Quale parolle ca l'omu piace à sente

Ùn sò solu l'omi, ma e donne anu vulsutu senti solu parolle aggradèvuli. Queste parolle sia a chjave per u core di un omu amatu. Allora, chì tipu di paroli sianu l'omi?

I donne muderni sò negozii è pirsunalità indipindenti, ma in relazioni cù l'omi saranu cumpatente. In casu ancu trà u paru hè a disputa più insignificante, a donna hè persa, ùn truvà e parolle ghjustificate per a cunciliatori. Quelli dìssenu in Oriente, i boni boni pò appassiassi ancu a serpente più dolci. Per rinfurzà o rinuviali rilazioni cù un omu, quarchi pocu di parechji parolle piacevuli è affettuosu. Inoltre, una donna hà da sapene quale, quandu è quale dice per dì.

Determina quale si parla di sti paroli. Di sicuru, queste parolle sarà dirigutu à l'omu amatu. Avà accennatu quandu ellu dice belli e parolle? Sì, tuttu u tempu! Hè da esse da esse quì parolle di dì à un omu? Ancu doppu a longa relazioni, i parenti sò spessu di lamenta ch'elli anu cessatu di cumprènniri e si parranu in lingui diffirenti. Questi paroli sò ripetuti inutile.

Pudemu di ripetiri la frase crave è pruvate à cumprenderà a lingua d'una persona estimata? Truvate un attellu à u so core? Questu pò esse fattu di parolle semprici. Per esempiu, spessu una donna dici à un omu: "Sit un pocu cun mè". In modu, i psicologu dicenu chì dichdi paroli sò pronunziati da l'omi. Un omu si senti più còmicu quandu vai in ogni locu cù a so donna amata.

In a famiglia da u principiu hè necessariu di travaglià una regula chì i partenile farà tuttu cù pianu. Ma, a rigale di una donna, un omu deve deve stimulare verbale di u tempu à tempu. Avemu prumessu di ellu è u ringrazziallu pè u so aiutu. Ci hè parechji volte chì un omu necessitarà l'assistenza di una donna in casi speciali, per esempiu, cunsiglii, chì rigalu per cumprà un capu. In quelli casi, ùn pudete micca nigà. Ùn ciunate micca un omu, hè megliu utilizà sta situazione per u vostru avvena.

Ùn arraggiate micca parolle di ludari è gratitude. U vostru marzu pò esse apprezzà u vostru supportu algún día. Spessu abbastanza per una donna per avè a so vittoria, ancu i più chjucchi. S'ellu ùn pò ancu avè stu successu cù e parolle, pudemu assume chì hè à i so pedi. Fillée da una frase snarl: "una donna amarà l'ore, è l'ochji di l'omu" ùn hè micca cusì cumpletu. E parolle aggradèvuli à sente omi ancu. Allora ùn scumpete nantu à a festa, ancu s'ellu ùn puderebbe andate bè. A moderazione hè bona in tuttu.

Una parola hè una strumentu chì tutti pò usà. Tuttavia, ùn tutti ùn anu micca aduprà st'aria raziunale. Inoltre, a parolla pò fà un omu "mosca", ma in una parolla pò esse "morte".

Ùn hè necessariu di difende di sti paroli, ponu esse scritti nantu à una cartolina o mandati per e-mail. Un omu vi cuntentate di riceve un tali missaghju visuale quandu hè in l'Uffiziu.

Qualessu tipu di paroli chi l'omu piace à sente? Ci hè una lista specifika di tali parolle? Fattu? !! Ma ùn hè necessariu di chjamà un omu ancu cugnatu chjamatu nomi bestiali: "cunellu", "purtarè", etc. Hè megliie di sustituisce cù e tradiziunali: "caru", "dolce", "amatu", etc. Hè diffesu di dì quale uni piace à sente omi in certi situazioni. Questu pò esse determinate da prucessu è d'errore. A donna hà bisognu à sceltu e so cumpetenze. Idda deve esse generosa è aperta u cori d'un omu cun parolle tipifiche.

E parolle d'amore è cumplimenti scumpientanu cumandanti cù un toccu. Quandu si tocca à dì, u cuntattu sessuale ùn hè micca sempri capitu. Pudete marchjà in a strada o in shopping, mani tenuta. Vede a TV nantu à u lettu, apprinnente, è ancu in u scheletru à piacere nantu à a testa di u vostru omu è aghjunghje i paroli: "Cosa bona, caru". Dopu un bellu sirvutu, u bracciu d'un omu hè garantitu. Cumu cunnosce, forsi, tali rilazioni è micca un sughjornu à u nostru tempu. In una relazione romantica, i partiti deve esse attenti. Hè vale a pena attente à i rapporti serii o belli di a so secunna mità. Hè necessariu d'esse à a vostra persona amata è prestu attente à ciò chì "esige". Ciò chì piace à più: parolle, rigali, passeti cumuni, etc.?

Naturale, i amanti sò u sessu. Chì un omu voli intesu sente durante u sessu? A scienza hà amparatu chì u garbu femminile hè designatu cusì ch'elli ponu fà parechje cose à u stessu tempu. Eccu l'omi, avè u sessu, ponu cresce solu nantu à una lettone. Perchè, a maiò parte di u sessu, l'omi sò silenziu. Tuttavia, questu ùn significa micca chì ùn ponu micca sentenu durante u sessu. Per natura, un sessu forte hè un cazadoru. Hè per quessa ellu ci piace quandu, durante u sessu, a so donna hè a più eccitata. Un statu tali a donna ùn hà megliu esistarà micca solu l'azzioni, ma ancu parolle. A zitella deve infurmà à l'omu cun parolle, à quale stage di u prucessu di satisfaczione hè. E parolle durante u sessu cuntribuiscenu à l'aumentu masculinu.

E parolle ùn devenu micca solu cumpariscenu l'attrazione sessuale di un omu, ma pò aiutà à una zitella per affirmà un amanti per ella stessu. Per quessa, l'associate durante u sessu deve voce tutti i so brami. Ùn pudete micca regulà le parole durante u sessu. Qualchissia mi piace à sente intimi palisate in questu tempu, quarcunu - licenziu, qualcosa - sofisticatu, è qualchissia ancu vulgari. Ma a maiò parte di i tempi hè felice, quandu, durante u sessu, sèntenu bè chì u so cumpagnu hè. U cumplettu, espresso da a zitella in silenziu in l'arechju, ùn li darà micca piacè menu piacè chì u sessu stessu. Questi paroli pò esse u più simplice è banale, per esempiu, per dì chì ellu hè un diu di u lettu o unicu.

E voluptuosa parolla deve esse accumpagnata da un listinu languidu è movimenti dulcenti di e mani è corpu. In u sessu, un rolu impurtante hè fattu di l'emancipazioni di i partiti è i frasi emuzionale.

Ricurdativi, se un omu hè caritati ùn solu per i atti è l'amori, ma ancu per parolle aggradèvuli, a quistione di disarmonie di e rilazione ùn sera micca risuscitatu. A donna hà bisognu à amparà à sceglie e so preghjudizione chì un omu vole intesu di sse.