Ricordi folkiali per rinfurzà i crescita

In u nostru articulu "I ricordi folkiali per rinfurzà è a crescita di u capelli" vi diciaremu cumu pè furtificà i capelli cù l'aiutu di rimedii folkiati. A donna hè aiuta da parechji spampi per avè qualchì capelli beddi è beninniati. Ma ùn tutti ùn aghju prestu mascaras e shampoos pè rinfurzà è crescenu i capelli. Ricette ricette di ricette sò dispunibuli è semprici per tutti, in particulari in l'estiu è a primavera.

U capeddu seccu dopu à lavare pò esse tombatu cù infuzione di una mistura di l'erbe è l'acqua. Preparate Ghjuta di San Giovannino è aneto. Per fà questu, pigliate 5 cullizzioni di stemma di San Giuvanni è l'aneto è fate elli cù un litru d'acqua fogera. Insistemu di sta infusione 2 ore, da pudemu filtrà.

Oghje furile interferiscenu cù sentite perfetti, pruvate à frettu l'anetri è u zucchero di limonu à l'estensioni di capelli. Per asciugà, utilice un swab di cotti. Ogni vota per asciugà, piglià un quartetto frescu.

Pigliate in parte anu à u ancu. Votrem à dui ore prima di lavà a testa di sta mezua. Questa prucedura aiuta contra a cummanda è rinforza i radichi di i capelli.

Se un omu cumincià à lampassi u so capelli, pruvate aiutà. Mesturà inedditu è ​​u zuccaru di l'aloe in parechje partes, cù questa mutazione quandu smegmalà a testa di un omu, avareghjemu a testa cun una bagnata è a mantena dura per una ora. Questa prucedura ùn hè micca una sola volta, ogni tres ghjorni per dui mesi, avete bisognu à fà sta mascara. Un omu hè sempre piacevule à piglià cun cura, è se un bellu risultatu hè vistu, purtarà una gioia doppia.

Per quelli chì sò oliu pilu
Preparate a lozione, per questu quì u migliu di vodka, 2 cullizzioni di zucca di limonu, 2 cullizzioni di aneto. È se semi u cumpostu, fate u to capelli tri voti à settimana, u sughjettu grassu di i capelli hà significativamente disminuisce.

U capeddu seccu hè lavatu cù u champagne frescu dispostu: pigliate una mezchemu di 30 grammi di camomile, 30 grammi di aneto è aghjunghje una mezza tazza d'acqua furiu, aghju averebbe prenatalu. Quandu u mischju hè remichatu, aghjunghje una cullarina di u meli. Piglia i vostri capelli, ùn lascià micca, sceccu solu i capelli cù una spugna, è poi lascià cù una solu solu. Trenta minuti dopu, lavamu i capelli cù l'acqua càlida è neve. Facemu stu prucedimentu quandu volta in dui simani. Vi cuntintate cù u risultatu.

Sì u capelli ùn ùn dà u prublema assai prughjettu, hè vale à rinsegna cù una decucultura di cerva, chì pò esse preparatu cum'è seguente: 50 grammi di l'anetru verdi sarà chinu di 500 grammi d'acqua è fogghjenu nantu à un focu per quince minuti.

Quandu in a moda sò permessi chimichi, e donne lavinevanu i capelli cù l'infuzione di salvia è aneto. Pigliate 2 cullizzioni di incielati in bocca è salvia, fate dui tazzi d'acqua fogera, fighjonu è tende.

L'acqua di mari, u polu è u calori parvenu per perdudarè bellezza è brillo, split e fallenu. Per vultà i capelli à a so bellezza pristina, avemu da furnisce i capelli cù cura diretta cù l'aiutu di e tecniche simplici. Dopu ogni lavatu di a testa, u capelli danesi deve esse stridati in emulsioni speciale è compressioni nutrizionale. E ancu s'ellu ùn si trovani prucessi ùn restaurate u pilu persu, ma puderanu tastà a so perdita.

Cù u prublema di a perdita di u capeddu pò purtà à i rimedii tradiziunali per a crescita di u capelli è rinfurzà, rimedii di casa. In a medicina famigliali, ci sò parechje ricette chì ponenu a perdita di u capeddu. In quessi casi, hè più ricivutu di utilizà infuzione chì deve esse stralunatu in u scalp. U trattamentu hà da esse efficace si hè tenutu per un pezzu in un mesi, è hà fattu dui volte in a sera.

Ricerchi di casa per migliurà è rinforza u crescente di u capeddu
Sti prudutti pò esse preparatu da sè stessu, i ingredienti pò cumprà in a farmazia più vicinu, da varii pianti medicinali.

