Natation: i benefici di a natari, esercitu in l'acqua


Un bon uttitu hè di passà à a piscina. E a salute si rinfurzanu, è rilassante, è dà vita un tonu. 3 propietate benitenti in 1 buttiglia. Ciò chì hè impurtante - vai à a piscina unite a famiglia. Perchè a natà hè utile à tutti cù i zitelli in grande, è e donne incinta è i mariani cù i zitelli in i so braccia. Allora, a piscina: i benefici di a natari, esercitu in l'acqua è assai più lettu quì sottu.

Perchè chì a natale hè utile?

U Natale hè u sport di più sparing. Prima, u risicu di ferita hè minimu. Siconda, ancu qualchissia chì hà prublemi cù l'articuli, invechja o pisci di pesu, a vista pò trainsi in a piscina; ancu i quelli chì soffrenu di malatie, in quali putere sporti sò contraindicati. Dopu tuttu, in l'acqua, u pesu di u corpu hà diminuite decenni, è un omu di dimensioni medie chì sò sottore nantu à l'acqua pesa solu 2-3 kilogrami. Questa ingravidità permette di spenderu u discu intervertebrali in l'acqua è rilassate a spine. Dopu à questu, una persona ancu "crescita" da 1-2 centimetri.

Inoltre, durante u viaghju, tutti i gruppi di musulmani maiori si sò ingaghjati. I musculi di l'abdomen, armati, cinta di spalla, cosce, cuddetti sò particularmente attivi. È a natale puru dà flexibilità à i articuli di i cosce, u collu è di i bracchetti. Durante a natazioni, micca assai, ma u respiru s'applicava, secondu u travagliu di i pulmoni è u cori sarà intensificatu. Per quessa, stu sport hè riferitu per l'aerobbica, è di correre, saltendu, ballu. Aerobic hè traduitu literale comu "usanu l'osigurimu". Tali exerciti stimulà l'attività di cardiovascular è endurance, migliurà l'umore, sullivanu a depressione è l'ansietà.

Hè impurtante ancu chì a natale hè a via più corta à creme l'excurità di calori. Hè per quessa aqua aerobics diventonu cusì popular. A carica chì u corpu riceve à aduprà à esercitazioni in l'acqua si senti assai più menu di a terra, ma a so efficacezione ùn hè micca menu. Siccomu pò più fàciule à travaglià in l'acqua, hè pussibule di travaglià e più di più "problematichi". Invece chì hè più faciule - u cuncettu di parente: run in l'acqua - ùn hè micca quella di vultà per esempiu. Ma comu risurtatu, pigliate una figura fina è fittezza, a pelle elastica è a felicità.

Hè utile à nàscita perchè a pressione di sangue disminuye, è, per consensu, u riscu di malatia cardiovascular disminuye. Natazioni optimizeghja a freccia di u cori è a circulazione. L'acqua ottimizza l'equilibriu musulmana, cusì l'atleti prufessiunali necessariamente passanu parti di furmazione in l'acqua.

A nota:

  1. Per impidiscia l'acqua di cloru da entrau in i vostri ochji è causendu vermiculata, l'usu d'attualità di nuvola;
  2. Move around the pool in calzini di gomma;
  3. Aduprà a dutfa prima e doppu a piscina;
  4. Ùn pudete micca natari immediatamenti dopu à manghjà, hè megliu aspittà una ora.

Pregnant in a piscina

Hè pussibile per una donna incinta per visità a piscina? Quante medichi, tanti opinioni. Qualchidunu sicuru chì ùn hè micca un locu per u pregnant women. Almenu perchè un ghjornu cù u gruppu sò centenati di persone - è tutti sò i so so microbeni. Ci hè un risicu di slipping in un tile molu, catturà un friddu, ecc.

L'altri medici criticanu chì u gravidenza ùn hè micca una malatie è ùn hè micca una contraindicazione per esse in l'acqua. E se digite più profundo, esce chì a natgia per u femminile grassa hè benifiziale. Di sicuru, ùn avemu micca parlatu di scagnoli per distanzi curtmetri è longhi longu per un tempu, ma per esercizii sparingi speciale per i mariti crescente. Ùn hè bisognu à nimu chì in u mondu sanu i classi in a piscina per a preparazione di donne incinta per u partumanu sò stati esistenti per più di 20 anni. Duranti stu tempu, u puteru curative di a piscina, i benefiziò di a natari, l'esercizii in l'acqua sò studiatu.

L'acqua per a matri in expectante hè bona chì permette di rilassate è allevà a tensione di i musculi, chì normalment sò un pesu di corpu supplementariu. E esercizii fisichi in l'acqua - hè a prima preparazione fìsica per a parturione per quelli chì ùn anu impegni à u sportu. L'acqua, a carica fìsica ùn hè micca praticata, perchè u corpu hè in un statu di ingravidà, è tutti i movimenti sò durimenti.

Ci hè più faciule d'accuncià u vostru contru in l'acqua, ma hè solu bonu per u zitellu. Sì capite chì, cù una depressione respiratoria prolongada in a mamma in a sangue, s'accupa di diossidu di carbonu. À u primu preghjudiziu - ùn hè micca bonu: l'oxygen di menu hè ricevutu da u zitellu. Ma di questu quì cuminciò a prumove più attivamente, "guadagnava" ellu stessu l'ossigenu necessariu, è questu hè impurtante. Attentu si move, hè improbabile di guadagnà pesu è sarà natu da facilmente è rapidamente. U diossidu di carbonu, cù quale ellu "cusì cunnosce", durante u partitu ùn pruvucarà l'inghjentu di l'ossigenu. Hè nutata chì u norme di u zitellu chì sò oghji ùn pacenanu micca l'ipoxia è l'asfixia, è se ci hè un cattivu súbidu di u cordone umbilicale, u zitellu s'apora più faciule è più veloce.

