Ricevani pè i genitori nantu à l'educazione fisica di i zitelli

Ùn hè micca un segretu per qualsu qualchissia chì u sviluppu fisicu hè assai impurtante per u crescitu propriu è u sviluppu di i zitelli. A furmazione di u sistema musculoskeletore, u sviluppu propiu di u sistema respiratorju, u cori è tutti l'urganii internu precisa l'esercitiu fisicu propiu è i carichi fugliali fisichi appressu.

I raccordji muderni pà i genitori nantu à l'educazione fisica di i zitelli sò primarmenti di primura di tutti urgeu à urganizà l'esercitazioni di u ghjornu. E pudete avè principiatu quì à l'edizzioni di i primi tempi. Hè abbastanza à dumandà à u zitellu per esse cum'è un bramatu (cum'è carru), cum'è un cane nantu à i so grazzu trasversali, per saltà, imitannu un ranu o un cunellu. Pudete offerà migghiura sò ancu più cumplessi. Per esempiu, per presèntali un pardunu malatu, chì a pande hè lesciata, un anzianu cun vaghjolu o un pioggia. Hè assai adattatu per a gimnastica per i zitelli in furmagliu è eseriti cunnisciutu da tutte "bicyclette", "mill", "passu d'oca" è altri.

Per un zitellu in età scola, pudete sviluppà una scena di attivitati fisichi. È à creà ci hè abbastante possibbili di cunnetta u zitellu stessu. Suggeri à duvà sdurnà. Varianti di esercizii deve esse diverse. Hanu incuravulà u muvimentu di i pedi, mani, spine cervicali, a spine in tuttu, u dipartimentu pelvicu.

Ricurdativi chì ogni exercitu di a matina ùn deve esse micca troppu longu. Hè daverà a vitalità di u corpu, susciteghja u clima di u zitellu, ma micca micca puliti. Avete sempre cunvene un cattivu facilitadoru è finisce l'eserciziunzii calmarii chì ponu nurmalizà a vostra respirazione.

Per i cunsiglii di supra à i genitori nantu à l'educazione fisica di i zitelli, pudete aghjustà a seguente. L'esercizii regulare di l'uttimi di a matina sò capaci di modu perfezzione u corpu di i zitelli. In ogni modu, cum'è u zitellu criscinu è crescenu, a so attività fìsica deve esse aumentata. Questu hè più di una prublema per i carusi. Puderanu esse offriti per andà in modu di lotta, atletica o natale. Per i raggiorni, u ballu hè assai appruvatu (ballu, folk o mudernu - ellu u listinu). Dopu à l'eserciti coreografichi formanu una postura curretta, cuntribuiscenu à a prevenzioni di malatie di i vini respiratorii superiore, furmà centri di equilibriu, rinfurzanu u corpu in generale. Inoltre, u muvimentu in musica di ritmu soporta u sviluppu di l'ore musicale.

Rispunsi specifichi per i genitori in u prugramma di ogni sportu o classe, cercanu in cuntenutu di u sportiu, pudete solu dà, per suprattuttu, solu u coach. Inoltre, puderia ancu diventà u vostru cunsigliu di a famiglia per l'educazione fisica di i zitelli (per suprattuttu, se u vostru figliolu hè involuttu è assiste à a furmazione nantu à una basa regula). Dopu tuttu, u generalmente coaching hè una ghjovana nova, ma spirantata, è più impurtante, capaci di truvà un accostu à u zitellu.

Si aghjunghje stu sport cuntribuiu sempri a l'educazione psicologica curretta di i zitelli. Ùn hè micca sicretu chì tutti l'atleti anu un bonu autore-cuntrollu, anu sviluppatu una sfera foresta forte, propuneru, a capacità per rumpia l'accusazioni suscitati in u palcuscenu è acquistà pocu è sistematicamente l'uggetti settimati.

Ricurdativi chì avete bisognu à sceglie sporti specifichi cù strettu cù u statu di a salute di u so figliolu. Per esempiu, se u vostru zitellu hà prublemi cù a posture, da per ellu hè megliu aduprà eserciti, cum'è per esempiu, natation. In questu casu, hè megliu per evitari qualsiasi sportu chì pò aghjunghje u prublema. In particulare, ùn avete bisognu di participà à quelli tipi di lotta, chì anu stati ravaghetti.

Inoltre, hè impurtante piglià in cuntattu l'età di i zitelli. Pensemu chì da circa 4 anni sò principamente chì cumincianu a piglià i zitelli per i spezii di natatione in a piscina, ballu, fitness di i zitelli. Qualessu tipu di pughjastu per i figlioli (Sambo, grecoromane, Wushu) hè indicatu dopu à 6-9 anni.

Hè bellu si i paisani partenu per l'esercitu cù i so figlioli. In l'invernu hè possibbili d'urganizà viaghji cumuni nantu à i skis, skating, in l'estiu qualchi gruppu sportiu Iry - volleyball, basketball, badminton è altri sò benvenuti. Pudete organizà ligame cumerciati in u boscu, nantu à natura, ciclassi o camminate. Tuttu chistu cuntribuisce à u sustennu fisicu fisicu di i zitelli è l'adulescenti. Inoltre, attivitati cumunitivi positivi furtificà e relazioni intra-familiari, insegni a manera di cunteniu in un squadra, furnisce i zitelli cun energia extra è susciteghja u spiritu.

L'educazione fisica di i zitelli sianu idealmentu esse accumpagnatu da timendu. U cumplessu di l'esercitazioni di u ghjornu pò esse cumpletu cù i prucessi d'acqua o simpliciamente cun un levasi moderne. Cia risturanti pò ancu esse realizatu in forma di ogni ghjornu à l'acqua fridda, camminendu nuttane (cumpresu in l'invernu nantu à neve, in veranu nantu à l'erba, pietre o sabbia).