Cramps in i gammi: rimedii folklori

In questu articulu avemu dettu cumu à guariscenu cunvulsioni cù l'aiutu di rimedii tradiziunali. Sì avete esce da u dulore in a so giacca, perchè avete bisognu à piglià sta prublema seriu. A maiò spessu, cramps goffi sò in i musculi vitturi. I ragiuni ponu esse diffirenti: l'estresse, a fatigue di i musculi di a pierna, a mancanza di calcio in u corpu, u friddu, un longu spaziu in l'alimentariu, è ancu vinu variceva è i piani. Spessu cramps in li gammi si prisentanu è durmendu dorme. In regula, questu hè duvuta à u deterioramentu di u prucedimentu di sangue à i musculi di e gammi è da a pusizione incorrecta di u corpu in u lettu.

Cumu tratta i crampsi per a cuglielli cù i rimedii tradiziunali

Per esaltà i cramps musculari, avete bisognu à pusà per allughjà nantu à u lettu, fracassate i vostri zuttati o pezzi in u focu fiore parechji volte o ghjustu. Allora femu a massa di i tiniii è i pìcculi cù l'alcevuli è i pizzuddi, accuminciannu da i tips di i dèvule à i tacchi, è dopu da i tacchi, longu i musculi vitturi à i ghjinochje. Dopu à u massaggio chì deveru andate à cugliera è cresce e tene à un angolo di almenu 60 gradi. Questa impedisce l'ocurrenza di invistiti ripetuti è assicurà a pruduzzioni di sangue. Hè piacevule à massaggià i pede cù l'olii essenziali, l'oliu di laurel aiuta bè. Per i patrone hè assai efficace per fà i bagnu di cuntrastu per i pedi, tone à i vini.

Cumu caccià i crampsi di a perra

Prima di vultà à u lettu, pruvate à fà eserciziari senzeli:
- mentre nantu à a vostra back, pruvemu da torce u nostru pede, cum'è se vulete usà i ciclisti i pedali.
- Oghje i nostri culi nantu à noi stessu.

Dunque agghiunce calcium
Se seconflussioni frequenti sò, pudete significà chì u vostru corpu ùn manca calcium. In a dieta, deve esse introdutte parechji prudutti d'aghju (casgiu casgiu, formaggio), sesamo, fagioli, cereali. U ghjornu hè necessariu di manghjà da 4 à 5 taglioli di tè di meli, cum'è u meli manteni in un organu di calcium.

I exercici simuli per a prevenzioni di i vultuli in i musculi gastrocnemius
L'esercitu debite esse fattu incicatu è in paese.
- Oghje nantu à i tacchi, aghjunghjite i dite risposte è mantene stu equilibriu per 10 segundos - l'avemu fattu 7 volte.
- Travagliate a perchè, trasfirià u pesu à l'arghjintedda di i pedi. Seconcecate per un pocu minuti, cambia i vostri zicchini - 5 volta.
- Arrassamu nantu à i dintorni, perchè i tacchi sò ghjunti fora di u pavimentu è bassu bassu i strapianti à u pianu,
10 volta.
- À u pianu aghjustemu un bar un metro in longu è una altezza di 5 à 7 centimetri. Pusenu i pedi di i pedi, perchè i dete eranu nantu à a bar, è i tacchi eranu in piena. Traspendu a pianta à a manca à a manca à a diritta 5 volte.

Treating cramps per u patruni cù rimedii tradiziunali

U zitellu di limonu

Questu remediu tradiziunale aiutà à quelli chì sò crampsi in i so gammi. Duoppu un ghjornu, in a mattina è in a sera, trattemu i pezzi cù u zadellu di limonu, è lasciate. Allora pudete messiate nantu à i scarpi. Ripetemu sta prucedura ogni ghjornu à dui simani.

Laurus
Da i corsi di i pierdi è e mani ffernati da l'oliu di l'oliu: per questu ci aghjustanu 50 grammi di foglie frutti di pratunelli, fate e foglie cun 250 ml oliu di girasole micca rifinitu. Ceramu u bancu è aghjunghje in un locu fridolu durante 12 ghjorni. Allora ci stinzanu. Se avete purtatu a manu o pede, femu l'oliu.

Cramping in tossed muscles
- Cù rampi nantu à i venti di e gammi, avete bisognu di cambià a pusizione, per questu a righjunghjini a vindetta, perchè dopu trà i pads di i soli è i dettati versu u ghjinochju.
"Emu seti à pusà è pusate un lamentu di curaghju qualchì volta".
"Arruremu è trasfiriu u pesu di u corpu à a perna sdegnata". Dopu un pocu tempu, a circulazione di sangue cresce, è a sensibilizazione di a soe ripigghia.
- Piglia un inguantiu calvinamentu è fremu u to pede.
- Massaggio i peri, passendu da i dèvule à u talellu, è poi masajuleghja i corbii da u pinnimentu à u ghjinochju.
- Per prevenzione di cunvulsioni gastrointestinali, femu a massa di i musculi sottu i ghjinochji. Sì i convulzioni si sò in e mani, da puderà frullarè e mani da e mani di u dete, andà finu à l'spalla.

