U sviluppu è a furmazione di u parolle in u zitellu

"Quandu u babbu parlate?" - questa hè una di e mai più impurtanti pà i moms and dads, perchè vo vulete cusì rapidamente! U sviluppu è a furmazione di u parolle in un zitellu hè manifestatu per diversi razze.

L'ottimisimu hè una mancanza d 'infurmazione. Fà chì ghjè perchè e mo mamelle sò tantu preoccupatu di u sviluppu di un zitellu. Perchè l'informazioni chì anu avà hè u mari! Intendemu di diventà ottimista dopu à tuttu è capiscenu ciò chì l'infurmazioni nantu à u sviluppu di u discorsu di i zitelli à noi ci hè vain tentativu di presentà cum'è a verità in l'ultimu vacanza, è chì sò utili è veriti. Hè maravigliu di quella vanità sò qualchissia di l'ideii sbagliati! A più cumuna di l'opinioni prevalenti in e persone seranu cunparazione cù u sapienti scentifichi, è diventa più chjamatu sese esse un mitu o a verità da u sviluppu è a furmazione di u parolle in u zitellu.


Numeru di vista

U traume di nascita inevitabbilità porta à disruptione in u sviluppu è a furmazione di u parolle in u zitellu.

Predicà un'univucamente à u sviluppu è a furmazione di u parolle in u criaturu ùn ponu micca. Pudete bè chì u traumu di partitu ùn anu micca influenatu à l'evoluzione futura di u zitellu, passa assai spessu.

Cumpensà u traumu nàscanu prestu aiutà à a classificazioni sistematichi nantu à u sviluppu di u parolle (di 2 anni), furzà i prucedure è in certi casi - trattamenti di droga. E dopu da l'età di scola ùn anu micca esse manifestazioni di traume di nascita.


Nùmmiru di vista 2

I picciotti cuminciamu a parlari cchiù tardi ca i zitelli.

Questa "ingiustizia" hè assuciata cù qualchi funzione di u sviluppu è a furmazione di u parolle in u zitellu è u sistema cintrali, chì ghjè stabilitu. L'intelligenza verbale in i zitelli hè dunatu più prudente cum'è in u sessu più forte. , a bisognu di risponde rapidamente verbalmente à u cumpurtamentu di u zitellu, per cumunicà cun ellu, per responde i so interdessu questions.This ùn significa micca chì i zitelli speroate dopu à i so parenti à sviluppà a parolla.

"Later" ùn significa micca "maiò" o "male". Ma per sapè di questa funzione hè vale la pena, spettamente quantu più di a mità di tutti i diagnostichi logopedichi sò in mutini. Unnellu di 2 anni ùn hà micca tutte ciò chì incù cun u sviluppu di parlà; aduprà in una nova età per esse di manera esistenti in u futuru. U sistema nervuali di i figlioli hè più vulnerevule, questu esse adupratu, perdu u sviluppu è a furmazione di u parolle in u zitellu puderanu lastu.


N ° 3

L'onomatopeia è i babbling sò parolle chjucchi.

In a speech therapy, una parolla hè un sistema sonatu chì hè firmatu da un oghjettu particular, persona, o fenomenu. Per esempiu, a sillabba "mo" di un annu d'annu pudia significà "wet" o "latte". Se se usa solu in questu sensu, questu hè a veru parola. "Half-words" com "moo", "quack", "bang" , "Bobo" - i primi parolle impurtante in a vita di i migghiori, cumminciate di parlà.


