Se un adolescente riceve trè

Adolescence di un ziteddu hè più difficiule per parenting. Hè cuminciatu à opposti u so cumpurtamentu à u mondu sanu è, prima è primariu, à a scola. Se un adulescente tene un triplu, hè bisognu di penserallu seriu di a so rilazioni cù l'altri. Hè in elli a più frecu chilò l'esencia di u prublema, perchè solu in casi raru, u zitellu ùn hè micca capaci di trattà cun u prugramma di furmazione.

Quandu un adulescente ghjunghjenu qualificari calchi, sparghje assai interrugati, chì sò casi quasi impossibili di risolve. Prima, i genitori inizenu à scold à Ghjesù è falla per fà a cumpagnia più più cucia, è da esse solu ricusate. Cumu actu correctamente se i giovani accettate très triplets è deuces? A psiculugia di u zitellu chì revela u significatu di u cumportamentu aiuta à risponde à a question.

L'adulescente hè nervu, per via di e raccolari familiari


Prima, i genitori deve pensate di a so propria relazioni. Statistiche chì u primu mutivu di qualificazioni adulescenti male hè una relazione cumplicata trà i genitori. In ocasioni stu momentu ùn abbandunò senza attenzione, perchè a famiglia pare chì esse excelente. Inoltre, ancu un scandalu o una bargeria causa prucessione emocionale intensa in l'adulescente.

Se un adulescente hà parechji trinzii è deuces constantemente, ellu hà in sufrimentu severu. Tutte e famìglie createvenu un ambiente ideale per i so figlioli. In fronte di difficultà constantità, i giovani ùn pensanu à pensà à studià o cumunicà cù u restu di u mondu, ùn sò micca quistioni di a relazione di i so parenti. Questu hè un esempiu simplice, chì mostra chì sottutiliu tutti i zitelli sèntennu i disputanti di i genitori, perch'elli ùn anu micca accettatu in nessunu modu.

Attitudine di l'adulescente cù associate

Per un adulescente, i raporti cù l'altri sò una parte impurtante di a vita. Pensa nantu à e parolle di altri parechji, maestri è semplice paseri. In cunstante hà scuntatu numerosi difficultà è riceve triplicate è deuces. Questu ùn hè micca un mente inutore, ma hè più un esempiu excelente di l'attitudini à u mondu vicinu - disprezzu.

Sì un adulescente ferma qualchì qualchì uccisu male, ellu ùn hà micca pruvatu o vole pruvà à u mondu sanu chì ùn hà micca bisognu più. À questa età, i zitelli ùn pensanu micca nantu à u futuru, per elli i trè persone sò punti semprici, è u certificatu è l'educazione superiore ùn sò micca interessanti.

Ci hè parechje razze per questa attitudine, ancu se i primi signi di sbagghi si manifesta in i maestri è i pari. In ocasioni i giovani accede à l'imprese, induve si tratta d'amparà a so solvenza in altru modu. Ùn si intersecanu cù un prugressu sante, cusì ponu in tuttu à u pianu secondu.

Quandu u maestru hè a causa di cunfrontazione cù u mondu, a situazione hè più cummata. In questa ora, in scoli generali solu uni pochi maistri sò pronti per "dà entrì in tuttu u so travagliu". In seguitu, i adolescenti sentenu amore è cura, ma avà tuttu questu hè andatu. I personae adulti ùn capiscenu micca i adolescenti è rifieghjanu l'opinione, u risultatu, un affrontazione cumencia, sviatu à qualificazioni falli è riteneghjendu à studià.

A situazione quandu i giovani accumincianu a ricivete trillizzioni hè sempre critica. Hè impussìtellu di evitari. Stu piriudu in a vita vede prima o dopu, anche i genitori in u tempu sentenu u crescità di a tensione di relazione, per esempiu è allizione a situazione. Ùn hè cusì difficiule per falla questu, serebbe bisognu à sente i vostri figlioli. Hè megliu per anticipà tutti i pussibuli errore in anticipu. In questu casu, e cunsequenze seranu assai più amori è passanu assai più calmu, senza cuncipitalità u cursu silenziu di a vita d'un adulescente, è di i so parenti è di tutti i persone.