Sette sette reguli d'oru: cumu fà cumportanu, perchè chì un omu hà paura di perde

Cumu pò cumportanu cun un omu
Parechji donna casate vive in temerà chì, inevitabbilmente, u maritu pesa nè per elli è u matrimoniu vene à a fine. Oghje, parleremu di e reguli d'oru di relazioni fortesi. Detemu avemu a secrezzi à voi, cumu fà cumportanu, perchè chì un omu hà paura di perde. Per attaccà à sti règuli, mantene a vostra unioni è l'amore. È se tenete aghjunte o elizzioni, vi assicurà à spressione in i cumenti.

Trascendu l'omu un spaziu persunale

A parte di u lionu di i disputa trà e parelli hè stata per u cuntrolu eccessivu da un so cumpagnu è insufficente attente da l'altru. Comu regula, un omu pèrdite a crescita di u so amatu, è una donna hè offensione quandu ùn vene micca ogni minuti da a mità. I senthi pena di l'attinzioni, cum'è a mancanza d'amore.

Ellu è ella diffirenti percive e relazioni familiale. Induvevuli di a forza di sentimenti per voi, un omu ùn mai vulerà ricusà à aseddà cun l'amici è andà à u futore. E donne, per contru, tendenu à pricà in relazioni cù a testa, scurdate di l'amici è di l'amuzione, induve l'amatu ùn participeghja micca. Per quessa, a disonancia intristughjoli risultatu.

U primu regule di doru: per esse di prublemi - freni cù tutela. Ùn fate micca cuncintrà in u vostru omu 24 ore à ghjornu, trova trova truvate dui o trè passioni chì piglià u vostru tempu libre. Mentre u vostru maritu hè à pusà in un bar cù l'amici, andate in sportu, à un salone di bellezza, scontra i vostri amichi, cresce per i corsi di ricchezza, formazioni ... Allora ùn sò micca solu permette un omu parechje ghjorni un ghjornu di tempu senza u vostru chjamà è sms, ma ancu hà da migliurà internu è internu. Believe me, un omu ùn vole mai perde una bella donna auturevuli.

Appoghju

I rilazioni necessanu equilibriu è armunia, perchè micca ghjallà in mutteri. Avemu cunvinta di voi chì ùn avete bisognu di supraneghjalizzazione di u vostru omu? Eppo, ma ùn scurdate di chjamà (micca spessu, abbastanza una sola ghjurnata!) È dumandassi comu si facia, è ùn vulete fà un cumpagnu, per esempiu, à u gym? Avà - sò cum'è parenti, a mei di un sanu. Fate nantu à e so vittori è i falluti è, se ne necessariu, sustegnu. L'omi ùn avè micca scambià i so fiaschi cù l'amici, chì ghjè per quessa chì parechji precisanu l'aiutu di u so amatu.

A secunna regula d'oru: hè vicinu à u vostru amatu in i mumentu di vittori è di scunfitti. L'omi ùn voleranu mai perde una picciotta chì l'entende è l'accetta cum'è stanu.

Stà attraenti

Molte parechji donne dopu u matrimoniu fannu d'allora u tempu di cura di elli. Scurdate in un tempu quandu site vulete attruisce a attenzione di u vostru sceltu. Quanti novi vistiti è braccialeri anu aghju prisintatu in u vestitore chjappu? Di sicuru quasi tutti i ghjorni hà fattu u stylu in una perruglia, mette nantu à tacchi, sacrificendu a modu di comodità per una bellezza? Sì avete sempre in fronte à un ispìritu ogni ghjornu per una ora, ùn deveru micca troppu preoccupari, ma se l'ora chì hà avutu a cura di voi stessu si va à lavà, pascià è "ron donna" - fracassate. Retecià a vostra rutina ghjurnata. Un omu, sicuru, apprizziarà a cura, ma ellu, prima di tuttu, voli vede cum'è bella cum'è prima.

