Cumu pudariu impegnà un zitellu per natà?

Per impartisce à un zitellu à ùn avè a paura di l'acqua, ùn hè micca necessariu di dà à una sorta di sport o di pagà assai soldi per natru struzzione di un instructore. Sè vo site bonu à l'acqua è di natari freestyle (altru à a rapidità), pudete assicurà a perfetta à u zitellu. Hè megliu per fà questu nantu à u mare, è quantu pussibuli salute è neu (l'Ad Adriatica, questa, l'Egittu, l'Israele, u Montenegro o Croazia). L'acqua fresca pruncora pitanti, a più d'auturità, hè spessu opaca è assai cundizzioni pulita. Cumu pudariu insegni à un zitellu per natà è fate megliu cà l'altre parenti?

Quandu avè principiatu?

Tutti i zitelli sò sfarenti, è perchè ùn deve esse ancu e forze e cose. Insegni à un zitellu per natà à l'età chì ellu ripiglie per questu, è solu à a so dumanda. Ogni annu "naturale" di manera di natura si mette in i zitelli à trè anni. Se u zitellu hè sanu è micca intimuratu da i genitori ("ùn vanu à u fiume o avete affucatu"), invece, in regula, si mostra un grande interessu in l'acqua chì vole à splash in u bagnu, nantu à a spiaghja acchianava per natu cù l'adulti, amori di ghjucà di l'acqua è t ecc. È sicuru, avemu bisognu di u so intaressu, è nantu à sta onda per cumincià prestu prestu per preparà.

Cumu insignà?

A più chjucu ùn ùn turnate lezioni in "classi". Ritorna per u vostru piacè è ghjornu ancu cù u zitellu in l'acqua. Pruvate cù ellu in l'acqui pianu pocu à prumove diverse oggetti in u viaghju è spiega in u cursu di l'accionu chì e cose chì sò più faciuli nantu à l'acqua sò stati manteni in l'acqua. Ci sò materi bassi - legnu, suceru, poliestirenu ... Ùn ci discu. E ci sò metalli pisanti, petra, etc. E perchè ùn avete micca a nave, perchè hè pisanti è fatta di metallu? E perchè l'aria faciule facilita. È per a stessa raggiuni, dadu ùn facia micca in l'acqua, stà bellu quantu è pesante hè.

Ughjettu acqua

Certu, un zitellu pudete ghjucà di l'acqua nantu à ellu stessu: per sculaccià u kulichiki, custruisce una torre di sabbia, pudeti chjappà da culori, etc. U vostru dipenditu hè di mantene i vostri ochji. Ma pudete stà per sempre? Pigliate à ghjucà in acqua superficiale cun ellu. Pudete:

• toccu à i cocodralli, muvianu nantu à a sabbia solu nantu à e so mani;

• ghjucà in a "carretta"; U zitellu s'apreia nantu à i quattru ardghi, l'aghjunse da mezu à i pedi; Allora cammina nantu à l'aria di l'acqua è prova di passà più profonda;

• ricercate "perle": ghjucate ghjucate à u fondu, è poi pigliate à u turnu.

Andemu da sutta l'acqua

Pigliate un ghjocu inflatable è corse da per sopra l'acqua. Invita à u zitellu à penevule - vogliu vede chì chiuvara cum'è un carburante. Allora pigliate u ghjocu chì hè affucatu, è fretce. Fate à quì u zitellu perchè u zuccherinu fugliale ùn facia micca. "Perchè ci hè l'aria in questu!" - un solu cumpagnu esplicatu responderà. Allora, si pigliate più d'aire, pudete ghjustu natà è micca per lavà! Questu hè u tempu ghjughju per vede à u zitellu cumu fà un "float": site in l'acqua nantu à i vostri taliani, ripigliate e mani in ghjiru à i vostri ghjinochjati è dive capu prima, affinchendu chì pudete floà a vostra volta à a cima.

Vede l'altri

Quandu u zitellu hè stata cunfidendu a "float" è hà avvistatu chì l'acqua a prussienthja, puderete prucede à dominarse u stessu prucessu di u muvimentu in l'acqua, questu, a natari. Spiegà à u zitellu chì, in forma di un floatu, ùn hà micca natu à ghjustu: ùn hè micca impositu piglià un soprente è nunda à schiera. Watch with your child how other people swim.

Facemu natarii curti

Fate u zitellu à i movimenti di e mani è u iocu in natationi cù crochet è breaststroke, prima avete da fà in terra. Allora pratiche i stessi movimenti di l'acqua. Ùn vi scurdate di respira. Persone intelligibile cunsigliate per amparà cumu pasce in prima "sottu l'acqua", u zitellu ùn serà micca tentatu à piglià u so varchettu. Allora, chì duverà u vostru picciutteddu? À u locu à u locu in u locu, piglià un soprente, andate da u fondu è pruvà a natari per qualchi distanza annantu à a superficia, affissante a to fàccia in l'acqua. In questu casu, i pierdie si movenu "in una frogia". E mani pò rachjarà l'acqua.

Apprendre à reste nantu à a vostra volta

Per continuà a sentallu tranquillamente nantu à l'acqua è ùn avete a paura di alluntanà da a spiaggia, avete bisognu à restitu à reste mentri à l'acqua. Per fà quì simpliciamente: avete bisognu à fà è si ghjittassi in l'acqua, cum'è nantu à u lettu, direttamente di u capu. E mani anu spàrghjittate à i bandei, è i peri diventeranu battezza.

Nascinu

À qualchissimi puntu, u zitellu deve avè un avvitatimentu qualitativu: hà dettu capisce chì, in principiu; affucannu, micca cusì faciule - esige boni boni ragiuni (una tempesta, un spasm, acqua fredda è altri circustanze ma forza). Pigliate un zitellu per natà in una biga compagnia - serà più faciule per ellu, è site più calmendu.