E règiche fundamentale cumu serve l'elite nantu à una tavola festiva

Ogni tavola festiva hè assai difficiana di imaghjine senza esitenti elite, per esempiu i vini è cognacs. Ma solu quelli chì veramente capiscenu i reguli basi cumu serve l'elite nantu à una tavula festiva ponu veramente amori di sti betu? Cumu hè bisognu di cumpagnie l'occhiali cù questu beatu divinu nantu à una sera festiva è cumu utilizà? Sò questi quì, è parechje altre dispunimenti chì avemu da pruvà risponde in u nostru articulu di u ghjornu.

A lista di e reguli fundamentali di cumu un vinu d'elite hè servitu nantu à una tavola festiva hè una "pedagogia" entera, chì ùn hè micca solu simplice ca a listessa scheda di tavuletta. Dopu tuttu, hè vini di elite chì devenu esse bè cumu è bè cù servitori davanti à l'invitati. I règiche di basa dicenu chì, senza ellu più da u regule rigulari di a currispundenza di i platti di culinarie è di spiriti, hè necessariu di serve u vinu rosatu cù i pezzi di carne è à pezziali - solu in biancu, è di qualsiasi postre chì deve esse accumpagnatu da champagne spumante. Ma, à a data, pò avè sempre avvista una tendenza chì sta regula hè apprupta solu in l'avvenimenti ufficiale. In altri casi, solu l'ordine di u vinu hè spargugliatu nantu à a tola: i vini cù una grande perseveranza sò servuti prima di vini cù menu menu seccu, prima di dolci è i vini bianchi sò sempre servuti davanti i vermi. Inoltre, i reguli per "aumentà i diplomi" di a biacca sò assai pertinenti. Questu significa chì u più dèbbulu, da a presenza di l'alcool in a so cumpusizioni, u vinu hè sempre servitore davanti à i forti più forti.

Allora, cumu serve à u vinu à a tavula. Ricurdativi chì, prima di serve u vinu nantu à a tavula di festa, fate una cura particulari à u vetru o u vetru in u quale l'abbandunarà. I reguli dicenu chì hè assai depende di u disignu di u vetru stessu. Di sicuru, quì ùn hè micca in tuttu nantu à a capacità, postu chì hè per questu chì ùn sò micca esse strette. Quì ci sò liggi basi di forma è forma di u vetru, chì deve esse adirutu.

U vinu devessu solu esse spustatu in un vetru, chì hà una perna, perchè hè per questu legu è hè necessariu d'alzà un vetru durante u travagliu. Vini bianchi è rosati sò cunsigliate per vìviri in una forma ligeramente frigia (finu à 10 gradi). Hè ancu appruvatu di dichjarà chì sò questi i vini chì acquistate u so gustu è l'aroma veramente dopu à a rinfrescenza. A strada, u periculu di u prugettu, u più chì deve esse chjapputu prima di serve. Ma u tipu di vinu russu, per contru, sò cunsumati calde (finu à 15 gradi).

U vinu russu hè spessu sirvutu in vetru chì sò unipochi più grande chì averebbi per vini bianchi è rosati. I vini spumanti e champagne sò generalmente sirvuti in veture alte è estresse, perchè e bombe in ghjucà chjaru. Pouru eddi ùn anu micca sempre à a cima, perchè ùn ci hè spaziu per spuma, ma dopu chì hà stallatu, pudete assicurà cun bè di sparitu. Per via, hè cunsigliu per friddà u vinu spumante o champagne finu à u aproximadamente 7 gradi. A cosa principale in stu mutore ùn hè micca di soprissallu, altri ùn pò micca sentitu u gustu è l'aroma di stu vinu in tuttu è u voluminu. U megliu modu di enfilarà hè un cuntainimentu specialu cù u ghjacciu, induve pudete pacà una buttiglia.

Cognettu Elite anu ancu a so propria capacità speciale per u cunsumu. Cognac devenu sempre sirvutu in u vetru especial in a forma di un keg, chì sò ristritti à a cima. I precondosi di scorri cunceanu sò un terzu di u vetru (circa à u centru di a so parti più larga). Pi cunsigliu un vinu di cuncecu cunghjunghjini cunsiglierevule à a palma da quì sottu per chì a vintizza di u vetru hè trà e dintorni media è anellu. Per via, ùn si scurdate di u cognac devi esse caliu da a manu per 2 minuti per sente l'evaporazione di u so aroma. Avete bisognu à u cuncecu, facennu picculu sips, altri ùn pò micca tastà u so gustu.

Per via, ricorduvammi ricordii vigneti è cognacs in a so forma uriginale, quella hè l'indicatore principal quì hè a dispunibilità di capacità nativa in a tavula. Ma tutti l'altri vini, siddu vulete, pò esse spressu in un decantador especial fattu di cristallu o vinu ordinariu.

U buttigliu cù vini eranu aperti abbandunà ch'elli ponu vendi in vetru, chì ùn hè micca applicatu à u vinu russu. Stu vinu hè cunsigliatu per uncork in anticipu, per quessa era quì à a temperatura di l'ambienti è "respira", chì a facenu fragranza è tastier.

Per verificate chì i invitati sò sempre chjucchiati di copre, hè a prerrogativa di u pruprietariu. Hè per questa raghjunghja chì hè necessariu di serve a tavula per chì tutti i cuntenenu cù licori sò direttamente vicinu. Se a tavola festiva hè assai grande è l'anzianu ùn hà micca l'uppurtunità di servizinu à tutti, ci hè necessariu d'alcuni di a famiglia o parenti per unisce à u casu. A cosa principal hè chì ùn hè micca stata invita per l'assistenza di una donna, altri contraria tutti i canoni di l'etiquette.

U vignaghjolu vende u primu vinu in u vetru, è davocatu, pruvate sta zitellu à u restu di i invitati. Dopu ci hè bisognu à cumpiendu e so vetru di clientni è, dopu, cullò nantu à un vetru chinu.

Per piglià vetru in i mani per pronunziari un brindisi hè necessariu in questu ordenu: parte da l'estremu left è in u listessu ordine. Ùn vìvi micca u vinu à u fondu dopu a tola fala.

È, finarmenti, ricordate chì per serve e boni forti prima di manghjà ùn hè micca cunsigliatu à tutti. Siccomu sti zucchiatimi pò spuntà u nostru gustu. Serà furtunatu s'ellu vi daraghju un vinu biancu seccu o biancu, champagne, o vermouth. Questi bevani l'appetite è aiuta di inizià è mantene una conversazione. Per quessa, "avè guadagnatu right from the door" hè nunda solu un tonu malu, chì deve esse evitata in ogni modu pussibuli. Per adherite à sti règuli, puderete turnà ogni festa in una festa, sintendu à a stessa volta una verità estetica, chì sapi manera d'utilice correctamente e variità di cumuli d'elite. Bona furtuna!