Insegnite un zitellu per cunzone

Avete bisognu di principià cù u mo figliolu, ma ùn pudete fà micca in un annu è mezzo, ma quantunque prima, sei mesi. R recalculate tuttu ciò chì hà una mulchita: dui ochji è l'ore, dui mani è piedi, un nasu, etc. U Kid li piace à vede è discuttu propiu di novu è di novu, è dumanda:
"Induve sò e so perte?". Hà esse dimustratu, è dite:
"A Kolya hà du dui peri!" - è aghjunghje: "Eccu un è quì hè u sicondu". Allora ellu è u zitellu ùn cumincià à studià u cuntu da una à dumila.

U manuale più universale per a docenza di matematica hè dete. Accuminciassi cù un handle. R recalculate i vostri dite, ammucciate uni pochi è cuntate quantu hè mancatu. Oculze tuttu è acquite acquisto cù u cuncettu di cero. Sittite un dettu da l'altri è sapemu chì cinque sò unu è quattru, dui è trè. Allora aghjunghje a seconda penna. Un diaspente di a manca era guidatu à visità i dettati da a diritta, è sei dettendu. Allora vinni n'avutru, è ci era sette, è cusì.

R recalculate tuttu ciò chì ghjucanu: "Quì ci aghju una gallina, è quì - dui elefanti". O dumandate: "Quantu animali viaghjanu in trenu?" E tù stessu dicenu chì u zitellu hà principiatu à capì cumu a risposta à sta quistione: "Dui gatti, trè cavaddi, un camellu, etc." Criistate situazione chì u zitellu qualcosa per contà o dà un altru ghjinuu o persona l'u dirittu quantu di fiori, manzili - qualcosa.


Immediatamente, in u ghjocu, pudete furnisce elementi di l'azzioni matematichi, intruduce a cumpusizioni di u numeru. Hè esse, vo pudete esse struitu a so cumpagnia in i vostri carritteri è risolviu tù stessu davanti à u zitellu. Per esempiu: "Un elefante ghjunghjite à u cammellu per visità a nave, è dopu dui monos. È u cammellu avia trè persone "o" A zucchera fugliale cù dui cunfi è dui cù colti, pittate e quattru pezzi in una cestera è andò in u boscu à un lumberjack famoso (tuttu questu playu cù ghjucate o ghjucanu à ghjucà cù roli). U lignu fù visitatu da dui cazirs. A zitella fece tè, è si cuminciaru à bevià cun tufoni. E resultò chì tutti avianu un pie. Perchè ci erani quattru persone è torti, era uguali. Ùn fucalizza l'attinzione di u zitellu annantu à ciò chì deve bisognu di cuntà, ricordate o sente. Chì u zitellu sia purtatu da u ghjocu, è tuttu s'hè ricurdatu da ellu stessu. Ùn àbbia paura di dà u cuncettu di a multiplicazione è di a divisionu: hà custruitu trè case di quattru bucelli - solu à dotze cubbi! Diventemu e sei animali in trè animali, duie per ognuna!