L'omu ùn pò micca capisce a mente, a lògica di a scienza hè impotente


Oh, questi omi ... Aghju, donne, sò incredibbili difficultu è sàviu, è u core per capiscenu è capisce micca, a scienza hè una lògica impotente. Cumu pudete capì à sti creazioni di Diu, creatu in l'imaghjini è a simplicità chì a donna hè stata fatta da e culori?

E se vi vede da un puntu puteru biologicu, allura l'omu ùn hè micca altru ch'è u male di a persona contru à a donna nantu à u sessu biologicu. A principal hè di determinà in u tempu, da quale à u tempu datu l'omu hè una "simile" di l'ideale, amatu o ancu solu un maschile di l'spezie d'Homo Sapiens.

Dopu avè determinatu bè chì hè davanti à voi, puderà fà sapè fà. Ùn significa micca a lotta per a survival in un certu territorio, ma a capacità di truvà una lingua cumuna cù sta criazioni è stabilisce certi "territori cumuni". Hè necessariu di fà quessa, prima di vultà in a testa per spusà un amatu, ma una persona incomprensibile.

Sè s'ellu ci piaciunu o micca, l'omi fannu una gran parte di a nostra sucità.

Dunque, per capiscenu un omu, in a mente, se in u core, o cun l'aiutu di a lògica di a scienza - hè assai impurtante. In modu persunale, crede cusì, anche si crede chì l'omi sò più di menu di donne. Ma avemu face tutti u tempu - in casa, in u travagliu, in a strada, in u trasportu ... Quiani sò i nostri omi? Parenti, frati, mariti, figlioli, amatori, amici ... Tutti questi sò persone vicinu, cù a so destinazione, è a relazione cù chì sò assai, assai impurtanti per noi. E siccomu a rilazioni, in my deep conviction, ùn deve solu l'emozioni pusitivi, hè impurtante di cresce beni, è questu solu hè pussibile per una donna, un omu hè improbabile di moltu.

No ogni donna pò vantà chì ella è i so omi anu una grande rapportu. Dopu tuttu, cumu dicenu "l'omu ùn pò micca capisce a mente, a scienza hè una logica impotente". Per fà relazioni cù u sessu oppostu hè veramente una scienza sana, è hè cun ragiunità è lòggica, sensu cumunu, per avvicinà l'intrepretazione di u vostru omu, altri, l'amore serà impotente. Ma siccomu ùn ci hè nimu per vede i nostri libri, ci sò parechji casi, è micca tutte e dumanni ùn ponu esse risposte, avemu aduprà solu di a nostra vita.

È hè necessariu di passà da u fattu chì ogni persona - individualità è ogni casu cusitu - hè ogni casu cusitu. Una donna ùn deveria, nimu, hè quì, deve sia. Ùn hè micca fàciutu per noi di dà sta saviezza, ma hè chjaru da a cumunicazione cù l'omi, per quale avemu da diri un grande è sincerità grazie. Ùn pudete micca fà offense à l'omi, fate in folla, è cusì, avete bisognu à amà.

Aghju imaginatu, cum'è avà parechji di voi, i mio tribù di cumpagnie, satau nantu à u puntu. Cumu l'amarà? Perchè chì? Dopu tuttu, sò cusì e cusì dolci è ùn tutti micca cumu chì vulete. Ma in ogni casu, a rilazioni serà benigna. Dopu tuttu, sè pensate per chì avemu bisognu d'omi? Pruprità, per micca di cumpone, ci hè tensu, di a nostra vita.

Se a rilazione pò esse stampata in corretti, da noi, femine, viranu assai più faciuli è più felice. In generale, a capacità di truvà una lingua cumuni hè propiu in una persona razova. È se una persona hè d'interesse per noi, da esse spediremte da a peddi, ma vi faremu esce in u megliu partitu, hè micca?

Da questu quì segui chì per piglià una cumprinzioni cù un omu, ci vole cum'è noi, o megliu sempre, cum'è assai. Hè per quessa chì in u principiu di a rilazione ùn vedemu micca e cajulamenti di a nostra scelta. Dicenu chì l'amore hè persone ... Pò daveru qualchissia chì faci, per esempiu, da e donne novi senza vita, ma una donna anziana bè pisarà sempre i prufunenti è cunsunanti, è solu averebbe "hump" un omu.

U stessu processu di attraisce l'attinzioni di u sessu oppostu hè cumplessu, ma, cum'è regula, hè megliu attu à a situazione. Men - sò tutti sfarenti, è ogni bisognu di u so avvisu specialu, è u muttu hè "l'omu ùn pò micca cumprenderà a mente, a scienza hè una lògica impotente", di fattu hè adattatu solu per i so somiaturi chì cèrcanu è ùn ponu truvà i so "prumètiti" in qualse modu.

Per una donna, u so statu spirituali hè troppu impurtante, affinchì si senti cumu cun u omu chì hà intrattatu, questu hè già a mità di u successu. Ci hè difficiule per tutti l'omu di capiscenu una donna. È sì avete una "copia" chì si sente è pò esse spiegà ancu a mità di i vostri esperimenti - rallegendu. È quandu si celebre u fattu, pudete metà à casate o solu fà una longa relazioni longa.

Un altru mitu chì spota a nostra vita hè a rapprisintazioni d'omi nantu à a bellezza. A publicità è a famiglia imponemu nantu à noi l'idea chì per ellu, u sceglie, a bellezza hè più impurtante. TV è magazines chì ci dicenu à cum'è esse irresistibile è perfettu. Ma à u stessu tempu, l'omi ùn anu interessatu, ghjè, micca scrittate bellezii, ma e donne chì l'interessanu. Ancu s'ellu hè creatu in questu, per esse onesto.

Dunque, si amiamo una persona è hè impurtante per noi, pudemu pirduna per tutti i so sbagli i sbagli. Vogliu per esse pardunatu per i nostri fiaschi pocu pocu.