Caccia e rejuvenating face masks

Ogni petra ci vole à vede più chjucu ch'è i so anni. Per questu, a mità femminile di a pupulazione usa una varietà di cremes è masks. Parechje prefessu shopping for beauty products. Ma, sfurtunatamenti, micca tutti l'utili di magia è boni. Dunque, quarchi utilizzu maschile di i rimedii tradiziunali. Siculi mascarati ùn sò micca pitruli di e più magichi è sò assai faciuli per preparà.


Maschi exhibanu un'esistenza cumplicata nantu à a pelle face: suavizante, refrescante, tonificanti, astringente, bleaching, biostimulating, purificazione è restaurazione.

Mustarda facial mask

A so mascara si deve appiecata à i spazii più sgradendu di a pelle. Prima di applicà a mascara, a pelle deve esse lubricatu cù una nutritiva crema. Dilute la mustarda secca in acqua calza è appliice a tela di cuttuni. U teatru hè cupartu da una faccia, cima cù una siccica è sia sette minuti. Suhuyugorchitsu pò esse rimpiazzatu da una mustarda di gesso. Dopu quì, sguassate u maschere da a to fàccia cun l'aiutu di l'oliu vegetale (preferibile l'oliu d'oliu).

Mustardmask pò esse fatta più di una volta per a simana. In casu di danni à a pelle, ancu cù a pelle sensitiva, sta mascara ùn hè micca cunsigliata.

Una maschera per a faccia cun zucca o zucca di frasi

A pelle di pulitica prurimpiata deve esse aplicatu di zucchero di fragole freschi o di terra per vinti minuti. Dopu fattu quessa, a mascara hè lavata cù l'acqua fresca è una crema nutritiva hè appiicata à a faccia. Dopu tali masochki a vostra pelle sarà alluminata, viscosa è fresca. A mascara hè adattata per tutti i tipi di pelle.

Mascara cù un co-driver

Per fà sta mascara, debite di mischjà u zucchinu di u pilone cù un latti o crema agria in una ratio di 1: 1. Se tenete una pelliccia oleosa, hè megliu utilizà u latte, se tenete una mugla nurmale o secca - usa crema agria. A mascara chì deve esse guardata à quindici minuti, dopu a quale hè lavata cun acqua fredda.

Takamaska ​​hè megliu per i femine cù pelle flàccidu è arrugata, è ancu quelli chì sò cù pigmentazioni forti nantu à a faccia. A maschera à u vitaminizeghja, bianco, u tonu, dà a pelle viscosa, giovane è frescura.

Mascara per a faccia è u lattice

Pigliate una uva è fogghjela in u latte. Allora da a manzana, fate un pisellu è u metti nantu à a vostra parolla per vinti minuti. A maschera alimenti, suavice è rejiminene a pelle. Aduprà sta mascara per a pelle secca, oleosa è nurmale. Prima di applicà a mascara, aplicarle a faccia crema.

Face Mask for Men

Pigliate un pocu di grammi di levitu è ​​fremu cù u latti si tenete a peddi nurmale. Per a pelle seca, hè cunsigliu d'utilizà l'oliu vegetale, è di fatty - 3% solu di iperòxenu di l'idrogenu. A più mascara chì deve esse appiicata à a faccia di deci minuti. Grazie à u grande cuntenutu di i vitamini di u gruppu B, a so mascara vitamina à a pelle, fa chì si suppli e conduite à tonus.

Maschera di melone-glicerina cù farina d'avena

Pigliate una cullizzioni di glicerina, una cullizzioni di u meli di liquid (cal), dui spoonfuls di purificatu d'acqua è una cullizzioni di farina d'avena (pò sustituisce a farina di granu). Immediàtu tutti l'ingredienti appaghjatu finu à ottene finisce e aplica a mistura nantu à a vostra faccia à una meza ora.

Sì avete scurdate, di a pelle seca o nurmale - aduprate a faccia 1-2 vittori à settimana per un e un mesi. U cursu di trattamentu hè cunsigliatu per ripetiri dopu trè mesi.