Pigliate in proporzioni ugguali oregano, nettle, sage, chamomile, plantain, misure è pigliate una culloca di a mistura, fate u vetru di acqua fervente, fate mette in un buttore di thermu è insistiu à u termu per una ora. Strain and mix with the pulp of black bread, finu à a furmazione di gruel. Sta mischina caldi hè tromba in u scalp. Cucirate cù un capu, è in cima venerà una terrasse per una ora ore. Dopu chì u capeddu hè lavatu cù acqua cale è seccu à a temperatura di l'ambienti in l'aria.

Pigliate un vetru di cipolle di pelle è una mischju di casca di roghju, fate un litru di acqua fogara è fate a coccia per una ora dopu à calore. Allora tumbemu è fegate in u scalp.

Facemu un cumpressu, chì avemu detti da una ora, è poi arringe cù l'acqua. Compress hè fatta, cusì piglià cinque cullizzioni di raval di bernardi, fiori marigoldi, cone salati, in una ratio di 4: 4: 3, impone cun un litru d'acqua è preparanu u caldo per trenta minuti in un bagnu di acqua. U fruttu riflittutu hè struitu à u quattru pumati bianchi.

Pigliate in una ratio di 1: 1: 4 sei cullizzioni di una mistura di pignotti, foglie di burdock è rizomi di calamus, fate cun un litru d'acqua fogera, fate u fogghiu fubbe in u cuircottu dui volte à settimana.

À quelli di uguali, pigliate a razzi di bursata è salchichi, cunfine è pigliate 4 cullizzioni di u mischju, rifilate cun un litru di acqua. U fruttu hè struitu in u scalp ogni ghjornu o altru.

Pigliate 2 pezzi di bruccione, 2 parte di nettie, 2 parte di razzo di bursavalu, 2 pezzi di cunti di palluni, mischjianu è piglianu 7 cullenade di mistura, fate cun un litru d'acqua, fate u bulu fubbe in u scalp tri voti à simana.

Una cullizzioni di l'ivy machada, avemu aduprà a mità di un litru d'acqua fogera, avemu a sustegà a meza ora in un bagnu di acqua. Dopu avè rinfriscatu, fughjemu u caldu. Tutti i ghjorni per una noite pruducini sta scalpà cù u scalp durante un mes.

20 grammi di ravanza di bardana chopped seranu chjamati à a mità di un litru d'acqua fogara. U calchinu d'esse friquitu è ​​filtrata è fiscatu in u scalp. Allora acchianu cù acqua chjaru. Fraccheghju u ghjornu per dui mesi.

Una cullizzioni di foglie d'u bedu sarà pienu cun una media tazza d'acqua furiu. Intruduzzione prufundata trasparita dopu lavà a testa.

Piscò in tuttu 10 grammi di razzii di cuttuni di cuttuni, 100 grammi di nettli, 100 grammi di foglie di castagna. Questa mistura sarà chinu cun mitte litre di vodka, insistemu à un vetru pezzu per 15 ghjorni. Mantene in a frigoristica, ogni ghjornu cunfittatu ripetitu. La tintura di a tintura, è i rubbieri dopu a lavà.

100 grammi di razzi chjamani sò stati cotti à a mitad d'un litru di l'acitu di tavuletta, finu à quandu a mità di u so vulume. Cool and strain the broth. A lotionu resultanti hè strufatu in u scalp in ogni matina è in a sera per un mesi. I capelli cù tali cura si fate ubbidenti, brillanti, seri, sò, com'è eranu, chinu di sustegnu utili.

Folk culture pè u trattamentu, rinfurzà è a crescita di i capelli
Compress for dry hair from oil peach
Pigliate 20 grammi di pezzu d'oliu è calene una temperatura di 50 gradi Celsius. Scorcheremu a napkin di giarella in oliu è mette nantu à a testa. Avemu attaccà una testa cun un pappu di polietileniu o mette nantu à un captu di bacinu. Ci custu sta cumpressa per una ora, è puderà lavà in manu i capelli.

Shampoo per un capelli secchi cù u zitellu di zucca
Mettite una uvaghja di uva è aghjunghje 20 grammi di zucchero o oliu vegetale. Aggiuncievi trè zuppi di zucchero. Agite tuttu ciò chì si deve, è ci deve una gościa di shampoo neutralu. Sta cumpusizioni hè a mo capanna boni, è poi arricbe cù l'acqua calda.

Decozione di nettles
Hè un strumentu universale per mantene u piliu sano. Pigliate 50 grammi di nettie spinach è razzia di bursale, intricate in proporzioni ugguali è raccugliate in 400 ml d'acqua furiosa. Calchita fervente per vinti minuti, crescenu, sughjate è aghjunghje à l'acqua, chì lasciarà u to capelli.

