Miti è verità di a depressione femina

A vita si spende cum'è solitu. Avissimu di travaglià, intratteniu cù l'amichi è l'amichi, pigliate a cura di a casa. Sembe tuttu, cum'è sempre. Ma certi volte vene un ghjornu chì tutte e cose da questu in manu, l'animu ùn hè mancu piticu è vogliu chianci per quarchi cosa. Diciemu: a dipressione hà apilatu. Ma chì sapemu veramente di sta sta diprissioni? E hè a diprissioni femina diffirenti di u male? In questu articulu - miti è a verità di a depressione di donna.

Signos di depressione femina

Circundendu a scrittura di a trasfurmazioni di i femina sò scritti, i film hè sparatoghju, i rendimi sò staging. Una famiglia femine vulnerable alimenti a più depressa. In questu statutu, l'attirenu più ridenti, ridículu, ridículu è à quelle occasione terribili sò cumprati. Hè forsi chì ci sò i miti incredibuli nantu à a depressione di e donne in u populu. Harrigarria, assai rapprisentanti di a razza umana ùn sanu micca chì sò depressu. I più giovani averebbe cunnosci u minimu di a depressione. I pensanu chì sò ghjustu in u malviziu. Intantu, a depressione hè un tipu di maladie chì pò è deve trattatu. Per stabilisce s'ellu avete dipresi, fate cura à i sintomi sintomi:

- Hè naturali per una donna per esse triste per qualchì tempu dopu u passiu tristi. Ma quandu i pensiuni tudyti accuminzanu a persighjà per più di 2 simane - sia scantu.

- Custanti: una decadenza di forza è fatica addivata.

- U sonnu e l'insomnusi.

- Mancanza di l'appetite o vice versa: una persona cusì constantemente senza mancu sensu famu.

- Impulsazione eccessiva o inzucupazione (per quasi sti stati sò sustituiti parechje volte per ghjocu un altru).

- Deterioration of attention, speed of reactions, incapacità di cuncentrazione.

- Sensu constantu di propriu mancanza, in inferiorità, culpabilita.

- Pensazione obsesibili di suicidiu, morte, indifferenza à i piacè, pèrdita di interessu in l'occupazione prediletti.

Mite è verità

I miti è a verità da a depressione di a donna hè un tema propiu per discussione. Subtitliete dà l'esempi di i miti più cumuni. Dopu - a cunferma scientificu o refutazione.

U mitu: a diprissioni di a donna - solu un decadimentu temporale di l'umore, passa per ellu stessu

Spiegazione: A depressione hè una malatia seria. Di sicuru, cù a so forma faciule, una persona pò gestionà stessu. Ma u diagnosicu deve esse trattatu da i medichi, micca da e mamma o amatori. Sì trattatu propiu, sopratuttu cun una forma di depressioni gravi, sta malatia pò durà duranti anni. In ocasu, fade, amplify perpendicularemente. A Depressione pò esse diventatu in una malatia psicologica seria. A depressione hè un problema di neurobiulugia cumplicatu, in a suluzione di quale hè necessariu di farà esforzzi considerablementi micca solu per a donna, ma per u so ambiente.

Mite: A donna chì hè depressu hà digià un disordine mentale. U trattamentu da un psiquiatre hè un stigma vergogai per a vita. Inoltre nantu à u vostru contu ponu messi

Spiegazione: Qualchese malatie, cumpresiva a depressione, ùn hè micca disgraziatu, ma a disgrazia di una persona. In modu, e donne ancu cù a depressione crònica ùn sò micca ingaghjati in i sughjetti psichiatri. Per trattà e forme akute di depressione, ci sò centri privati ​​anti-crisi chì sò simili à i sanatorii. È un hospital psiatriudu pò esse registratu indispensévule solu se u paci hè stata hospitalizata più cà una volta da una ambulanza dopu l'affare infatti di suicidiu.

Mite: la diprissioni hè sempre

Spiegazione: A verità chì di a depressione hè questa: se aiuta hè furnita d'una cumpetenza è à tempu, un episodiu di depressione pò esse u primu è l'ultimu. U travagliu qualchì travagliu di u psitoterapu, sedative moderu è sustegnu di i travagliati amici sò maravigghi.

Mite: I depressivi sò inutilità per a salute

Spiegazione: In parti, sì. Ancu tutti i medicini sò contraindicazione è effetti side. L'effettu effetti principali di l'antidipresidanti sò: raspalli, libido di diminuite, sumerezza, aumentu o minimu apetitus, è altri. Tutti issi riscaldosi una donna riscosu à mette è senza trattamentu: a depressione cuntribuisce à un settore di volte più, è a perdita di una vita sessuale sana. Sò l'effetti sulitamenti sò doppu a cura di i medicazione, ma di depressione micca trattata pò durà duranti anni.

Mite: Pudete prescrive i depressivi à sè stessu

Spiega: No! L'antidipresentanti sò droghe potenti. Sò scurtati individualmenti, secondu u tistimunianza. Particularmenti importanti sò a durazione di l'amministrazione è a dosa precisa.

Mite: Antidipressure puderi causà addiction

Spiega: Questu hè in parte veru. True, droghe muderni, chì sò stati usu rigulari sicondu l'urdinamentu di u duttore, ùn causanu micca una dependenza fisiulogica. Ma psicologicu - sì, ma solu s'ellu hè trattu senza cuntrollà.

Mite: A donna hè più prubabile di esse depressu ca l'omi

Spiegazione: Alas, questu hè cusì. Una diminuzione prolongata hè osservata in ogni quarta donna, è solu in tutti l'ottu omu. Tuttu u culone di l'hormone femminile, chì in certi peri fiatoghji pruponi à cambiamenti di cuntrollu di l'umore. In modu, e donne è l'omi soffrenu di depressione in modu diversu. L'omu sò propensi di scatuli di rabia è irritazioni. Cumincià à guidà un modu antisocial di a vita (borraca, pele, etc.). E donne si cumportanu di manera diversa: si manghjianu, chianci per u mutivu, dorme più di ottu ora.

Mite: A depressione hè un statu psicologicu

Spiegazione: In parti, sì. U prublema di a diprissioni a più frequenza "hè in a mio capu", ma à qualchì volentà u corpu hè culpèvule di depressione. Depressioni - un cumpagnu di parechje malatie (artritis, esclerose, allergii).

Parlamemu di i miti è a verità di a depressione femina. Tuttavia, i paroli in a materia ùn ponu esse aiutatu. Se ci sò sinistra di depressione, avete bisognu di attu - immediata avè contactatu un spezialista.