Scrizzione di tastu di Correct

Allora, in uni pochi minuti i ghjorni chì saranu assembleati, è a tavola ùn hè micca messu di dispostà. Ùn si scherza da a cucina à a stanza, è ùn sanu micca di induve cumenciu.

Un mantellu biancu strisce hè preparatu, ùn deve a doppia in u centru è di ferru di u focu. Di règula, i ravagalli di u mantellu vuglianu i gambi di a tavula, è di i costi ùn deve più chjinate più di 25 centimetri, ma micca sottu à i posti di i chjusi.
Pudete mette una tela sottu u mantellu. Allora sarà chjusu, u chjappa di i piatti sarete silenziale, i pranzi chì anu sguassatu.
Cumuzione di serviziu, fucalizza nantu à u centru di u tavulu. In un latu di ellu, u primu - u pianu cintrali - hè colpi, da quale altre platti sò colpi in i partiti right and left. Arrange small platti, è nantu à elli - barbi di snack, ritruntanti da a borda di a tavola per 2-3 cm. A distanza tra u pane vicinu ci deve esse à 60-80 cm. À a manca di u mercatu, pate u pirozhka. E à a destra, i cutidianu chjappi in u latu internu. Prima per u sicondu cursu, è poi per i bar snack. In a listessa sequenza, postu i garbi cù e cornu, solu à a manca di u piattu. Cullerimenti di casgiu, una furcedda è un cultile pusatu davanti à un pianu.
A napulita si deve esse posta più corrente à u left of the fork. A manu dritta, una napulita ponu esse postu, in casu chì ùn ci hè micca mancu à manca. Inoltre servitori cun un capu, un triangulu, una cannila, un fan, etc. pò esse mette nantu à una piccula stazzana.
Prima di un grande cutidianu, mette un vetru di acqua è un vetru grossu per pasticcini o mezclatori per u mischju.
I frutti sò sirvuti in vintule. Sittite e cose in taglioli petite, fendu alloghji in cilugii.
L'acqua minerale, bevande dolce in bottiglia di vetro, pusate nantu à e tàvule di a tavula, mette à «bouquet». Fate cusì cù buttigli di plastica. Inoltre, in i dui banni, oghje u zuccadori è i prudutti domicili fate in jugs.
Intreccia fredda, parte cuciata da un pezzu, organizanu in modu uggu, per quì ponu esse prumossu purtate à ognunu di i invitati. Per fà i pratici nantu à a tassa più chjucu, ricumandemu à preparà "assortita". In u centru, aghjunghjenu un pezzu "unghju", decoratu cù appetizing e bella. Ùn bisognu micca di mette l'appruvamentu in ogni platu per a so impositu nantu à i piatti.
S'ellu parechji mistieri, l'anziani, in certi volti, s'actuale u clientele, chì offre un pane da un grande platu. À u stessu tempu, u mette nantu à a platu di u clientellu, chì venenu da u dirittu right. S'ellu stessu prende un trattatu, a vende à a manca.
Quandu finiscinu di serve, aghjunghjiteghji di fiori in u centru di a tavula o à l'arme, ma di manera chì ùn impediscenu ghjente è ùn impediscenu micca a cunversazione.