Quandu u "omu" in una relazione hè una picciotta

Hè scrittu assai articuli nantu à u tema: "Podkabluchniki". Almenu u numaru di pubblicazioni in quale a situazione cù u duminiu di e donne in relazione si hè statu qualchì problema. E pruvemu di circà à vede tuttu in un angelo entruttu differenti: se ùn hè micca un prublema, solu dui persone si sà cun u state d'affare.


Una donna ùn hè micca un dèvule sessu

Allora hè in a nostra sucetà chì l'attributu di sessu hè divisu in forte è débil. Stu stereotipu hè cusì impurtante in a nostra menti chì qualchese distintamentu da u cumpurtamentu "nurmale" hè perciutu cum'è no sensu. Ma hè qualcosa chì ci vole à vive? Perchè chì a nostra felicità depende di quale l'altri omi, ali arghjintinu à noi, pensanu à esse chiaru.

Una donna di u XXI seculu hè una creazione emancipata. Ùn averete bisognu di pietà o cundiscendenza. Onasama pò darà probabilezza à qualunqui omu. Tutti i femini volenu esse liberi è indipindenti, à u listessu tempu si chiancianu chì "omi" veri anu morta. Iè, i tempi di l'Hussariani sò longu chì passanu, ma oi unu pò ancu truvà una persona di "unu". Let's face it, no femine hè Muslin ladies. A nostra infurmazione pò cumu ùn currisponde micca ogni zitellu, è in fattu per elli à ellu ci hè ancu e quistione.

Un omu ùn deve avè un bastone! Oh, pirduna per a vulgarità, ma un omu avissi duvutu un bastone solu u pantalone. È tuttu u restu - sò sterichi assai ricunnisciuti. Vulete chì u vostru omu fussi gentile è obedientu, perchè duverà dedicà tutte e so tempu à voi è "martellà" à l'amichi. In quale di questa qualità hè manifestata a so, u chjamata vina? Ùn ci hè micca un populu ideali. Tutti noi - un set di prufani è cunte, avete bisognu di mette cun skotaria.

Oghje, pochi pirsuni si cunsideranu micca dipenditu è ​​indefiuti, perchè chì a donna si cunsidereghja omi? Mentre chì cercanu "... è u cavallu in una stedizione si firmà, è a cabainera ardenti andà in ..." u zitellu deve esse cumprà chì davanti à ellu hè una principessa fragile è vulnerable? E donne anu scusa - quessi l'omi anu faciutu. Mentre, minzogni, minzogni! I nostri genitori hà fattu questu per noi (è, grazie per questu), si sò stati preparati per a vita adulta, ci deve l'bagagli di u sapè è e so cumpetenze chì aiutanu à vive in u mondu. Anu anu deveni à esse persistenti è forti, per invià à sta vita solu per noi. Cusì hè ancu una grande pregunta, quale hè u sexu disfunenti.

Ti - "forte", I - "debili"

Di sicuru, ùn hè micca una forza ufficiale. Una donna imperiosa è forte persequita sempre di subordinà à u so maritu. Hè pussibule di discussà per un pezzu tantu quale hè a causa: o un caratteru insuporibile, o un scantu di esse scunfittu è un affari forte forte. U fondu hè chì l'scelta di un candidatu più dèchimu per vincite a so secunna mità pò purtà a felicità à una donna.

Sì, in questa situazione, avè bisognu di scambià i loca: diventerà giuvaru, è ellu serà u ghjocu di u focu. Ma quellu chì hà dettu chì questu hè male? Avemu parlatu di gigolo, chì parasità à i spezii di bè dames, avemu parlatu d'una parella chì a donna hà guadagnatu più è si porta una pusizioni più altu ch'è un omu.

Ricurdativi di u ritrattu sovieticu "Office Romance". Quì hè per voi un esempiu excellentu di manera chì a relazione trà una donna di a cummerciale è un travagliu mediu tutale pò espansione. E sta succorsa ùn solu in i filmi.

A donna chì hà assicutatu assai in a vita vole a so casa per esse steddi qualcosa chì l'amarà, assicurà è cura. È bellu aspessu questu rolu hè megliu sirvutu da un "peasant mezzu" bellu modellu è bonu natured, è micca un machu brutale o un affari di successu. L'ultima, naporiviv, elegite e donne, chì smogutuditivi l'assirenza è u successu, ma puderete sorpresa sta donna vamp.

Felice, Ghjuntu

Cridite à mè, un omu chì hè vicinu à una donna forte hè ancu un difficultu tempu. Qualcosa chì puderete esse dichjaratu, a natura di u so cursu, è a rializzazione chì unu deve esse un beccu à l'ochji di l'amici, i vicinanti è di i parenti ùn averanu micca paci. Ma per un such man, l'opinione di a so donna hè primura. Hè u significatu di a vita, hè a so roccia, detta chì hè còmpiu è calmu. Ùn avete bisognu di piglià a responsabilità à piglià ghjudizi, perchè l'ultima parola hè sempre per a donna.

E chì dice una donna? Con ella, tuttu hè ancu assai chjaru. Per virtutale di u so caratteru, ella principia e decisione impurtanti, cumandamenti è règuli. Ùn si interessa micca in a vita, è forsi una sola volta. Ma puderia sempre primu nantu à questa mena à u so omu. E quantu di voi pudemu faintà di questu?

Fate a linea

Ùn pò esse dichjaratu chì ci sò parechje donne chì ponu stallà vicinu à un omu (micca offensiu à u sessu forte). Fate chì e donne sò assai pochi, ma sò tutti listesse è ancu avè u dirittu à a felicità. Se sò cuntentu di una vita cusì, si sperete incunificata à a so "nedomuzhchinami", pudemu puderebbe invechji. È ùn ci hè nunda di scopre à a so rilazioni incù u cunsigliu "a ghjucate", "voi meritatu più", "vi mette megliu megliu". Forsi hè u megliu in a so vita. A felicità!