Chì duverebbe piace una donna sexy?

Ogni donna vole esse chjappata. E se l'omi sò poligamusi in l'scelta di l'associi sessuale, e donne solu bisognu d'atra cumerciu pocu cumpagnie. À u listessu tempu, ùn hà mancu bisognu ancu cù unu di elli tradisce u so maritu o un amatori permanente.

Ma ella sempre hà da esse attenti. Sendo sexy outwardly è sensu sexy hè micca listessa cosa. Ancu l'ultima spessu saranu un derivativu di l'antica. Indubbete, se una donna si vera attraente sexy, poverà prestu a so manera.

Ma chì duverebbe piace una donna sexy? Ovveriamente, si deve ghjustu cuntenutu in tutti i sensi, ben vestitatu, corre rializatu bè è cumportanu cusì cun u modu sceltu.

Bellezza di u corpu - autocurezza - l'appughjatu sessu naturali.

Un fattu benestatu: se una donna li piaci à a so riflessione in un speculatore, sceglienu alcune di qualsiasi imagina per ella stessu, sarà perfetta à migliurà. Spécialmente se hè una imaghjina di una sedutore - una donna propiu per a so natura. Ma in modu di u speccu à questu rolu inspiratu, hà bisognu di qualchì sforzu.

Prima, per dà cun stessu, charming, seducente, imprevisible è spontanea, u tempu di creà bellezza devia esse almenu un paru d'ora una sola simana è 30 minuti ogni ghjornu. I capelli ci vole à esse rinfurzatu è sustinutu da vitamini. Nails - per lavà in bassini speciale è seguite bè. Mani - prutezzione di a sequenza, rascalli, irritazioni è altre prublemi chì ponu danari a sita raffinata di a so pelle. Pani sò perfetti: senza pilu, senza abrasioni, senza morbidi. Ma questu, sicuru, idealmentu. A figura si deve esse cumu per sguassà i sperienze di l'anzianu. Hè statu statu assai pruvatu ch'è a sexualità è i prublemi cù u pesu di pocu o pocu chì manca cullocanu sò pocu inrelata. A salvezza, per dumandate di u dirittore di una figura luntanu da a perfezione.

Una zitella o donna chì regularmente averreva, spetta u riscu di esse u centru d'attenzione di ogni cumpagnia o persona. Ci hè una probabilita assai alta chì si tratta di modu regularmente - cù fiori, rigali, cumplimenti è inviti per visita - solu qualchi admiraturi. Ma questu hè u prezzu di a sexualità di l'imaghjini, nunda pò esse fattu nantu à ella.

L'arti di a tentazione: u vestitariu di a tempesta.

Di sicuru, hè a ropa ghjusta chì dà una natura sessuale à una donna. Da ellu principia à trasfurmà l'imaghjini. Cusì a so scelta d'attenzione si deve esse datu più. Allora, prima di tuttu, l'opara chì l'appellu sessuale hè pussibile solu in una furtuna curretta assai hè un mitu. O l'altrule - quellu chì sì. In fattu, una mini fasce scelta per u principiu, u più corta, u megliu, hè un signu di un strumentu vulgari. A volte una donna sexy entra a so imatge. Ma per una basa ùn pò esse micca accettata.

Inoltre, l'omi stessu anu admissitu chì e femine sò più seductive chì u so vistianu ùn sò solu sapori à a perfezione di i linii, ma abbandunava assai spaziu per l'imaginazione. Ci hè parechje scelta per questa robba. Pò esse una brusa strapata cù una faglia longa, cutata à u latu di a coscia. O un vestitu nìuru petite cù un cut in forma di V. E ancu megliu - un sarafan à u ghjinochju, cù un culore bisatuvole, ghjustu ghjustu bella figura, cù e spalle (per esempiu, ligatu à u collu). Una altra scelta bè riescita - una tunica, senza tassi trasparenti è curretta. Questa hè a stampa classica di una donna sexy. N'e termine di i scarpi, sempre devendrà sempre ed è cù calzini o sandali cù una sola angulata, ma di tacchino.

