Cumu pudendu aduprà a leghje

U nivellu attuali di sviluppu di a cunniscenza è di i normi di l'educazione si facenu abbastanza grande nantu à i primi università. Se prima dopu à a primu campanile, i zitelli spugliati in e classi, apreziu u libru ABC è hà cunnisciutu l'infurmazioni di e lettie, cuminciaru a piglià l'anziani è i scribbili in i lettri. A preparazione elementaria prestu per a scola hè prublemi inevitabbilità, perchè u zitellu senti confidentu è cunfortu in i primi misi di a scola. Allora, a suluzione à a quistione di induve principià a leghjeria di leghje un picculu futuru u primu figliolu passa à a so mamma.
Surely, ùn avete micca scurdatu di u primu maestru, mamma o avè principiavanu ainsignàriti. E ora avete da pruvà à prisentà u vostru zitellu cù un primariu elementu, in u vostru parè, cosa, cum'è i carti, plegà in i Silabbi è parole ...

U primu regula segue da questu. Avete bisognu di cumincià cù a realizazione chì ciò chì pare avà elementariu per voi, simplicità è cumprendi, per un zitellu - novu, cumplessu è senza esplicatu. Tù, troppu studiare qualcosa? È micca ciò chì passa a prima volta. Allora u zitellu precisa pacienza è intelligenza. S'ellu ùn pudere micca maestru lettura, a ragiuni ùn hè micca solu disprezza o piacè. Quì hè statu manifestatu a vostra incapacità di prisentallu cuntalli cunnuscenza, spiega chì hè accessibule è ciò chì hè impurtante hè interessanti. Dopu à 5-7 anni - hè cusì pocu è u ghjocu hè assai più interessante da i scribbles incomprensibile. Cusì, hè bisognu di cumincià cù l'intruduce, l'interessanti è u scopu di leghje. Utilice u trattu inherente in tutti i zitelli - u desideriu di cunnosce u mondu!

Regula dui. Preparate u zitellu per leghje. Sviluppà a so articulazione, percepzione visuale. Hè megliu se u so figliolu vene à a prima classa, ùn sapendu cumu fà una lettera in parolle, ma priparate per leghje. Perchè tanti spertevuli sustate chì l'insignà à i zitelli à a scola in casa, assai simpricimenti furmà à "apprendu" e parolle curtite da 3 à 4 carta. Ma sta "pseudo-lettura", è dopu una preparazione per i zitelli hè difficiule di sviluppà e cumpetenze di leghje normale. Se ùn site micca sicuru ch'elli ponu esse bè è currettamente di insegni à leghje, fate a preparazione per leghje, cù l'aiutu di l'esercitazioni speciali è di i sviluppari joca.

A terza regula. Leghje i metudi di l'esempii di leghje. In stu casu. Hè megliu di cresce cù l'opinioni di l'especialisti, utilizanu modi pruvinde e stabiliti. Dopu tuttu, ciò chì pare faci cumbilmente è adattatu per voi, pò esse inacceptamente micca perfetta per a percepzioni di u zitellu.

Regula quattru. Ùn pienanu micca, ùn voce, ùn fate micca forza. Idealmentu, u zitellu stessu duvere intr'a u desideriu di leghje. Hè deve capisce chì hè moltu megliu à amparà à leghje in modu indipendenti di dumandà à a vostra mamma, Per questu, utilizate i libri in u ghjocu. Fighjani ritratti, pronunzia so, a voce chì hè dipinta nantu à e ritratti vicinu à u testu. Leghjite u zitellu. Ùn hè pocu micca chì un zitellu puderà riturnà un libru, chì hè statu legatu quasi una documenti di casi verbatim. Dopu questu, hè più faciule per andà davanti à leghje.

La quinta regola. Turnu u prucessu di furmazione in una scambiu. Fate chjucu, ma sicuramentu memorable, micca abituale è micca ind'u cantu. Se u zitellu interessa veramente, ellu stessu avvicinà u ghjornu dopu cun una dumanda à amparà à leghje è ùn avete micca forza.

Regula sei. U primu "lezioni" ùn deve esse micca longu è micca putru. Ma u principale hè normale. Se avete digià principiatu, appena aprenda à leghje ogni ghjornu, è in generale in ogni mumentu cunvenutu (durante u viaghju, in a strada di casa, è micca solu duranti a "lezioni").

U settimu regule. Essa cunsistenti. Prima littri, e chjavi di parechje lettere, seguitatu da petite frasi, è pezzi curtitivi è solu dopu à petite testi. Ma ùn si stà à longu à a scola letterali. Ùn hè pocu cumu per un zitellu per cunnosce tutte e lettie perfezi, ma ùn pò micca mette in sillabelli è parole.

Regula oghji. Fugerà u zitellu. Questu hè particularmente impurtante quandu a furmazione hè ghjustu. Marcatu u so prugressu. Inutili, u desideriu d'apprendre sparanu ancu à u principiu.

Regula novu. Sì d'insignà à un zitellu per leghje è furtunatu u nivellu di sentenzi, u criteri principali per esse se u zitru leghje corre ùn hè a rapidità, ma capite. Un pensamentu pinsatu in i paroli è i sentenzi hè inutile, i zitelli anu bisognu di u testu.