Dopu à u massaggio chì deve tombà, pusau un grossu manta sottu à i vostri pedi. Questu postu impedisce à e rivuluzioni ripetuti è assicurà a pruduzzioni di sangue.

Un cunsigliu cumu per fuglià e crampsi di i peri
Pigliate a pusizione di u calciu è cumincià à espressione contu.

U metudu nurmicu
Sì a notte sò i peri anu aghjustatu, perchè pudete pruvate di fà. Pigliate una bastone sia vittoria cù una durata di 25 à 30 centimitri è un diametru di dui è cententi metri. Cù stu bastone, da 1 à 2 volte à u ghjornu, appricamu 100 punti in a base di i dete nantu à i pads. À u tempu, ti scurdate di i cattivi.

Celestial
Mandaremu sceglie u zucchinu di a celidonia è l'aghjunghje cù a vasellina di petroleum. Pigliemu una parte di u zucchero è di dui parte di a vasélina è a mischiglia è aghjunghjeghja i nostri mani è i petti ogni notte cù un ingfie risu. Hè quì i posti induve ci sò cìmini, una massima massa, per avè un upertu effettu. Fate prima di cammari ogni ghjornu. Grazie à questu remessu folk, dopu à dui simani, dui cramps farà.

Tincture of yarrow and thyme (thyme) da neurgia

A sta tintura ùn mancanu istantaneamenti, ma porta u sustegnu. Pigliate 10 grammi di u faraghju è 20 grammi di sputichi seccu, pour 200 ml di vodka, se avete l'alcohol, hè megliu aduprà. Insistemu da deci ghjorni, perdurà periscizzà. Sta tintura hè bè coghju. Calmene u dulore, rilassate i musculi chì sò strambi. Parechji volte à u ghjornu, aghjustemu u fasciu di u focu affacatu, avemu bisognu à calà a mansa.

Legami
Sì avete avutu cunghjuntu per una mancanza di putassiu, allura u ligamule cuntene assai putassiu, u zincu hè u vostru salvamentu. Per fà questu, preparanu un travagliu di levitu: pigliate i capelli di u panne di centole è filli in acqua fervente, insistenu 4 ore, sughjate è aghjunghje un levitu pocu. Partemu da a biera per 6 o 8 ore à camminate in un locu caldu è poverò in u frettu. Prima di l'usu, aghjunghjenu a mel è u zuccheru à u gustu Trajemu davanti à pranzi 100 ml. Cusì, per tuttu u mesi.

Capicorsu di cipolla com'è rimediu folkitu per cunizzioni
Pigliate una cullizzioni di cascaredda di cipolla picchita, pour un vetro d'acqua fogera, è aghjunghjemu a zuppa di 10 minuti. Viuramos a notte. Dopu u primu vetru di spasme, ùn sarete micca disturbatu di notte. Fate cusì cusì, è pudete scurdà di cramps è e pastriti.

Adonis
Zalem a tablespoon adonis una è un vintzo di focu di acqua fogera, insistemu à un locu friddu per duie ore, da pudè filtrà. Pigliemu infusione trè volte à u ghjornu nantu à una cucumbered. U cursu di trattamentu cun questu remessu folklore hè di 10 ghjorni.

Legli cramps: da quale è comu trattà

Cammilla
Pigliate una colazione di chamomile in dui vetru di acqua fogara. Insistemu 40 minuti. Vagliu trà e manciari durante u ghjornu. Avete bisognu di manciami patate cociuti. U ghjornu oghje femu a rimedià sèguinu: pigliate 2 cullizzioni di pappezzosi senza pesti, avemu da ellu cù l'acqua di fioru da a sera, è u ghjornu dopu sta infusione sarà borrava in un vetru in u cuntu di tè, u pangutu seranu manghjatu. Cusì, cù i pappezza cù u chamomile, pudete scurdà di cramps.

Magnet
A Culunuvia, in quantu annunziate, aiutà à rinunzià i magnetichi più cumuni. In u spaziu di cunvulsioni, mette un magnetu. Un minutu è un cantu passanu.

Salt com'è rimediu pupulari per crampsi in u cugliu
Quandu cramps si cumincianu, fate un salinu à u punta di a lingua è a mantene a bocca aperta. Chjucchii duranu da 3 à 5 minuti, è da seguità caccià u salinu da a lingua.

