Rimbutta illegale di l'impiigatu

Reduczione: a resistenza hè d'utilità.

In l'era di a crisa, u numeru di tagliu di u travagliu iluggeru aumentatu. Per quelli superiore, questa scusa hè una bona scusa per ridivanu di l'anu un'agricultura hà micca aduprate micca in u scopu di u so oblughi. Hè pussibule di difende nantu à l'arbitrariità?

Pigliate parechje di i casi cumuni di cessamenti di i travagliadori, in quali i diritti di i lettori sò micca claramente viulati. E, sicuru, cunsultate un avucatu.
Cessate illegale di u persunale di travagliu.

Per trè anni di travagli in l'cumpagnia di l'aparicienti di a casa, una picciedda chjamata Anna hà travagliatu per un corpu spinoso da u direttore di vendita à u capu di u dipartimentu. Ma à u mumentu di a crisa, u cuntrollu in l'affari hà deterioratu, è cun elli - è Anino postu. Una matina u so capu intrutu in l'uffiziu di Anna è hà iniziatu una conversazione di cummerciale.

"Anechka, sapete chì cù a crisa, i pardini di l'affari anu falatu, è avemu bisogna à tumbà una grande parte di i travagliadori è unse tres dipartimenti à l'ora. Avete travagliatu bè, ma i vostri servitori ùn sarà micca più necessariu. Dunque, avete bisognu di scrive un affittu di u vostru propiu testamentu liberu è partie amichi ".
"E si refuse?" Anna admissione per un mumentu è a girmania subitu.
"Allora u focu nantu à un altru articulu: Ùn aghju micca, l'articulu hè stata trovu," u capu ùn hà esitatu à risponde.

Anya hà pruddutu di spulà u so libru di u travagliu è dopu un pocu di preveditu hà scrittu un affirmazioni. Oghje in u travagliu di l'impieghi, induve Anya hà vinutu à arregistrà, hà da esse pagatu assai menu ca si avia statu dimittutu per riduzioni, è u pagamentu d'indegnu hè statu implementatu per ella da a stessa raggiuni. A quistione - "Cumu hè necessariu per attru e se possu currete quarchi cosa in questa situazione?" - hà dumandatu un avucatu.

Cumentu di un avucatu Prima di tuttu, pudete esse distruggeru per un altru articulu "a causa di a riduzzione in a quantità di assicurati" è à avvistà almenu dui mesi prima di l'licinziamentu. Sì vi sò persiste in furmulà à scrive un affirmazioni di a vostra propria volizione, è cunsulallu, ma in u stessu ghjornu mandate una lettera chì dice chì ùn vogliu micca di parte è di piglià a vostra dumanda. Pudete rimettisce a vostra dumanda à a dui ghjorni da l'u tempu chì avete u purtatu, cum'è in u vostru casu. L'applicazione hè scritta in u nome di u primu capu è hè arrugatu cù u sicritariu. Sì avete rifiuttu - mandate à mail scrivutu. Inoltre, parti dui di u stessu articulu pruvene chì, si un impiigatu ùn ùn abbandunà u postu di travagliu dopu a fine di u avvisu avvisu u tempu è ùn ùn eseguite a terminazione di u cuntrattu di u travagliu, u patronu ùn ponu micca dispensa à l'appliuzzione sottumessa prima, salvu quandu era statu invitatu per piglià a so postu altru impiigatu. E un punta più: in questa situazione, ùn hè micca impughjatu per piglià u vostru librettu, perchè ellu puderà cunfirmà micca chì avete rescindutu a relazione di travagliu cù questu impiegazione. Solu da esse da tene à continuà, sò disposte à accumpagnà a cumpagnia?

In un santu forze.

In u studio, induve una chjera chjamata Olga travaglia, u travagliu cun ogni ghjornu diventava menu. E appuntu un mese fa, quandu era pagatu solu a mità di i so salari cù l'altri assicurati, diventava chjaru ch'elli sianu pronti chjamati. Ma u capu ùn hà prestu prestitu cù questu, ma hà avvistu annunziatu à tutti chì anu da scrive un appiccicazione di vacanze à e so spesi per dui mesi sianu! Questa nutizia hà fattu Olga turnà à un avucatu per aiutà: hè stata a raggiera cù a so cumpagnia?

Cumentu di un avucatu Sicondu e liggi "In vaganzi" un impiigatu pò esse dumandatu à spedinu senza salarià salari per più di 15 ghjurnale di ghjorni annu. Dunque, l'azzioni di u patrone sò illegale. In questu casu, avete u dirittu di dumandà una spiegazione di u mumentu à l'intrapriża. In questu casu, u tempu inattore ùn hè micca degutu à a culpa di l'impiigatu è hè pagatu da almenu du terri di u salari stabilitutu da l'impiigatu. U ghjornu inativu per culpa di l'impiigatu ùn hè micca pagatu.