I pelti straneri cchiu famusi di i cani

In u cine mundiali ci sò assai pelle di i cani, filmatu in genre completamente diferente. Arcuni di i so film sò largu diventanu classici, è parechji ùn sò micca esse fora di e rendite assai, ma tutti queste imagines aghjunghjenu una cosa: un incridibbili amori per l'animali di quattru pattini è u desideriu di u diritturu di vede tutti l'aspettu pusitivi di u cane per chì l'audienu capite chì ùn ponu micca truvà u megliu amicu. Tali filmi sò ideali per a vede famigliali, perchè portanu a nostra vita emozioni eccezziunale pusitivi è insegna a manifestazioni di generazione ghjovani di amore, simpatia è cura di i nostri fratelli più chjucchi.


Unu di i primi pelle stranieri di i cani hè una figura di cult in un collie chjamatu Lassie sottu u nome "Lesi, Come Back", chì hè apparevutu nantu à a pantalla in u distante 1943. A film hè statu spaventatu da u gangster Erik Knight è hè un successu rotundu trà tutti i gruppi d'età di a pupulazione americana. U ritrattu cuntene di un zitellu chì hà u cane favorito di Lissie, ma a so famiglia hè stata obligata di vende per causa di difficultà finanzià. Imalchik, è u ghjacaru sò assai avvoltevi cù l'altri, chì u Lassie scappa à un maestru novu è cumencia à circà u so figliolu benamatu. Dopu u libru di a prima film, hè stata eliminata assai remakes è seri di Lassie, l'ultima di quale hè stata editata in u 2006.

U più principale hè a stampa chiamata "101 Dalmatini", filmata nantu à a basa di a pelicula caricatura eponymous in u 1996. A film chì conta a confrontazione di a famiglia di i zitelli, i so prupietari è i prugne di cuddani Dalmatichi verdi cù a viddola Cruella De Ville, chì sunniesta di cose un capelli di pelle da i pelli di 99 cuccioli, prima pari un pocu cruel, ma à u primu vede qualsiasi parenti ponnu esse studienti chì a stampa hè capaz di pridiche i zitelli per distinguishà entre u bonu è u malumu, sinceramente preoccupa i nostri fratelli. In spite di u fattu chì a film di più di tutti quaddrone hà amatu cù i zitelli, l'adulti troppu trova assai interessante, cusì chì "Dalmatian" ponu esse sicuru chjamatu unu di i megliu imagine per a vede famigliali.

Aghjunghjendu una di e più pittori populari di i cani in tuttu u mondu sottu u nomu "Beethoven", chì i telebbe prima videndu in u 1992. Una filmica di un bonu è bonu San Bernardu chì chjamava Beethoven, chì hè abducted by un veterinariu perversu per esperimenti, è i pruprietarii di u cane sò pruvatu d'avè rinchjusu in captivity, sopra à parechji difficultà à a strada, hè diventatu una sensazione di cinematografia mundiale. Hè improbabile chì ci sarà almenu una persona in ogni paese chì ùn avete micca avutu guardatu à st'aria d'avventura film about Beethoven's St. Bernard.

Di i novi filmi cun i cani in i roli principali, ùn deve esse una stampa positiva cum'è "Marley and I" di u librettu di u 2008, chì cuntene un gustu bellu, ma incredibbilmente dannuu, Marley, chì stà in a famiglia di i ghjurnali ghjurnalisti ghjurnali. Marlidostavlyaet i so patroni sò assai inconvenjenti, perchè d'ellu constantemente in situazione ridícules è ùn pò micca mette e cose in u so domicile, in ogni casu, ma chistu, u canu hè sempre u megliu amicu per a famiglia. Finalfilm hè tristu solu, ma a stampa sana hè literale saturatu cù un grande amore per un amicu di quattru pede, cusì dopu vede parechje solu i migliori impressioni.

Di sicuru, ci sò assai più pelle di i ghjacarii fatti da i filatore talentu, postu chì u tema di l'amici cù l'educazione pupulazione hè longu di interessu à a maiò parte di i muderni, ma l'articuli di supra sò sempri u più populari in a nostra gente.