N ° 4

À ogni età, i zitelli parlemu un numaru di verbi di definitu chjaramente. L'omu ùn hè micca una computer. Ùn ci sò micca norma stritta per u numaru di paroli in qualchì upertu periodu di u so sviluppu, cum'è ùn hè micca putente d'esse espertu, cù l'accurata di una settimana, quandu u zitellu sperale o ricerche una piràmide. U zitellu - prima di tutte individuali, hè bisognu di rispittà u funziunalità di u sviluppu di una criatura particulari. In a speech therapy, ci hè solu un numaru apprussimatimu di parolle - u minimu chì a mamma pò oriente à. Allora, i primi chjave ricunnisciute ùn pò micca apparsu finu à 1 annu, è da 1 annu à 1 annu 4 mesi hè abbastanza chì u zitellu utilizava 3-4 parole in u discorsu. Tanti mimi, dopu avè intesu parlà di a varanda inflata da u numeru di parole (10-20 in 1 annu), sò spavintosi, senza cunziddi chì a parolla hè un babble in relazione cù u sujetu o fenomenu. In ogni casu, questa struttura hè assai ristretta, perchè a valutà u parolle di migghiuri, hè bisognu à fighjà attente à u voluminu di capiscenu di u parolle intruduce, è l'emotionità è a curiosità di u zitellu, è l'attività di parlà chì pò esse manifesta da babbling senza ceppo, mooing, vocalizations. è a formazione di parlà in u zitellu hè pussibile solu da u numeru di e parolle chì si palesa, hè impussibile.


N ° 5

Un picciottu (picciuttedda) hè stata mudedda finu à 3 anni, è hà cuminciatu à parlà in i frachi. Quale è quandu u primu inventà, ùn sapemu micca, ma u danariu da questu errore hè enormu. Parechje marche, avè avè cunzignatu chì cù u discorsu di u zitellu ùn hè micca bellu, rinsegna cù una visita per specialistes annu dopu annu, causendu u sviluppu di u zitellu irreparable. Ci sò parechje liggi di sviluppu, cumpresa a parolla, chì dicenu chì da l'età di 2 una furmazione si deve furmatu pè u zitellu (per esempiu di dui paroli, anche si babbling). Si ùn avianu micca succorsu è à 2,5 anni, u tempu di s sonnà l'alarma è andà à vede un logu terapeuta.

Hè dubbitu chì un zitellu cù un forti demportu in u parolle (è, in cunseguenza, mentale) di sviluppu di sviluppu di colpu di riccia hà cuminciatu à fà cumpareghja cù i so pari senza aiutu spiciale. Per fà questu, u zitellu ùn hà micca pussutu i risorse, a più di l'"esperanza" di u ritornu di parlà hè digià grande.L'asta di ricerca implica chì u sviluppu si spallezza u so cursu micca accidintali, ma sottu a influenza di causati seri: per esempiu, traume di nascita, malati in u primu anni di vita, etc.

Eppo suppost chì un tali babbu havi capacità altimintestanti, è hà sappiutu sti prublemi: feci à pusà per andà, cammendu è interessate à l'altri in tempu. Ma poi, ancu à u so discorsu, sviluppeghja d'una manera o altra, è chì significa chì ci era ancu cammendu, babbling, è e prime parolle. Doppu stu migghiùnnu ùn dice micca chì "era silent" finu à 3. Se u zitellu ùn publicheghja micca o quasi ùn facianu sonu di parlà, ùn ùn pruvate micca babble, ùn ùn hè micca di l'onomatopoi, da ellu viaghja più o menu i figlioli sordi, o à i zitelli cun forti formi di psiculopia sviluppu pocu (autism, oligofrenia, etc.). Es ovviu chì ùn hà micca pussutu parlà un chjuchevulu. Un novu serà utile à visità un patapeu di speech à 2 anni, è dopu in un annu. Se un detitu in u sviluppu è a furmazione di u parolle in un zitellu hè detecatu, da questu T si più à principiatu classi particulari, u più vere ùn sarà.


Incisione veri 6

Se parle cù u zitellu, pudete fà assai danni. À u primu preghjudiziu, sta tesa hè in cuntrastu cù a nuzione generale chì i zitelli avemu bisognu di parlà è ripetitu. Grazie à un ambiente richard speech, u sviluppu hè megliu. Tuttavia, tuttu hè bona in a moderazione. Succe chì a mamma "travaglia" in u modu di radio - hè chì ùn ùn finita di parlà per un minutu, ella si stanca di sta curruzzione di parlà, ma la cosa pessimu hè chì dannu u picciottu. chì avemu avemu cun cumunicà, dà e direzzione, insegenu a qualcosa. Quandu u flussu di e frase hè infinitu, u zitellu s'appriva à a pantalla di rughjaru è simpliciamente "apaga".

