Una bona ragazza vene un omu in i so brazzi

In seguitu, ùn eranu mai nisuna domanda o disputa chì l'affirmazioni "l'omi sò sessuale forti è e donne sò debbiti". Avemu veramente infittivi è indefiuti, è l'omi fighjenu cun noi, assistenti, eranu assicuranti veri. Per a famiglia di a so famiglia, per a famiglia è di i zitelli, l'omi èranu pronti à qualcosa. Pensa à i tourniglii di cavaleri, dueling, disputa famigliali - tutti sò basati nantu à lotta. Luttura per a donna di u core. Lute ghjente per amore. In ogni casu, a situazione hà cambiatu pocu, e prublemà di i sessi anu cambiatu l'assi a l'urdinazioni, è avà l'espressione "forte - una donna, un omu dèftilu" hè più precisione, ora una ragazza furtuna porta un omu in i so armati. Perchè hè cusì? Perchè vo ùn cessà chì sò e princesità perchè e cose cumpatine eranu fatti? Or perchè chì l'omi ùn anu cessate di esse i cavaleri chì anu fattu questi fieri?

Allura, hè veru chì in u nostru tempu una donna forte hè un omu dèbitu? Perchè chì una ragazza furtuna ùn porta un omu in i so braccia? Ùn sò in un sensu littirariu, sicuru, ma figurativamenti, anche quì chì un puderebbe ancu di "veste in u to collu". Di sicuru, unu ùn pò dì micca cun precisione assicurate chì questu hè veru. E quelli omi richiali: forti, valente, valente è responso ùn esiste micca, ci era solu avelli effeminati? Ddu ddubbirete s'ellu hè giustu. Per ogni noi in a vita, questi esercitu, parechji età è stati, pusizioni di famiglia, ma anu sempre meetu - cusì vogliu crideunu chì micca tuttu hè persa. Tuttavia, ùn pò esse denegatu chì u percentuale di l'omi chì sò assimigghiati à e femine hè in crescente, chì sdegnu tutti, in particulare donne, in tristura. Dopu tuttu, è cusì "per decemila ghjovanu in cunfurma à l'statistiche" sapete quanti ghjente. E avete bisognu di sti nuvelli carusi alcoħolichi è addicti di droga, omi senza orienti tradiziunali. E quale esse? Piuttostu pricisamenti, quale? Prestu una veru guerra s'infurcà da e donne per l'omi normi. Cumu pò fà una donna ùn esse forte?

Eppuru, e si ùn ci sò micca belli, perchè stanu sti prucessi chì s'incerranu? Perchè l'omu si debilitanu, perde a linea trà i sessi? Perchè e donne fugliate è rispunsevule, se prima puderanu esse sitvi in ​​casa, bordate una croce è avete numerosi zitelli?

Sapete ciò chì a ghjente chjamani? "Ciò chì lotterà - i corse da ellu". Reintentamenti, u mondu sanu estremitu cù i so movimi rivoluzionarii forti, cù bandieri è bandetti chanting chì vulianu l'ugualità di i sessi. Chì vene sulu un feminismu! E donne chì vanu risciutu invece di e fasciali è di vistiti cusì à tocà i so pantaloni è fume in lente di a càmera, stà a longu di a crescita di carriera è in generalmente ùn seguite micca l'omi. Ognemu avemu vulutu esse forti è indipindenti - hè questu. Eppuru, per suprattuttu, per attribuisce sta ideulugia à tutte e donne ùn averanu micca: a maiò parte di noi ci vole ancu di essere femminile, finta è liggipuli sottumessu à l'omi. Dependeranu di elli, fiducia nantu à elli. Per sapè chì pudendu pudè cunfidallu stu spalla forte di u so omu, è chì darrere ellu pudete sempre ammuccià da e vicissitudes di a vita.

Probabilmente, era tutte sti tendenzi di a moda è e tendenzi occidentali chì avianu fattu cusì, cambiatu l'omu è a donna in i posti. Ancu altru interessante interessante: induve edità dinò e tendenu in l'Occidenti? In ogni casu, ci sò sempre emergente interessanti movimi, è l'avè felice intercepte è pruvate nimu, pagonu tribute à a moda. E, surprisingly, certe volte ancu cun sinceramente chì questu hè duvemu a felicità!