L'esercitu per prutìsimu respirazione deve esse fattu d'ssu modu: dopu una gran respirazione profunda, avemu di plegà in l'addendumata di l'embriori, avemu catturati i ghjinochje cù e nostre mani è bassu a nostra testa in l'acqua. Avemu pruvatu di stà in stu statu per elli nenti. S'ellu si ripetuta spessu, vi cuntene chì ogni ghjornu pudete averà u sopra più. È ùn ti scurdate micca à questu tempu per rilassate u corpu tutale è micca pensate à nunda.

A scuba diventa più à superà u timore di l'acqua. Ùn hè micca un segredimentu chì assai di noi ci sò teme da un incendi. Scare the unknown, insecure è incapacità di respira sottu. U partitu hè ancu un unknown, è un statu di insecurity completo. U furmazione di acqua faciliteghja à superà e preparazione psicologica di penevule.

In u principiu di gravidanza, i visitati à a piscina pò aiutà à riddà di i maloforsi, in u seculu è u terzu trimester - da edema è di iperturiu. È a piscina pò esse benefiziunate quelli chì anu u arrangiu male di u zitellu in l'utru (presentazione coralli). A cumminazzioni di scubadiu è eserciziu specialu pò aiutà à u zitellu à turnà u primu passendu, ancu in l'ultime gravata.

A nota:

  1. Prima di visità u piscadoru, cunsultate u duttore, pudete avete contraindicazione individuale;
  2. Sceglite una piscina, per quale necessite un certificatu da un duttore: cusì cun più di fiducia chì nimu ùn contagiate cun voi vicinu à ùn nata;
  3. Quandu visitanu u gruppu, i duttori recommandé usar tampons per ùn evangelizà l'infezzione. Ma solu nantu à a cundizzioni chì ùn avete micca permessu di infezzioni di levadura è di malati di trasmissione sessuale. Dopu tuttu, allura u tampon pò interrompi la flora di a vaġina.

Natation per babies

Normalmente i zitelli accumincianu a natari di 3-4 anni, se l'ortu hà una piscina. E si non, dopu. In l'Anticu Egittu, i babori ùn anu temutu d'apreghenderu di natà da u nàscita, per rinfurzà a salute di i futuri suldati. Iè, da i primi ghjorni è simane di a vita, i zitelli anu studiatu à esercitassi in l'acqua. Amami, chì sò abituati di patronià i so ziteddi, ponu scudu di i so capelli, ma in tali tempi "nera" ùn hè nunda natuurale presente. Dopu tuttu, u zitellu annantu prima di nascita in u corpu travagliani in un ambiente liquidu - fluidu amnatuicu. L'acqua per ellu ùn hè micca un antru elementu. Perchè l'immersione in l'acqua, ingraduzza per ellu ùn hè micca una cundizione stressanti, ma un ritornu à u passatu quandu era aggradèvule è cusiminu in u zanicu di a so mamma.

E ancu interessante hè u fattu chì l'abilità di natà - l'innate capacità di i zitelli. Hè avvisu chì quandu a pratica di u babbu face l'acqua, ellu ferma u so sopraniu. Questu rifletteri hè utile à quandu u scalendu. Ma s'ellu ùn hà micca infurmatu per natà dopu à u nàscita, ùn utilizarà micca sta capacità è da trè mesi hà da esse micca più. E lezioni di natannu di nativi aiuta à cunsulidà stu rifore utilitari è facenu un habitu.

Se u tempu hè sbattutu, finu à 3-4 anni, vi serà praticamenti impussibile d'insignà à un zitellu per natà. Solu à questa età pò cumprèmula cumene l'òrdine di u maestru. Per quessa, l'età più adattata per inizià u sviluppu di l'acqua di pediatrici cresce in 3-4 simani di vita.

A medicina ufficiale hà ricunnisciutu u beneficu di a natari per i zitelli, è hè oghji praticatu in parechje cliniche di i zitelli chì sò i pezzi di i zitelli. Hè nutatu chì i zitelli chì spanu a spessu crescenu più rapidamente. Swim hè utilità per variate curvatures di a spina è difetti di a postura. U zitellu, avennenu rid di u paese di u diaper è i raspashonok, pò mudà in l'acqua chì u so core ti voli. Questu facenu a so spina, ligamenti è musculi. Sta carica hè salvata per ellu, perchè i ligamenti in l'acqua ùn sanu micca overextend.

Per i zitelli debilitatesi, u beneficu di a natari hè chì l'esercizii in l'acqua stimulanu l'evuluzione di riflemi. À l'intensa sensibilizazione di i zitelli in l'excitazione di u gruppu sguassate. L'acqua aiuta à u còlicu è di stinzia, aiuta per migliurà u sonnu è l'appetite. E, sicuru, l'acqua hè u migliori modi di crescenu. Mentre chì u zitellu hè battutu, i so aumenta rispirighjate, chì significanu chì u sangue hè arricchisci cù l'ossigenu. Aghjunghjeu aumenta a resistenza di u corpu di u zitellu. A prova prumove chì i zitelli cù a natatione sò malati assai menu spessu. E più impurtante - a natale hè in inherente da i primi anni per causari emozioni pusitivi. U picciotti flotari sò purtati in paese, fate dorme è manghja assai.

A nota: