Propizziunzi utili di u zuccu

Ci hè chì a nostra carabetta favorita hè una americana! Crece in i trópichi di u Texas è di u Messianu cinque mila anni fà, delighting the native with delicious fruits. In u paese di u rinu, hè vinutu solu in u XVIe seculu è fermu cascò à a tavula. Hè un gustu maravigghiusu è assai prudutti medicinali. Da ellu cumincià à fà cose cun assai ricetti per pratiche: frittu, steamed, fogghi. Ma in questu articulu avemu vulete dì riguardu di e pruprietà utili di u zuccaru.

In u nostru tempu, ci sò un gran numaru di varietà di calabresi, ci sò spezie perenne, decoratorii è ancu quelli chì ùn pò micca manghjatu. Oghje, parleremu di a carica più ordinariu, hà ancu da circa un centu membri. Molti varietà di carabina sò usati per l'alimentariu, anu fattu ancu u zitellu savurosu è savurinu.

Ciò chì hè in a cumpusizioni di u zuccu di zucchina

Oghje, ùn hè micca più un secretu per qualchissia chì u zuccheru di vegetale sò un fluidu strutturatu chì hà un effettu benèficu nantu à u corpu. Una zucca cumuni ùn hè nunda di esvenzione, hè u 90% di u liquidu compone di u licitu, perchè pò grandà grandi salutari. U zuccu di zucchero hè riccu di carotene, salti minerali, grassardi, proteini è vitamini A, B, E è K. sò ancu presentanu in u zucchinu. U zuccaru unicu di carattere fa cuntenenu vitamina K. A vitamina chì nurmalizeghja a coagulabilità di sangue è hè cuntenuta solu in calabacina, in altri legumi, ùn guasi micca fattu.

U ingredientu più preziosu in u zuccaru ghjacciu hè pectin. Hè un rolu impurtante in u metabolismu. Pectina reduce a concentrazione di colesterolu in u sangue, nurmalizà u travagliu di u intestinu, nurmalizà a circulazione perifèrica. U zuccu di zuccheri hà a capacità di purificà u nostru corpu di diversità sustanciosi: pesticidi, toxine, è ancu elementi radiactivi.

Propizziu di u zucchero

Contenutu in u zuccheraghju in Vitami A è E pulite i zuccaturi è aiutanu à mantene a ghjovena, a vitamina B manteni unghje e unghji salute, è aiuta ancu aiutu di ridivà di l'stress. Un altru zuccadoru ghjucatu hè utili per e persone chì soffrenu di malatie cardiovascular. U zuccu di zucca dà l'energia di u corpu è a forza, fruttu di friddi. Ancu l'insomne ​​pò esse scunfittu cù l'aiutu di u zuccaru.

Siccomu u zuccu di zucchine hè un pruduttu di pruduttu viticulu, ùn deve esse datu à i zitelli. U gastroinsetturista è nutricionista certamenti darà ricunniscenza nantu à i beneficii di u zuccaru di zucchina è contate di l'ingesta di u cunsumu di u so cunsumu, ma di u zuccheru ùn devi esse in bordu in una quantità di 2-3 beprorni per ghjornu.

Norma di l'usu di zuccaru

E persone chì sò in bona salute sò cunsigliate per vìviri un vetru di zuccheru in ghjocu 30 minuti prima di un manghjà cum'è una misura preventiva. Per migliurà u gustu di u zucche, pò aghjunghje zucchero di zucca o zucca. Pudete ancu aghjunghje u zitellu di limonu. Questa mutazione dà u vostru corpu tutti i vitamini e minerali necessarii chì vi portanu assai benefici per u corpu umanu.

Con qualche malatie, l'ingaghjamentu di zucchero deve esse aghjuntu à trè volte di ghjornu. U cursu di u zuccaru di pumu per almenu 10 ghjorni, in un momentu devia bisognu almenu 100 ml.

Qualessu tipu di prublemi pò aiutà di zucchero?

Quelli chì soffrenu di l'insomnju, aiutanu à sughjurnà a mezzura di un vetru di zucchero cù u melu. Pumpkin hà a capacità di nurmalizà u travagliu in u corpu, risurtannu in una persona chì sdaccò prestu.

Cù u ziddu di urolitisiis deve esse cunsumatu 100ml. 3 volta à ghjornu durante 10 ghjorni. Assicuratevi cunsultate cù u vostru duttore. U cursu di u zuccaru di zucca pò esse ripetuta dopu à 14 ghjorni.

Cù l'obesità, hà bisognu à espansione a dieta à u spese di frutti è di ligumi, mentre chì fà unloading days, cù solu zuccaratu. Per ghjunghje un risultatu notevolu, i ghjorni di viaghju esse realizatu 3 volte à settimana. Hè cunsigliatu di firmà à manghjà dopu à 6 ore.

Quelli chì soffrendu di u diabetes pò cunsumate manghja di zucchero, dopu un ingaghjamentu cuntenutu, hè necessariu di donate sangue per l'analisi di u zuccheru in u sangue.

A medicina tradiziunali parmetti à l'omi chì anu da malatia prutea per vìviri ogni ghjornu un vetru di zucchero di zucchero durante tres simani.

U zuccu di zucca hè aplicatu esternamente quandu cura l'acne, credenze, eczema, acne.

Zuccu di zucchero in cosmichi

A ricetta per una nutritiva maschera da u zucchinaghju: Imbossu: 3 cucchi di cavagliu, 1 è grigiu è 1 cuzzu. Meli, misu nantu à a pelle di a stare è tenite durante 10-15 minuti, dopu chì tuttu s'hè lavatu.

Tonic per tutti i tipi di pelle: Una fina capa di lana di cuttuni o una garza dressing, doblegata in parechje strata, mancianu u zuccaru di zucchero è appliice a face. Mantene a gasta bandage cù questu compostu per 15-20 minuti. Allora pigliate i vostri riti cun l'acqua fresca. Questa prucedura si deve esse ripetuta trè volte à settimana. Hè desirabili per fà 20 prucessi tali.

A ricetta per a zuccarera di culore

Pigliate una carattere ridutta in quantità di 500 grammi, un limonu in tuttu è 100 grammi di zuccheru. Pumpkin deve esse rossu nantu à un rossu finu, zucchero in u litru d'acqua. Aghjunghjite in l'acqua di zuccaru cù u zuccaru a zucca di zoppa è squeeze in questu questu u zuccu di u limonu. Puderà gusti è addistà cun un mezcladoru. Guariscenu a ghjacera in a frigorifera per micca più di un ghjornu.

Freshly Squeezed Pumpkin Juice

Perchè u zitelli freshly spressu hè bisognu à piglià una ghjovara carbina. Cut and clean the pumpkin and pass through the juicer, o squeeze it through the cheesecloth. Utilizà u pasticceria d'oliu per i mascarelli face.

Hè megliu esse spresse u zuccadoru davanti à a recepzione, perchè ferma perchè e so pruprietà utili.

Preparatu da u zitellu di ricetta hè preferitu pigliata in a mattina 30 minuti prima di colazione.

Contra-indications of juice of pumpkin

U ghjocu di zuccherosi hè contraindicatu in e persone chì anu avezza pocu, propensu à a diarrea è a disordini di u viaghju gastrointestinali. Semu devi esse nutatu chì u zuccu hè un laxativu forte, perchè pò causà un aggravamentu di sti malatii.