Mascara glucerine di melone cù aloe juice è pate

Per fà sta mascara, pigliate in quantità equivalenti ingredienti: sokaloe, glicerina, acqua, calce, mel, farinata d'avena. Tutti l'ingredienti mischianu à appiccià è applica nantu à a faccia à una meza ora. Sta mascara hè adattata per i femine cù pelle secca è secca. A maschera deve esse fatta duie volte à settimana per un mesi. U cursu di trattamentu hè ripetutu dopu à trè mesi.

Maskata cù saquelmon, grasse è grassa

A so mascara hè ricumandata per fà cunsevule, sidimenti secchi è normali di a pelle. Razozrite una gàngula cun oli vegetale (l'oliu o corn), aghjunghje à un mità di zucchina di zucca di limonu è una metà di zucca d'acqua. Tutte l'ingredienti sò misure dilettanti è u mistu resultante hè appiicatu à a faccia cù capasti (trè pilate). Quandu u masked s'imbressa, sguassate cù un inzuccu di cuttuni dipped in acqua. Quandu si sguassate l'exceceri maskeri, lavate a to face cù l'acqua fresca è masajuleghja a pelle cù una crema nutritiva. U cursu di trattamentu - da sei à deci prucessi.

Mask avec sokomaloe

I Takamaskas sò sceglie pè a pelle secca è scarsa. Per fà, aghjustate 10 grammi di oliu vegetale, 20 grammi di lanolin, una cullizzioni di soda di acqua e una culloca di l'acqua cù u borax dissolt in questu. Stir all the rest of the homogeneous mass. A più mascara si deve applicata duie volte à simana durante un mesi.

Face mask for sai

Grate annantu à un rossu finu, mischjà cun u grigiu di uva è a crema. Applica a maschera à u lique per vinti minuti, sguassate cù un inzuccu di cuttuni dipped in acqua tibia. Maschi di codre sò limpiinosi bagnati, blanchi, freschi è tonificati à a pelle. Sò adattati per i femine cù a pelle fading. L'imacis cù ravane, persimmon, rowan è ravenna han un effettu similare. Prutilate cum'è maschera saiva.

Mascara in una zina

Takamask hè adattatu per a pelle secca è flabby. Pigliate dui cullizzioni di e sali di linseed è e vede un vetro di acqua fogera, foglie e fossi nantu à un focu lento durante quinze minuti. Cumpressate a mistura risultatu, è aghjunghje una cullizzioni di arcilla bianca à questu. Pudava a mascara in u to parellu per vinti minuti.

Carrot mask

Hè ricumandatu d'utilizà una mascara per e donne, chì a pelle hè flabby, cun un tatu gristu è terre è pigmentatu. Per fà una mascara, piglià una colazione di crema, mettite cù un sguardu è una cullizzioni di zuccheria. Applica a maschera à a pelle face nuvola per vinti minuti. Dopu quì, sguassate u maschere cù un sbattimentu di cotto dipped in l'oliu vegetale, lavate sottu acqua fridda. L'animali di zuppa di a pelle una bella ombra, ricaricà è rejiminate.

Masque cù decocu

Takamask hè adattatu à a pelle normalità, secca è oleosa. Per a so preparazione avete bisognu d'una scorcia di calce, petali rosati, camomilla, tagliilla, menta, aneta è pignotti di lupu. Tutte l'erbe si sò misgiati, piglià a mezza ligame di l'erbe è brusgiate a mezza vetru di acqua fridda, mette nantu à un focu lento è fassi fraschetti per 10 minuti. Dopu questu, filtre u caldu.

In un caldo ready, aghjunghje u napulinu è aduprà per cinquanta minuti annantu à a faccia (se uvas). Cù a pezza nurmale è secca, u calchinu deve esse mischju cù una crema è crema. Sta machata tocca perfetta, rigiunate è ricaricà a pelle.

A maschera di una tagigghia obbligatoria

Takamaska ​​hè adattatu per a peddi azzurri. Per fà a preparazione di a mascara, dilute una cullette di marigoldi cun una vittura d'acqua purificata. Allora aghjunghje l'avena à a furmazione di gruel. A più maschile nantu à a to fàccia per vinti minuti, poi aduprà sottu à l'acqua calda.

Mascas tintura di calendula hè stancaire, astringente è antiinflamatori. Fate sta mascara hè rifurmata à a notte. Prima di vultà à a strada, avete bisognu à lubricate a pelle cù un filtre di soli.