Inoltre, i devenza di u standard hè ancu permissibile: estreate i jeans cun sneakers è una cima strappa. O un sundress trasluzente luminoso à i taccasi cù sandali. In generale, una donna sexy hè una figura chì brilla in l'ochji. E so vistimenti sce a so sperienza. Ùn pudete micca, sicuru, eseguite chì ghjè u vestitori chì u stilu prupone, ma unu deve ancu entende chì hè solu un strumentu è più impurtante, in l'umore.

Jacuzzi di l'ochji passiunati.

Qualchese qualcosa chì l'esperti parranu, è a pratica hà longu dimustratu chjaramente chì hè in u face di a donna chì l'interessu maiò di l'omi. È ùn hè micca u labbre. Anu andate in u numaru 2. E a prima cosa chì una donna sexy ùn devi preoccuperà hè u disignu di l'ochji. Hannu bisognu à ghjucà cù un fan, scandalizate l'imaginazione in questu, fate quistione, svegliate u desideriu.

Sicura chì quanti l'omi nantu à u pianeta, tante parechji opinioni nantu à l'ochji maggiormente seducenti. Ma per parechji anni, i primi pusizioni stabbli di tutti i qualificazioni sò occupati da l'occhi pinti in u stili orientali: fiorghji finchus e cilesti finidi è un minimu di culori di l'ombra.

Hè una alta expressivitat di l'ochji faciele di a secunna dominanti ùn furnisce micca. Per quessa, i labbre scarabe o un canne rosu in questa versione ùn sò micca permessi. U gustu di i lipstomei ùn anu mai piaciutu. È ùn importa micca chì a tempurale ùn hè micca bracciallu à tutti: ùn hè micca necessariu per ellu publicà stu fattu. In generale, dapoi l'apparenza di una varietà di liposu, a megghiu modu di prisintà i labbra à una donna sexy ùn hè micca di truvà. Solu in questa varianti hè necessariu di sdignamentu ancu i pochette.

Per separà, hè necessariu di parlà di u perfume. U famusu Coco Chanel hà cunsigliatu i so studienti per applià u prufume solu per quessi posti chì anu un besu. È hè difficiulmente à nomene altri, com'è una donna prudente è peremptoriamente sessuale. Dunque: una goccia à u polu, una goccia nantu à u collu è una culletta - in u cavu entre i petti. Ùn avete più. Hè possibbili menu: u gustu naturali di una donna hà ancu accuglienti cù i propietari.

L'ABC di seduzione.

Cumu si deve una donna sexy? Cumincià a tentazione da e persone categurichi impossible. Parola non verbal hè a lingua di u veru maestru in teme di a tentazione. Un pianu di lumi è volu hè un must. Un songhjulu languid, aperta un prugettu. U ghjocu di talentu cù l'ochji: di vede è vede, sordi e volta un'atrancu distrughjarlu, fate un cecinu è si alluntta. In menu di un minutu, serà sottumessu. E, sicuru, u primu farà un passu versu.

Ma hè micca tutte U ghjocu deve cuntinuà. Solu solu cù i so ochji, ma ancu cù i so bracce, spalle è un campu flexibule. Un toccu in casu à u puderiu, un strangulu bizarre di e so spalle, apucatu à i so pere cù i so pedi. Tuttu chistu ghjudice dinò interessu in u fanàticu. Allora sia una materia di tecnulugia: pudete manifestàle e so cumpetenzi di ballu, se hè in una discoteca, o pudete suggerisce chì anderanu à quandu è tranquillu. Eccu ciò chì tocca hè - almenu una certa parte di ella, è micca da ellu. Allora un omu hà caputu chì hà sappiutu un cumpagnu, è micca una bonita bonita. Inoltre, si una donna parlava, una strumentu più effice assai à a tentazione diventà disponibili - una voce languidezza, fugliatu in belli, boni.