Cumu spiegà à i zitelli perchè e mosche avà

Induditoriamente, risponde à tutti i pussibuli possibili di u zitellu nantu à a natura, a sucità, e persone è diversi temi, l'adulti li dà nova cunniscenza, enrich a so idea di un mondu chì ùn si pò ancu capitu, ma in quale ellu viaghja. Pruvate a risponde gratuitamente a pregunta di u zitellu, senza invintà e cose nun esistenti.

Se a risposta à a quistione propria da u zitellu vosci prufiziunate, aghju vede o leghje un libru in un tema interessanti, questu induve l'intrudu di u zitellu in più studiu di qualcosa.

A vista di a fauna, u zitellu spessu si spende perchè e mosche di aviane è ùn falanu micca, perchè ùn hè micca un omu volariu? Sò cumu spiegazione per spiegà i zitelli perchè voci spaccate Eppuru, si tenete una bona enciclopedia nantu à u mondu o l'avientu viventi, perchè u zitellu puderanu risponde à a so quistione visualmente, illustrendu illustrazioni è ritratti. Avvicinà a scelta di libri in seriu è cun cura. Per fà familiarizà u zitellu cù u mondu intornu, ripigliate i libri incù scrive bè cù l'illustrazione.

In u mondu ci sò più di 9,800 spezie d'occhi è quasi tutti, cù l'eccezzioni di quarchi, pò volar. Prima di tuttu, contate à u zitellu annantu à i apparecchi per u volu chì i pani avi. Tutti i avutri avianu l'ali. L'alaria di l'acellu ùn hà micca una superficia fissa, ma una superficia curvatu, a natura hà appaghjatu in modu cusì chì l'alerce crea una forza contru à una altra forza - a forza di gravità. Questu significa chì u flussu a circonna chì circundà l'alatu viaghjà un viaghju più longu per a parte alta di l'alerce chì a bassa. Siccomu a parti infermale di l'isula hè ciacava, u flussu di l'acqua sopra à l'alata mudarà più veloce da quì sottu. Questa crea una pressione differente sopra l'ala è sottu à u so, cusì crea una forza diretta in altizza, chì also contrarizza a forza di gravità. U appruntamentu per vola hè l'ale. Una lumine hè una formatura curnale di a pelle, assai ligera è aria.

Grazie à piume, a superficia di u corpu di l'uccitanu resta chì a pianta è in u volu, l'arrughju pò viaghjà cun facilmente à questu. Inoltre, cù l'aiutu di i piume, l'acellu pò regulà è cambiassi a direzzione di volu. I piumini sò retechendu u calore, creanu una capa chì prutege l'avecanu da fatturi ambientali dannusi, da u friddu, di l'umidità, di u ventu è di sopra-calore. Inoltre, l'acellu pò volare nantu à a struttura di u skeletu. L'osse in u schedinu di u paese sò fusiona, facenu assai rìgidi. Se in u scheletru di i mammiferi, l'ossi di a spine custituiscenu vertebra, perchè una catena, in u scheletru di l'acellu fusiona dinò cù l'altri. L'ossigenu di l'aceddi sò rossi è porusisoni, per quale hè chì u sceletu di l'acelli hè assai lume. Quandu u pianu inhale l'aria, piglia rapidamenti ntra li bronchiole in i pulmonate, è da quì in i sacchi di l'aire. Exhaling air, torna da sacchetti di l'aire à traversu i pulmoni, induve u scambiu di gas es formatu. Stu doppu sopra furnisce u corpu cù l'ossigenu, chì hè assai impurtante in u volu. L'acellu hà un grande cori, è questu permetterà u sangue di circularna in i navi di l'acellu. Una gran quantitata di caghjoli di u sangue di u sangue di l'avè permette più trasferimentu d'ossigenu, chì hè necessariu durante u volu. U cori di l'uccatoru si sparghje à una freccia di 1000 beata per minuti, in più, l'acelli sò pressione di u sangue, circa 180 mm. gt; Art. , per a paraguni, a prissioni umana hè solu 100-120. A causa di i sistemi di circulatori altamente sviluppati, l'ave hà una temperatura di corpuscule è un rapidu metabolismu. Per fà un'energia, l'avecuzzu cunsegna assai di nutritura, spiegà à u zitellu perchè hè impurtante di alimentà l'acelli in u inviu, quandu l'alimentu naturali scarsa è a so ricerca hè impedente. Ancu in u sistema nervu di l'uvaghji ci hè un tassu putere di u cerebellu, rispunsevule per a coordination of movimenti, chì hè necessariu in u volu.

Ma ùn tutti i moscas volenu. Per esempiu, pinguini. Questu hè l'unicu paese chì ùn pò micca vola, ma hè capaci di natà. I so liveddi in acqua è i so alpi sò diventati cum'è parechji, cù elli nassi. U più grande di u paese in u mondu ùn pò mancassi. Hè una ostrich, hè troppu pisanti per un volu.

Avete bisogni enormi di scopre à l'aria cù una massa di corpu. In generale, un pezzu pò volare si a massa di u so corpu hè micca più di 20 chilò. Certi volti fughjite davanti à volu, per esempiu bustards è polli. Dì à i zitelli nantu à i piani record. Per esempiu, una pècura di muntagna hè capaz di vola in muntagna di l'Himalayas à una altitudine di 10 chilomitri, sti paesi anu vistutu ancu nantu à a muntagna più altu di u mondu - Everest. U patrone di u vuluntà più altu hè a bar di Ruppel, quandu chjode cù un avianu à una altitudine di circa 11271 metri. U ternu polar è capaci di coperà una distanza di 40 000 km in una direzzione, è per tutte e so vita vola, 2,5000000 km. L'uvicu longa vita hè un grande cacatu cacuminziu in giallu. A durazione di a so vita hè più di 80 anni. U zitellu interessa à sapè chì l'acelli anu u so propiu vacances - 1u d'aprile. Questu ghjornu si celebrà u ghjornu internaziunale di i pani. Hè da u principiu di l'aprili chì l'aceddi accumincianu a ritornu da i so vacanze invernante. Spiagnate à i zitelli chì l'occhi chì volanu à e regioni più caliu in stagioni friddi, sapè è ricurdate a direzzione in quali anu bisognu di vularià, anu ancu capaci di sceglie a via più bona. Sì u ventu chì passava, l'acchianà volanu assai altu, induve u ventu sopra à più. È se u ventu hè in viaghju, l'acelli cuddenu per vola pocu, cù l'arburi è i grandi edifici cum'è overlapping with the wind. U cunghjunta cammina cù u zitellu - una bona opportunità per observà è espansione u sapè di u zitellu annantu à u mondu à u circondu, ancu di vede, u zitellu stessu pò truvà a risposta è spiegazione di assai cose interessanti.

Quandu risposta à i pezzi di i zitelli, ùn pruvate micca di fà cum'è cumpletu è exhaustive. I risposte deve esse, prima di tuttu, brevi, chjaru è accessibile, cuntenenu a certazza di a risposta. Spieganu à i zitelli utilizendu persone paroli cumprendi. Chì a vostra risposta avete u zitellu à novi osservazioni è riflessioni, è in i vostri rispostoni cultivate a tezza è a sensibilità in ellu. Ùn trattate e e parolle di u zitellu in rispettu, ùn pruvate à "sviate" da a risposta, perchè cumunicà cù u zitellu annantu à varii temi, spieghendule incaricite incomprensibile, sviluppa a curiosità è l'orizzonti di u zitellu.