Loci Cherry, per quelli chì anu un pilu oleoso
Un bonu terapia, ma solu adattatu per quelli chì anu capiddi fugliale, perchè i tinghji cheri u capelli. Pigliate una cirasa o un cherry frescu in quellu di 400 o 450 grammi, è scaccià in u spruceriu. U zuccheghju hè strufinatu in u scalp una ore prima di lavà i capelli.

Mascara per pilu aceitunu (impresa)
Pigliate una cucurrucina di aloe juice è l'oliu castor è mettite cù una culletta di u melu finu à una massa homogeneia. U rubrica in u capeddu, da quì avemu copre cù a tapera di polietileno, avareghjemu a capità cù una siccugione nantu à a cima, u mantene bellu calidez, è poi l'maschera s'intrintificheghja. Quince minuti dopu, avemu un sciolu. U cursu - un mese, fate una mascara ogni deci ghjorni.

Mascara per rinfurzà i capelli
Mmedita u zucchinu di una patata cù 20 grammi di meli è 2 cullizzioni di aloe. Sta mischju hè trombata à u scalp in muvimenti circulari, è cogliu cù una siccica di dui ore. Allora l'hà da lavà cun un shampoo. Portemu a prucedura a prucedura à volte darate a simana, finu à chì no avemu sentu è vedemu hobià

Infruchera di legnu dandruff
Pigliate parechji parte di e manciani, u ragnotti è l'ortigue, cunghju cù l'acqua furiosa forte è insistemu da parechje ghjorni. Dopu un mesi dopu chì ogni lavatu di capelli rinite u to capu cù questa infuzione. Solu solu ùn hè micca cunsigliatu di utilizà blondes tintos, perchè infuzione solu cambià u culore di i vostri capelli.

Infusion per capelli bionda
Pigliate una colazione di rosemary è una culletta di chamomile, pour ¾ viste d'vodka. Tintura hà versatu in una buttiglia, da un vinu scuru in un locu fridolu. U buttigliu serà saccu di ghjornu è ponu nantu à dui infuzzioni preziosi. Allora a strain, fate in una buttiglia è aghjunghje cù un suoru. Si paregemu à a notte u scalp da un vechju cepillo di dente, l'aghjunghjeva in una tintura.

Brou per u lupu scuro
Capelli furiani per lavà capre cù una decocuura: pigliate un pocu di Tartaru è salti è vendu un litru di acqua, fervente per vintimudi minuti, serebbe, friddi è u nostru caldu hè prestu. Acchianassi u capelli cù decucchi in a basa, cù un pilu oliu, pigghianu a listina nanzu, chamomile, aire, o piglià una descofaccia fatta da a burdock di burdock. Cù capiddi secchi è chjucu, fate una decocultura di camomile cù malva.

Decozione per rinfurzà i capelli di i bracciami
Piglià da 10 à 20 grammi di razzi secchi machinate è a razza in un vetro d'acqua fogera, fate per 10 o 15 minuti nantu à u caldu pianu. Insistemu à cinque minuti. Vulete aduprà per a seborrea oleosa, prucia, caspa. Scrovu in e razzi di capiddi o rinfriscati cun questu pane 2 o 3 volte à settimana.

Un pruduce per rinfurzà i capelli da a ràdica di burdock
À u caldu bellu, evapora u caldu da i radichi di a bursa, à a mità di u so vulume. Continuate à calà, è mischjanu à a mità cun grassu animale. U mistu risultatu hè riccuatu in un cuntinuu, coperto cù una tappa stretta, coperta cù a pasta è colpi in un fortu chìccu. Prestu per friccià l'ingufu pericamenti in i radichi di u capeddu.

Oliu Burdock
Pigliate una parte di e raghjenze fresche intrecciato è insiste à un ghjornu in trè parti d'oliu d'amandule o girasole, fretu durante 10 à 15 minuti, è spicciente. Chì l'oliu settulu è di stiritu. L'oliu d'Burdock, cottu in questu modu, accelera u crescente di u capeddu, dà brilla à i capelli, nutre e razzi boni è destroi casate.

Cipolla, mascara calmante
Cusì di caccia è cava d'acqua, presa in a proporzione di 1:10. Dopu un mesi, dui o trè volte à settimana intrecciate in u scalp cun un swab di cotti. Bonu per scalp peeling, è per i capelli scuru.

Loci cun zucchero di limonu è vodka
Ideale preventivante per u piliu sano. Mettite 50 ml di vodka cù una cullarina di u ziddu di limonu è u frettaghja in u scalp durante 2 o 3 settimane, ogni ghjornu dopu.

Ora sapemu chì rimedii tradiziunali sò per rinfurzà i culturi, è cumu si deve esse appiicatu. Per queste prucessu simplice puderete rinfurzà i capelli è migliurà u so cretu. Eppo i nostri capelli saranu sani, belli è brillanti.