Pani di centu seccu
Da i cramps, a ricetta seguente ai aiuta: seccu i rusks da u panicu di cente, fate l'acqua fervente, insistite 4 ore, fassi è aghjunghje un levitu pocu. Uttenite in un locu calellu per camminate per 6 o 8 ore, poi poveru u zitellu in buttigli è mette in a fria. Prima di a accumpulazione, aghjustà u melatu à u gustu. In un ghjornu duvete bisognu 2 vetru.

Rucciosi da a neurgia è a putenza
Pi curalli li crampsi, a neuralgia aiutà à i rafforza. Avete bisognu di trattamentu di i radichi di ravanu di cavalli (200 grammi). Horseradish, cardo, annantu, un, petit, rascadoru, per avè un catu. Pigliate una mezza litru di oliu d'oliva è a mità di un kilogramu di melellu naturali. Pudiste è fatevi u mischju in a fria, è quì hè deve di guardà sta mezra. Pigliemu à 20 minuti prima di pratiche nantu à una cuccaia troppu trè volti à ghjornu.

In u focu afflittu, avete bisognu à fà comprime cù puru rafforzone, solu per esse ingestiendu u medicamentu. Pigliate una gran fogliu frescu di ravenna, hè smaratu cù u melatu, è nantu à i tempi sprinkle salt. À u focu dulore, aghjunghje una foglia, misi un pappatallu nantu à u coghju è u corpu cù un figliu. Vulete sguassà a cumpressione di a matina, i restu di a cumpressa smoem da a pelle cù acqua calda. Cusì avete bisognu à trattà per una settimana è da quì a regula neurale.

Herbe
Per ùn micca per disturbà e cramps, avemu da preparà una cullizzioni d'arbe: per a preparazione hà bisognu di grassu: u borsellinu di pastore, u trippu, a spina, menta, spugna, nettli, pane d'oca. Pigliemu tutti l'erbe in quantità equivalenti, mischiendu. Pigliate 100 grammi di cullizzioni è pour 200 ml d'acqua, portene à foglie è fate a coccia 15 minuti. Allora lasciate durante a meza ora a insistir. U calzu sarà riccu. Pigliemu un cullette altu, pour acqua calenta quì, a tampiratura ùn deve esse più di 40 gradi. In un bucchinu avemu sfassatu u calzu è pusau i nostri passi in questu. Hè necessariu chì l'acqua ciperò i vindimi di i pedi, ddi posti in quale i convulsioni sò allargamenti. A durazione di u prucedimentu deve esse 20 minuti, tali prucessi - dece, u procedimentu deve esse fattu ogni ghjornu. Eppo i cattivi aghjunse à andà.

Per ùn avè ciuci in i gammi:
- liberate di l'excrementu pisu,
- ponu calà,
- Evite cundimi prolongati,
- fate sporta cù a mustarda in un ghjornu: per 3 litri d'acqua - una culloca di mustarda.
Se regularmente masajeate u to pede cù etere ginger etileale o camomile, questu impedisce cusì. Ogni ghjornu devendenu manghjà - verdura, frutti, fagioli, casgi, cheese.

Per a prevenzioni di crampsi di uceccu piglià droghe chì cuntene magnesiu è calciu. A dosi di ghjornu: da 500 à 1000 mg di magnesiu è di 1000 à 2000 mg di calcium. E duvete a vìviri un vetru di acqua calda ogni ghjornu cun una cullizzioni di u meli è l'acitu di sidru o o zucca di limonu. Pudete eliminà u déficit de potassium, se più spessu ci sò bananas è oranges.

Prima di vultà à u lettu, fate à cuntalli cuntrastate pè u bagnu è pigliate un canciatu cuntrastu. Sì avete varicesi, u cuntrastu ùn deve esse forte. In l'acqua, pudete aghjunghje a grass, chì hà un'annunziu anticonvulsivu - hè peppermint, valerian, sardine, foglie di latru, alfalfa, cavallo.

Quandu s'appurtavanu aiutà u oliu d'oureta
In cramps nudughju per i olii di mustarda di i metri di notte. Ai aiuta per u modu.

Da i pitture
Per u trattamentu di crampsi in u cugliu cù i rimedii tradiziunali, preparamu a mutazione, pigliemu in ugguali proporzioni l'erba: viscotta bianca, fiori marigoldi, zucchini è foglie di rufarro, tè durduzzu duce, clover bianco. Si mischjà a mischiglia è pigliate una culloca di a cunfluenza, cunnetta cun un litru di acqua fogera è per 10 minuti avemu da piglià in un bagnu di acqua. Dopu à 30 minuti insistemu, è da pudemu avè filtratu. Aghjuste u bandage, plegu in parechje strata in questa infuzione è avemu da cumpressione nantu à u focu dulore, manteneu per almenu cinque ore.

Avà sapete per trattà i cunvulsioni in i peri incù rimi remediesi. Per queste simule cunsiglii, sarete sano!