L'abitudini di i ghjacari per animali

I cani sò vintu vicinu à l'omu per parechji cintunarii d'anni. Inoltre, i ghjente è avà spessu ùn ponu cumunicà cumune cun esse animali veramente introscritti per una mancanza di capiscenu di a so "lingua" canine. Eppi, quandu si vedi assicurata, tutti i pinsamenti di u cane è e funziunalità di u so cumpurtamentu sò facilmente è inconfundiblimenti determinate da a pusizione di a cuda, da l'uce è ancu da a lana in a casata. Allora, l'abitudini di i ghjacari per animali - un tema pertinenti per i fannii (è pity) di sti belani criaturi.

U latru di cane hè solu una forma di espressione d'emozioni. Questu hè senza significari l'indicatore più vivu di a natura di u cane, u so mod è volte. L'animali duverna chjappà chì hè sensu: u ghjinuu accumente di liccicheghju, è pate u so nasu, u muvimentu di caghjà cun l'alegria, è di colpu, u pezzu, cerzi ... A difetti di i misgi, i cani annunziate sempre a so vuluntà d'attache. Nun avà mai muzzicu "cum'è quellu", senza avvistà. L'unica pregunta hè di nutà stu adverna annantu à u tempu è corre manera eseguite interprete. I spiegalli di i cani sò longu studiatu, un solu bisognu à esse attenti è confiare in l'intelligenza di sti animali più cleverest. Ddu cane, chì spressione tutte e so wishi solu cù l'aiutu di corbeta o picuraghja - o solu mal educatu, o insale mentalmente. Un cane normale ùn devi esse temutu è temeratu di i zitelli. I cani sò assai più intelligenti ca a maiò parte di l'adulti nantu à a terra.

I scientisti anu stabilitu chì, si un cane hè una cuda addattata à a direcia, hè chjaramente in un bon animo. Sì a cuda di u cane, sequestru hè un corpu domesticu, patiu o cani di guardia, stinni à a manca, questu hè un signu chjaru d'ansietà è eccitazione. Hè vale a pena attente à. Dopu tuttu, a cuda per u cane, perchè un omu un soru amicu in tutti i denti. Sì un ghjovanu sperienze è fiducia in una persona o un altru cane, pò ancu ancu per una belli chì l'hà bisognu cù una cuda. Questa hè una manera di spressione l'affettu.

L'abitudini di i ghjacari domestici sò simili, in principiu, à i pesti salvatichi. In l'arsenal of both, and other always include squealing, scratching, barking, yawning. In ogni casu, l'altru eluquente di lingua canina sò i so ochji. Sò fideli e fideli, amatu è crede in u putere di u so maestru (o capimachja in u casu di un cane salvaticu), ghjucatu è intelligente.

In quantu à a lingua speciale di questi animali, s'ellu hè famu chì sia u friddu, u dulore, a solità, poi cumencia per aullarià. I cani di ciacchi sò assai esprissioni, lupu, cù una nota di anguate dispertu in a so voce. Sènghjendu queste sona, ogni ospitante si sentenu simpatia per u so cumpagnu di quattru pede. Stà una tranquillità, sèntenu a soia di u vostru cane preferitu, hè solu impositu.

Se u ghjornu necessite assistenza umana o aiutu è prutezzione, chianci o ancu i pani. Sguardu, ùn avè firmatu, direttamente à u patrone in l'ochji è aiuta per aiutu. Ricusate in questu casu, a ghjallina ùn hè realista, è a petite stessu ùn sà ciò perfetta. Certe volte i prudutti di i ghjoculi ùn sianu chjucu, chì ghjova bisognu d'educazione supplementaria è travagliu seriu. Inutili, u ghjacaru solu "ùn hè micca pusatu nantu à u to collu".

Cogghiate un cane sempre significa solu una cosa: ella hè summamente inquieta à a so anima. U cani avà ameniatu è raleghjani cun un grou. Dopu tuttu, micca solu un omu, ma un cane hè ancu un animali. Dunque, quandu u cane sintì una minaccia reale per u so sovranità propriu o di maestru, u chiancinu, è poi forti. Allora elabura l'attinzioni di u so maestru è l'altri cani à una minaccia. In ogni casu, u ghjovanu pòscenu cun gioia, vulendu salutà u so amatu maestru. Ma u ghjovanu micca maiò grùassu cun gioia.

L'abitudini di l'animali diventenu in a radica, a peculiarità di i moddi di u cane hè a capacità di ottene à u maestru in modu chì tuttu in a so ànima hè tutta sera una volta. Un cani bonu, fiducia è amanti hè un veru sustegnu per una persona. Solu un canu ùn mai ghjudice u so maestru, averà wait for him for years if necessary, pardarà una persona chì un gattu o qualsiasi altri animali ùn pò micca mai perdone.

Stu curtu cursu di studià "lingua canina" pò aiutà à i criatori di cani capisce megliu l'amici caudate. U cumprinziu mutivu hè u percorsu principalu à l'armunia trà elli. Sola à sente a lingua di u ghjinuu è l'apprendre à intitulallu interprete, e persone seranu sappiutu di evità u malinterpreteghja, scuppiesi, accidenti è simpliciamente malentinnati trà un omu è un cane - questu bellissima, cleverest, più dignità di tutti l'animali domestichi.