Art d'origami da carta

Origami hè un artu anticu anticu, chì includenu a fabricazione di una varietà di figuri da u paper. Dati règuli di u genre, una creatività cumuna implica u travagliu chì u paper di diversi culori hè utilizatu. Ci ponu esse noteu chì l'usu di scissors, cola, tagliitura è lacrimi hè stata rimbritta. In regula, l'origami hè fatta da quatri. In l 'opinioni di i Giappunesi, una figura hè una curretta cumpletta di a forma. Hè per questa mutivu chì hà tutte e diritti di dà nascita di novi formi.

Pruduzzione di sti interpretazioni, pò esse sicurezza dichjaratu chì questa creatività hà un significatu filosoficu, per quessa chì ogni unchianchju deve sapere di fà origami da u paper, sapendu à u stessu tempu a prufundità di questu artu.


Origami in casa

Hè ancu pussibile di fà l'origami da u cartellu stessu. A cosa principale in questu business hè di ricusalli u vostru cantu di carta è acquistà una bona pacienza. Di sicuru, a prima opirazione di questu artu pò creà un impressionu nimicellu è primitivu, ma siddu si piglià a pratica, a certa manera perciarà micca cum'è un cuntestu complicatu.

Truvà un schema di fà un origami classicu ùn hè micca difficiule. Per esempiu, infurmazioni simili ponu esse truvati risorse per l'Internet.


Cumu aprile di fà origami da u paper

Inizio una pratica hè megliu da a più simplice. Per fà quì, piglià un fogghiu di carta di una forma di quadrato è pruvate per doppia l'origami di u livellu basatu. Hè propiu hè una quistione di una squadra, un pranzu di ghjustu è una frittella. Un quadratu hè a basa à creà tutti l'origami tipicu chì anu una direzione animali. Hè da u quadru chì pudete principià tutte e cose cumplicità. Per doblegà l'origami, nantu à una carta di carta, facemu multiplicate. Doppu àdallu a mezzura. U nostru scopu hè di fà un pleculu dopu l'appughjatu. Dopu chì, in a listessa manera, facemu a croce da i pleitini, ma digià in a direzzione di a diaggine. A stu momentu quandu i dobbe sò pronti, piglià un fogghiu di i cantoni in front diagonale è unete inseme. Comu u cunsigliu, u nostru quadru doppiu nantu à i rotuleti hà sviluppatu da sè stessu.


U spinner o catamaranu hè una figura famosa chì pò aiutà micca solu à creà origami, ma ancu com'è divertimentu per i zitelli. Pigliate una carta di carta è fate un corpu, chì deve esse simile à a forma di a piazza. Inoltre, riparemu a fetta in meza. Ogni mità di ellu ci vole à duminatu à a meza di novu, per pudemu formà una foglia. Dopu questu, avemu adupralli a partita, chì avemu una bella decorata cù parechji volte. In prima, hè difficiule di crede chì questa figura hà t'hà amiche questu una forma chì pò esse facilmente rilivitita. Avemu da piglià a partita nantu à i so fruntii opposti in u centru è tirete in a direzzione di i rotuleti à u centru di a quadra. In u risultatu, avemu bisognu di un hexagono chì hà un cut à mezu à u medio è quattru recintu libri. Dighjà a dui dui opposti è, in u risultatu, pudemu vedere u so turnariu chjamatu.


Pancake hà u so rolu speciale in u arte d'origami. In modu, per fà origami un nivulu di cumplessità, hà bisognu di sapè a forma di basa, una di e quali sò pancakes. Hè moltu semprici è divertenti per sferisce sta figura. Per fà questu, piglià un quadru di carta è dàchja tutti i quattru angles versu u centru. In fine, avemu un quadratu più chjucu, chì ghjè una panane.


È, in fine, per chì tutti i plegadibii per esse stallati senza tropezzamentu, hè necessariu di vigilà seguità a corretza di i rotuleti in ogni stadiu di u travagliu. Se ùn fate micca cusì, in u prucessu futuru, i plegani sò superimpiute à l'altri, svià l'elementi. In fine, pigliate un pruduttu di pruduttu, chì in certi casi ùn saria micca pussutu esse plegatu finu à a fine. Dopu avè maestru di sta arti à a fine, puderà scurdà di scopre e sfidi novi è pussibulità per a bellezza è cusì aumentate a vostra littura di mani.