Hè per quessa chì l'omu hè divintatu cusì dolce? Eccu a quistione ùn hè mancu in u sviluppu fisicu di a so musculatura - hè un tema impurtentu sferente, ancu chì hè assai lamentate per vede un giovane cun una bonita zucca di "cervecera" (per esempiu di una zitella chì ùn hà micca guardatu per ella stessu, ma questu hè un affari persone). Parlà di a debulezza di a morale, u spirituale. Induve sò l'ogetti è di "plastisine" mudguttate chì ùn anu mai ottinutu nudda di a so vita, è di più, ùn vulianu micca fà. Perchè Se prima sò parechje paisaghji amici chì vi darà tutta a cosa necessaria. Dunque ci sarà una mòglia chì ripiglià tutte e studiusi è hà avutu u tempu di custruisce una carriera più bruntanu chì l'omu. E perchè stracciu novu? Hè com'è qualcosa di malfunzione genetica. L'omu s'hè muzzicatu oghje, ùn hè micca l'idu: u culpitu per questa hè a tentazione chì l'aspetta davanti à ogni volta di a vita. À elli sò iddi eranu, è cunsidereghjanu, ma simu cun noi spirale.

Una donna forte hè una cunseguenza di l'emergenza di l'omu debbule. Dopu tuttu, qualchissia deve esse forte! Tuttu hà principiatu, forsi, cù u fattu chì a famiglia hà cesce a essiri u valori più altu in a sucità. Doppu, assai tentazioni cuminciaru à interferiscenu cù a devezione stabile di i cagiuni - quellu chì hà cuminciatu à circà quarchidunu à u latu di fiorà a rutina di ghjurnata. Qualchissia cù una testa smintechjata in un novu hobby è si scurdò di a famiglia. E a maiò spessu, questa "una persona" era un omu, postu ch'ellu hè più prestitu à a debule è u cuncettu di una famiglia ùn hè micca forte quant'è a donna di u nivellu subconsciousu. È, saldatu solu, in 30-35 anni à u bacinu broken, pussidendu dui zitelli in i so bracce è un paru di anni di sperienza in a pianta d'embiu, hè difficiule di cumprà: chì farà fà? E in factu hè necessariu di vive, hè necessariu di crià i zitelli à i peri. Allora a donna pusava u so burdina, si n'andò in circà una destinazione più bella. E appressu à a so ora ùn era micca un omu feritore bassu, ma un zitellu daveru amatori chì hà sappiutu à ogni squadra è sirvìu com un cane di casa. Solu l'usu ùn era micca particularmente d'ellu, cum'ellu era languidezza è mancanza d'inizià. Trovu un altru, cum'è parechji: una donna forte è un omu dèftilu, una donna dèbula è un omu forte. Solu cù i anni di i primi hà diventatu più è più, sfurtunatamenti. Se no si, a donna hè stata sola, sapendu chì a sopra à u collu in a forma di tali omu hè solu un pesu extra.

Un omu ùn hà micca vulutu travaglià feblesu, ma vulia viscà bè. Allora l'omu si n'andò à Alfonsu, in generale, diventò una prostituta in pantaloni. È tuttu perchè qualcuni di e donne eranu furtunati cù soldi è puderanu campà senza straining. E à ellu, cusì cute è cute, cù un sonne angèlicu è rizze rive, un cherubiu, hà bisognu di travaglià, senza salvà. Hè stanciatu, un cherub. Cansu, ellu vole una vita dolce - è si trasforma in schiavigliu finanziariu per una donna forte pero stupida. Quì ci vai è capisce: hè bonu per esse forte, perchè pudete passà l'ultimi anni cù un omu debbule?

Dopu un omu forte, a donna forte forte ùn speria micca: a cumpetizione hè dura è hè difficiule di vene cun elli, i cumandanti. Cusì vensi: vulevanu esse indipindenti di l'omi - anu indipindenti di l'omi. E ora l'omi dependu di noi. Avà una bona ragazza porta un zitellu in i so braccia, alimenta da una cullette, cum'è un zitellu. Ùn hè sempre, sicuru, ma succede. Hè una pity chì u tempu ùn pò micca esse tornati è caduta in i tempi di cavaleri è di dami, per divutu di a società di l'omi normali cun pudere è principal!