Romani novi nantu à i scuseti

Quandu hè ghjovanu ghjovanu, bundanza di forza, energia è diversi desiderate, tandu vive una certa nota di l'aventurismu: vogliate gudirà a vita in piena - viaghjà, fate l'amore, pruvate à trovu una causa per sè stessu per prucessu è l'errore ... sì, interessante è curioso, è più impurtante - una donna liberita, ciò chì era mi, un intresu da professione, quandu per casu funu à travaglià in Escocia.
Ùn avete micca sapè nunda di stu paese , salvu chì questu hè u solcu locu civilizzatu in u mondu induve l'omi vestenu ponni. È sò chjamati kilt. Stu fattu hè sempre amuzzu me, ma ùn pudia micca imagine chì mi facìstinu un omu in una falda. Piuttostu pricisu, aghju sceltu quellu maritu. Iè, aghju dicu adiu à a mo libertà è si maritò cù un scoccu, è per un grandu amori. Ma chì avaristi bisognu di chì era quì, in l'ultimu fini di u mondu, affinch'e vogliu scuntre à u mo Rubertu amatu? Ma andò cun l'intenzione sana per micca di cumpone a so vita cun ogni intrigu.
Imagine: Novembre, Domenicu. A chiuppa displezia hè cascata. Ùn ci hè bisognu di prescia. I, di l'abitudini, dicisu di camminà à u mo cafe favorito è leggiu u ghjurnale per una tazza di cafè forte. Forse stu passaghju pocu prumessu tutti i ghjorni ... Una bella ragazza assittata da a finestra in questa cafe è u zuccaratu di u zucchininu, pensativamente, per una paglia.

Hà avutu un visu illuminatu , ma pareva bellissima per a me: a so postura pensativa, u pilu finitu longu, magrei ditti ... In particulare micca sperendu per a reciprocidadà, sò sempre à pusà à a carta. Scambià saluti, è aghjustu subitu chì ùn era micca Scot. Eppuru, ùn aghju micca vargugnatu. Hè una grande opportunità per amparà qualcosa di un altru paese. Era curioso per avè acquistu di u scocatore: altra mentalità, una altra cultura. Ma à u stessu tempu, malgradu u fattu chì Robertu pareva assai, mi pensu pocu di tutte qualcosa persunale, perchè in Kiev, aghju avutu un amicu struitu chì m'hà invitatu à casu. Ma ùn era micca in prumessa in tutti ... Cumunicazione cù Rubertu ubbligà immediatamente u tonu, escludennu tutte ludicità è frivoltà. À principiu hà obedientemente accunsentutu à e sti règuli è hà divinutu u mo guida, cumpagnu, cumpagnu, chì ùn hà micca pisatu, ma à a listessa ora ci hà dettu assai cose interessanti nantu à u so paese. E più importantemente - senza mancanza è edificazione.

I deliberatamenti ùn hà micca fattu canti. Aviu scantatu à teme a felicità chì era ghjuntu à a mo testa. Asya è pare avè scopra u mondu novu. Era maravigghiusu chì avemu assai in cumuni, anche si ella hè da u Ucrania, un paese assautu ignuratu per mè. Ma iu già appiccicatu a speranza chì avemu un ghjornu passaghju per Khreshchatyk, vai per u Lavra Kiev-Pechersk, è forsi ancu marità. Cusì accadò dopu. Allora l'aghju ecstaticamenti l'hà cun l'amatente Edimburgo - una vecchia, bella cità, l'antica residenza di i rittimi loca. In cun l'Asya, scopre a mio cità: Holyroodhouse Palace (a Casa di Santa Cruci), induve Maria Stewart hà vivutu quandu ghjosu terribili sempre vive, u Tronu d'Articu hè u più altu in Edinburgh, a Royal Mile hè a più antica quì strada.

