Pirdunu u domeniu 2016: Tradizzioni, Ritus, Poesi è SMS

L'ultimu annu di Carnaval - Dopu u dumènti 2016 hè un ghjornu inusual è amatu, accumpagnatu da un bellu costume noble. A vigilia di a prustituita stretta, ogni persona ùn pensa micca solu di purificazione fisica, ma dinò di l'espirituale. In questu ghjornu hè pruibitu per cumprà i mali cumpagni e cumerciu intenzioni maliciosi, solu per ricurdà i vostri peccati è dumandà u pirdunu di amici è parenti.

U ghjornu di u Pardonu di Diu hà una storia cù e razzi pre-cristiani pagani. I nostri antenati durante stu periodu veneranu u Diu forte è celebrà a fini di l'invernu. In ogni paese l'appròntenu una scarabeci di pauta, hà vistutu cù decorazioni bordati è credi, chì cresce a chimenea più altu. A tradizione era accumpagnata da riconciliazione sana, divertente, canzone è dances. A ghjente hà pratu di finisce Maslenitsa nantu à una bona nota à passà cun elli in i duri ghjorni di a Carru.

Pigliatu u domeniu 2016: data

Per avè u tempu di pardunà tutti è dumandà u pirdunu per i so azzioni, vale à sapè in anticipu quandu u Pardonu u Dumizzu 2016: u numaru è a data di cambià da annu à annu secondu u principiu di u postu. In l'annu di u Monkey Fiery u ghjornu divinutu u 13 di Marzu.

Pervogliu di Diu: Poemas

No interessante interessante hè a via di guadagnà u pirdunu in u pridittu domeniu 2016. Per falla di i so peccati è di l'altri, a ghjente hà prendiri abbastanza l'uni à l'altri, disculacciate è petite nantu à a paghjella cun un triple sante. Qualchese u tempu, avete bisognu di u cimitèru per riceve u perdonu di i so fugliali amici è parenti. In questu ghjornu, un rolu especialu ghjucatu da i versi tematichi tematichi "Dedicatu persu", chì ci permettenu di scelta megliu e parolle è espresi nostru riurdimentu per i peccati chì eranu comprometi,

Ask me tu pirduna,
Se tu hà fattu qualcosa in male.
U ghjornu di u ghjornu di perdunatu
Tutti i ricchi è i poviri
Pigliò di u pirdunu.
Ju ti vulemu cun tuttu u mo core -
Ogni permessu di pirduna,
À u core era a pace.

Allora ùn hè micca fàciule di dì "perdona"
Per parolle culpèvule à qualcosa ...
Puderete capisce à a fine di a strada,
Chì era impurtante, chì - inutile!

Pruprietà di Diu: Sms

Succece, caru e impurtanti ghjente sò assai alluntanati da un ghjornu cusì responsable. A megli manera di pardunà è dumandate a listessa hè di mandà SMS "Ddiu in pèrdita". A volte una petite quatranale senza rigalaia, postu annantu à u ghjornu propriu, diciona o oltre ferme parechji anni di cunflittu.

Ju ti vògliu in la tavula per pusà per quì,
Pancakes with ravenna di manghjà,
burn Baba, passanu l'invierno!
Purtroppu per tuttu!

U pridittu,
Quandu u gioia hè una per tutti!
Pregu u pirdunu di voi
Per un grande è per un piccatu piccatu!

Esperimu chì quellu ghjornu di u pirdunu
I so peccati, cumpurtamu male.
A vi dicu, certi voti aiu fattu a culpa ...
U pirdunu di voi, sarà assai felice!

Ùn sottestimanu stu festa di l'impurtante impurtante. Sapendu quandu u Prugettu di u Dumenicu 2016, pudemu cunciliarià cù quelli chì anu eranu in litteru, per stabbilà relazioni cù i nostri crimini, per rispettu a generazione maiò è per insignà à i più ghjovani à rispettu è amori!