'altri chì à a persona chì fuma.

Hè pussibule di riduce u danu à u zitellu à u fuma di una mamma in infermiera

Dopu à 30-40 minuti da u fumu in u sangue di a donna, a più alta cuncintrazione di nicotina, u minimu torna dopu à 1, 5 ore. In tuttu, a nicotina hè eliminata da u sangue dopu à 3 ore. Dunque, si ùn ci hè micca pussibulità, è ancu di u scopu di abbandunà u fume, vale degnu di reducesu u numaru di cigarettes affumicate, è sceglite u più sicuru per u fume.

Sì una donna decide di parturì cù l'ameglie, pò aiutà:

Fumare fessi un dannu irreparable à a salute umana, è si una mamma d'inzirgare fuma, stu danu aumenta assai.