Quandu una zitella umiliazione in una relazione?

"Perchè avete bisognu?" - dice una amica di l'altru.

"Ùn vogliu micca vive senza ellu", risponde.

"Ma ùn hè micca valenu a vostra dettu, perchè duvia esse umiliatu?" Insiste à u so primu.

"Ma comu avanti ora, ùn aghju micca bisognu"

Un tali diambulu trà i dui mutani chì avete intesu più oghje, è questu avete purtatu à qualcunu riflessione. In verità, chì ci face ghjovani è belli - per humiliate davanti à questu quì, o questu, è induve hè a ligna entre umiliazione è u desideriu elementariu di mantene a relazione? Quandu una zitella umiliazione in una relazione?

A maiò spessu, sta linea hè diversu per tutti. Una ragazza hè prestu per tuttu per u so amatu. Ella dumandarà u pirdunu, è sentite culpè ella hè culpata o micca. A quistione più insignava, spiegarà, scusare per pardunà, spenderà u telefunu di u so amatu, faricci cù messaghji SMS cù plei per u pirdunu. Da i sposi di una picciridda, di sicuru, pare mancu una umiliazione di a so dignità. Ellu scuravarlu da l'appressu è da u minimu desideriu di scuntrà è di parlà.

N'autra ragazza, invece, ùn mai primu chjama è di cita forse, mai cunfèssimu amu primu, è chì qualcosa in u mondu ùn ùn dumandà u pirdunu, ancu s'ellu hè culpè veramente. Cridiona chì tutte e cose hè sopra sottu a so dignità è chì hà solu umillia, cum'è una zitella, in una relazione.

Tutti i ghjente sò diverse, cù i so caratteri, cù i so emozioni è cù a so intelligenza di a currezzione di questu o questu attu in una relazione cù una persona estimata. Malgradu questu, per qualchì situazione di vita, sempri, a maiò si riuriscenu più o menu ugwalment.

Prima, quandu una zitona impona l'amore, impone a cura excessiva. Parechji picciotti ùn ci piace micca, è parechji ragioni si cunsideranu stu cumpurtamentu di un amicu o una umilìstica bellu acquistosa di a so dignità.

Siconda, si u zitellu dicidiu di parte cù a zitella, qualchissia ùn pò micca cunghjiglianu cù questu è cumincià à fà persighjalli solu l'ex amante. Intènditi d'invià torna, persuadore o amminandenu quarchi cosa. Per a maiò parte di i figlioli, stu cumpurtamentu hè inacceptable "perchè - questu hè umiliazione!" - elli diranu. Dopu manera, ùn hè micca sempre piacevule per i carusi (anche si volse hè l'autoestimu), più spessu abituitu.

Tercero, se ci era una disputa. Parechje ghjuvanotti ùn anu mai piace prima, in cunsiderà una umiliazione. Ancu quì hè quì pussibule è di sustene. Sicondu a quale hè a ghjustizia è quale hè culpèvule, è evaluà a situazione sensibile, hè pussibule d'allargà una mani à una tregua, è questu ùn sarà micca cunsideratu umiliazione, serà cunzidiratu a preservazione di a pace in a relazione. Invece ancu questu quì, anu aghjustatu à u mumentu d'oru, postu chì sia di a vostra manu troppu spessu, ponu accustomà a vostra alma di l'ànima, è duvete avè humiliatu, pridichendu u pirdunu per qualcosa chì ùn es ùn culpè. Pruvate micca di permetterà situazione chì a zitella umilia è si.

In quartette, ci sò parechje quandu un omu si cunse duie (quarchi più) i zitelli à u stessu tempu. E si una di questi cunnuscenanu di questu quì è cuntinua per mantene e parenti, questu hè ancu umiliazione, è pò esse dichjaratu, duplicate. Per una banda, hè umilatu da un omu, à l'altru, hè ella stessu. Dopu à quessa, l'honesty, devozione è l'amore pura, affisu ùn anu micca statu annullati.

A fine ... Quandu una zitella umiliazione in una relazione , ùn rispetta è ùn ùn primarmenti amà. Per a umiliazioni in una relazione, a zitella hè spessu pressu da u scantu di stà sola, teme chì ella ùn hà bisognu à nimu di altru . Tali cunchiudenzi sò erroni, perchè se a zitedda hà ancu un pocu rispettu per ella stessu, ella hè almenu confidentia in ella stessu è cunnosce u prezzu, ùn ùn permettenu micca teme per fà ella à a umiliazione, per sacrificà i so principiu, u so orgogliu.