A terza regula d'oru: Sempre cun elegante maquillaje è manicure perfetta. Una bella donna hà da teme perde un omu.

Ùn sò micca ghjilosi.

Ddi femessi eventwalment-romanticizzate i ghjilosi diretti in u so cumparu, cunvince chì questu hè una prova d'amore. À u listessu tempu, un omu pò esse terrurizatu per un longu tempu è persistente, se ciatusi hà da esse espertu da ellu. Nemmenu ùn si ponu aiutà à fà rilivione. A decisione di pruvucari un tintu in i celosi, sò priparati pè i cunsiquenzi più impunimenti. Certi omi pò fughjesi in folli, l'altri pensanu chì sò frívolu, è ancu altri trovani ghjustu una prova di disregard per elli. Hè megliu micca belli cù i celosi.

A tradizione di e donne, tutti l'omi, senza esvisione, disprezzanu una manifestazione di l'amore è anu riittatu se a donna amata torna à esse ghjilosi.

I sicogisti stanu chì a maiò parte di a causa di i celosi hè a insecurity. Hè per quessa chì una donna hà sentatu chì u so omu hè vicinu à truvà alcuna megliu è cumencia à ghjucà detective.

A quarta regula d'oru: cuncintràrisi nantu à ugnunu, visite tanti procedimi cosmetichi, cusì tù avete bisognu à sentu a più bella. E i celu spuntalli.

Ci vede u sensu necessariu

Tutti l'omu volenu mostrarà l'altra parte di ciò chì hè necessariu è bè. Pudete riproducesu à i so asprazioni nobili, è da u tempu à tempu dumandate à petite, è pocu assai, servizii. Se un omu hà versatu in a tècnica, chjamanu pè riparà a tina. Sì chjamate un maestru in casa, u mo ghjovanu pò piglià cum'è un insulte à dignità. Perchè, prima chì a cosa hè fatta, dicenu per u prublema, permettenu chì u amante decide da esse prublemi nantu à u so propiu o bisogni aiutu.

Se a to questa parte ùn hà micca sperimentazione per svolge u prublema, ùn dì micca: "sì omu ..." U vostru ghjovanu pò esse un prufessiunale in un casu, ma ùn capisce micca l'altru. E questu hè normale, perchè simu tutti i persone. Ricurdà, i rèplici di stu tipu fate un omu siveru cunsulatu. In risposta, pudete piglià ancu un attache di più dolore, perchè tuccà in u so ego masculinu.

A quinta regula d'oru: sia più intelligente è utilizate a forza di un amatu, silenziu rigurosu à i dèbbuli! I relazioni cumpenni, per regula, sò i più persistenti è lastranu. L'omi anu teme di perde una donna cù quale si sentenu forte è valente.

Avete bisognu di u prublema finanziaria

Un altru locu malatu di parechji omi hè un benessiri finanziariu. A critica di u so travagliu, i salarii, i rèmpie riguardanti u prezzu di i rigali è simili sò spessu prumove à un colapsu sanu di i relazioni.

A secunna regule d'oru: ùn abbiassi di criticà a situazione finanziaria di u vostru sceltu. Sì ùn vi cuntene cun l'ingudu, dopu discussione nantu à u cunsigliu cumunitimu cumu pudete migliurà u vostru benessimu. Un omu ùn vole mai perde una donna chì sapi chì i soldi hè assai più prezzu ca l'amore.

Ùn avete dissinnatu cun risentimentu è còllera

Rittaurà l'antica calidez in a cumunicazione hè difficiule dinò dopu parechji ghjorni d'insulti mutuale, per micca di scurdà più disposti. I relazioni diretti sò a chjave per successu è armunia.

U settimu regule di doru: se ti piace u vostru sceltu, pudite apreghjunghje à piglià, in casu di l'ideia idealizzata chì vi basta in i vostri capi in quelli mesi è quandu era corteje. Un omu li apprizziarà è vi temà di perde.