S'ellu ùn era micca per Robert , ùn aghju mai avutu cusì cusì cunfrontu in questa cità, in questu paese. Invece di e mani, camminamu quarchi via di e carrughji è i strati davanti di l'Edimburgo. I lettu à mè i versi di u so famusu cunfrittu è di Robertu. Senti nantu à un bancu in u parcu, abbianaru un ale scurou cù un nome divertitului "vihavi" - cervecita d'alcoolate. E aghju spessu cunformatu cù un stupidu, in u so avutu, una dumanda di vena in una data in una kilt. Rubertu hè assai aghjustatu di sta dumanda. Ùn ha micca capitu perchè avia avè u so vestitu tradiziunale di l'omi scotiani tradiziunali. Chì ùn puderebbe fà per una donna chì sì stanu amatu cù senza ricurdà! A mo manera in a fiorta di fronte di ella, decisu à furnishly furnish è à u stessu tempu a prupone una manu è cori.

Sapemu chì era una decisione precipitanti, ma, cum'è si diciunu: A caccia hè più forte chì servitori! Aghju invitati Asya in u risturante, induve a musica "live", più precisamente, a gaita boscosa sittentese, è induve u pianu naziunale più populari hè servigatu HAGGIS: a cicculata di un ramu cù giblets. Sapemu, Asya m'hà fattu cunnisciutu, chì, in u vostru parolle, sona, micca assai appetitissimu, ma quantu delicious! U mio piace, puru, apprizzatu!
Ùn aghju mai ubligatoriu a so apetta cù Robertu. Tuttu era honored by honor. À u kilt checkered, ghjè rinchjendu, basau solu a chaed tweed, calze calzarii, si porta, è in i cadaveri - una spore di cori - una purse pinnate nantu à una corpu largu. In tuttu questu, u mo Rubertu hè vistutu, è, ti dicu, era assai impressatu cù u so genaru. Nimu funny o ridicule!

In contru, assai eleganti!
Ùn sò micca sapete, perchè o prima ùn hà sappiutu ch'ellu ùn era micca indiferente à Rubertu. Eppuru passava tant'upiu tempu, hà maravigliatu! At least quan Rob, a vargogna, strincia da ellu stessu: "Ùn vulete micca à casare? ", Aghju avutu chì m'ùn pudia refuse. Credu chì era eddinburghu chì "murmutò" per noi. E senza ragiuni, hè chjamata a cità più misteriosa è misteriosa nantu à a terra. Allora sugnu chì Robert sceglie per Kiev per intruduciassi cù i so parenti è si maritàvanu. Inoltre, u mo contru hà vultatu.
Naturmente, aghju fattu cunvenzione biologica: prima, Asya hà risposta à mè à u ritornu, è in siconda, vogliu vuleva visità u Ucru. Era u tempu felice per noi. Dda sira, per via, Asya stendi prima cun mè per a notte, è in a mane dopu l'aghju coccu un esercitu scoccu: l'oatmeal è u salmone. Hè stata sorpresa di una cumminazione di prudutti è promessi in u futuru vicinu per trattà cun borsch e vareniki cù ciliegie. Aghju intesu chì eranu stati culpiti in e diverse culturi, è tutti dui avemu interessatu à amparà unu di l'altru quarchi novu.

Finu à u più minicu dettu.
Asya, per esempiu, fù amuzione da u fattu chì aghju tagliatu u greens cun scissors. Ella riittò à i nomi di i nostri platti naziunale: sopa di pollo "coca-faces", insetti di patata cù trota - "clap-shot", cù carne - "stoviz". Aghju ancu aghju osservatu cumu ella esercitu nantu à borsch: avete bisognu di fà numerosi operazioni, ma dudu ch'ellu hè diliziu! Sì, quellu tempu, pocu prima di abbandunà per Kiev, era per noi è Robertu un tipu di luna di miele, un periudu di ricunnosce l'altre pè veru. Erami in amore, ma ùn pruvà micca per perdè a nostra capella, perchè avemu sapi: a passione sferisce rapidamente, una festa di novità passa, è da avemu da esse adupratu di a vita di u ghjornu, a vita di l'annu. Semu devi esse nutatu chì a mo exaltazione combina perfectamente cù a praticità di Rubertu. Mi piace a so fiducia è a prudenza, u razziunalismu è a ternura senza limiti per mè. ... E dopu ci era un chjama à i genitori, chì littiralamenti l'hà dumbfounded. "Mamma, Dad, preparate!" Vi vene cù u sposu. Solu solu in a mo giustu!