Oghje chì unu sona dai di depressioni da i mariti è avuti (i patroni, in modu di regula, parranu menu spessu cù i zitelli è più spessu per l'affari): "Ùn pare micca esse ciò chì li dicenu". U zitellu senti scantatu, ma ùn "ùn senti" Per impedisce di sta succorsu, hè bisognu à dà à u zitellu à stà in silenziu, di travaglià i so affari, per amparà una e una altra capacità in u so propiu. In fattu, com'è regula, u discorsu non-stop di una mamma cu carità hè accumpagnata da una mostra di i sviluppi di ghjochi è, Ogni cumpititoghji passendu una dopu l'altru U maestru SN Nikitin hà chjamatu quelli zitelli "organizzati", vale à dì, tutte e tortura tutte e urdini di l'adulti. In silence, hè più faciule per una persona per riuniscenu i so pinsamenti, à sente à i so desideri, sentimenti.

Hè utile per pacà per u sviluppu è a furmazione di u parolle in u zitellu, "minutu di u silenziu" in natura ("Aghju silenziu, chì avete intesu?"). E duranti a classi di u sviluppu, dicenu solu u più necessariu: "Dacciu vi vede, è da tandu pruvate à voi stessu". Hè megliu di mostrarà più è dà à u zitellu per fà prucessu è errore.


Dicembre 7

Un frenu hyoid hypochromate induce un disturbazione in a qualità sonora.

Stu ligaminu pocu sottu a lingua hè di grande impurtanza in u sviluppu è a furmazione di u parolle in u zitellu. Cù u so aiutu, pudemu avè u so "supranu" sona - "w", "x", "p", "l", in a pronuncia di quale a lingua si sviluppeghja à u palatu forte o à a base di i denti superiuri. u zitellu ùn hè impussibile di rinfurzà a lingua, lame l'upee superiore, è in casi difficili fassi fora a lingua da a bocca. Quandu a briglia hè sbagliata, altezza è ponu pussibile di utteri i sona superiunale. Hè spessu fattu à l'età di 1-2 mesi o dopu à 5 anni quandu a causa di i so disturbati in u zitellu hè stabilitu.

In casu ligge, a brida pò esse stinzata usendu esercitifsi logopedichi speciali è massaggi.


Opinion №8

Stumbles in un discorsu di u babbu accadè à stuttering.

Stammering and stammering - violazzioni verbali diffirenti, ancu s'elli manifestazioni sò assai simili. I ragiunarii di l'inestabilitati sò l'estatus emocionale inestabili di u zitellu, i prublemi psicologichi, a tensione, l'stress. Puderanu pruvucati da u rapidu passatu di u sviluppu di parlà, quandu l'oportunità di parlà ùn seguitanu cun i pinsamenti di migliori. Ùn avale nunda, a maiuranza di i zitelli anu accuminzannu a stammer à l'età di 2-3 anni, durante a furmazione attiva di parlà. Stammering hè di una natura diferenta - neurologica, è u chicchiannu in stu casu, com'è regula, hà una natura convulsa (ci sò spasme in i musculi di l'aparice articulatori). A correzione di stuttering è stuttering hè un'altra diversa. U sviluppu è a furmazione di u parolle in u zitellu ghjucanu un rolu importanteu è impurtante in u futuru statu psicologicu di i migghiori. Se se ricumandate per creà un ambientu calmatu quandu si sbighja, furmà cun un psicologu, un psicoterapeuta è un fisicu parapone, quandu chiardu una rollu impurtante hè ghjucatu da a cita di un neurologistu, i sessioni cù un speculatoru speech therapist-zaikologue sò manifestati. Ma s'ellu ùn prisentate micca à u riscatteru in u parone nantu à migliori per un pezzu tempu, puderanu esse diventeranu in stammering, chì hè corriggutu assai più difficili è più longu.

Dopu avè trattatu cun u mitu nantu à u sviluppu di u discorsu di i zitelli, serà più faciule per voi per esse tranquillità in l'assistenza di u duttore, in cunversioni cù una avè infurmata è cun un amicu chì vole "aiutà".